Gracze Helldivers 2 nie dają rady w walce z Automatonami. Wykresy pokazują możliwą przyczynę

Obrońcy Demokracji powiedzieliby, że wystarczy zmienić nastawienie i unikać szkodliwej propagandy.

cooldown.pl

Aleksandra Sokół

Gracze Helldivers 2 nie dają rady w walce z Automatonami. Wykresy pokazują możliwą przyczynę, źródło grafiki: Arrowhead Game Studios.
Gracze Helldivers 2 nie dają rady w walce z Automatonami. Wykresy pokazują możliwą przyczynę Źródło: Arrowhead Game Studios.

Ostatnie misje główne w Helldivers 2 skupiały się na zagrożeniu ze strony Automatonów. Robotyczna frakcja już od jakiegoś czasu wprowadza w życie operację „odzyskiwania”, zmuszającą armię Super Ziemi do zapuszczania się na niebezpieczne i niekoniecznie lubiane tereny. Bądź co bądź, na chwilę obecną postępy są dalekie od idealnych – gracze starają się zatem dotrzeć do rdzenia problemów.

Dane wyraźnie wskazują na winowajcę

Jeden z graczy redditowej społeczności helldiverów podzielił się kilka godzin temu zestawieniem wykresów, które – choć niepozorne – mogłyby wskazać możliwą przyczynę nieustannych porażek żołnierzy w starciu z Automatonami.

Źródło: DoTortoisesHop / Reddit - Gracze Helldivers 2 nie dają rady w walce z Automatonami. Wykresy pokazują możliwą przyczynę - wiadomość - 2024-04-23
Źródło: DoTortoisesHop / Reddit

Pierwszy argument widzimy już na pierwszy rzut oka. W świecie Helldivers 2 znajduje się dziesięć planet przejętych przez Automatony, co stanowi olbrzymi kontrast w porównaniu z trzema planetami skupiającymi się na insektach – to z kolei prowadzi do dysproporcji w sumie aktywnych graczy.

Wszyscy mają dość robotów

Światy uwzględnione przez Arrowhead Game Studios nie są tu jednak jedynym winnym. Komentarze po raz kolejny udowadniają, że gracze mają już dość ciągłych walk z robotycznymi przeciwnikami, uważając ich wątek za przesadnie wydłużony – deweloperzy powinni wstrzymać się z jego kontynuacją na przynajmniej kilka tygodni.

To pokazuje, że ludzie są już wypaleni robotami. Dałem z siebie wszystko w pierwszym ataku, a kiedy już było po wszystkim, pomyślałem: „NARESZCIE, mogę trochę odpocząć i pójść na insekty. A potem [roboty] wróciły. I znowu był problem. Nie czułem ŻADNEJ motywacji, żeby walczyć ponad minimum.

- Radiant_Fruit7403

W tej sytuacji nie pomaga fakt, że Automatony stają się coraz potężniejsze z każdym atakiem, co czyni ich misje wyjątkowo wymagającymi. Najgorzej wypada tutaj defensywa na równi z eskortowaniem cywilów – szczególnie przy uwzględnieniu sił powietrznych.

Defensywa nie wychodzi, ponieważ j***e mnie eskortowanie 45 cywilów, kiedy co kilka sekund dostaję atakami z powietrza. Przestałem całkowicie grać w tę misję.

- Emotional_Major_5835

Całe to wyzwanie związane z Automatonami sprawia, że helldiverzy chętniej mierzą się z insektami na ich planetach. Ta frakcja, w porównaniu z robotami, jest o wiele lepiej zbalansowana oraz przynosi graczom więcej frajdy, której brakuje przy mechanicznych przeciwnikach. Być może demokratyczne władze (tj. deweloperzy) wezmą te myśli pod uwagę przy wydawaniu kolejnych poleceń.

Helldivers 2

Helldivers 2

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 8 lutego 2024

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

7.6

Gracze

7.6

Steam

8.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Aleksandra Sokół

Autor: Aleksandra Sokół

Do GRYOnline.pl trafiła latem 2023 roku i opowiada o grach oraz wydarzeniach z ich świata. Absolwentka filologii angielskiej, która potrafiła poświęcić całą pracę naukową postaci komandora Sheparda z serii Mass Effect. Ma doświadczenie w pracy przy tłumaczeniach audiowizualnych, a obecnie godzi pracę anglistki z pasją, jaką jest pisanie. Prywatnie książkara, matka dwóch kotów, a także zagorzała fanka Dragon Age'a i Cyberpunka 2077, która pół życia spędziła po fandomowej stronie Internetu.

Knuckles ma recenzje na Rotten Tomatoes. Serialowy spin-off Sonica jest „niepotrzebny”, bo choć „zabawny i uroczy", to atrakcyjny tylko dla fanów

Następny
Knuckles ma recenzje na Rotten Tomatoes. Serialowy spin-off Sonica jest „niepotrzebny”, bo choć „zabawny i uroczy", to atrakcyjny tylko dla fanów

Diuna jest jak Ojciec chrzestny? Denis Villeneuve uważa, że Paul Atryda to „Michael Corleone sci-fi” i zapowiada trzecią część swego epickiego widowiska

Poprzedni
Diuna jest jak Ojciec chrzestny? Denis Villeneuve uważa, że Paul Atryda to „Michael Corleone sci-fi” i zapowiada trzecią część swego epickiego widowiska

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl