Gracze Dune: Awakening wykorzystywali funkcję Steama do niecnych celów, więc deweloper musiał ją wyłączyć. Kara będzie długa, ale nie wieczna
standard
fuszerka devow, wydawanie gry z powaznymi lukami i zamiast po prostu zrobic wipe tych "nieuczciwych" postepow, wyslac jakies ostrzezenie i zalatac dziury to banuja graczy, ktorzy wydali realne pieniadze na gre
dzialanie a la netflix, ktory anuluje ludziom konta oplacane w tanszych regionach bez ostrzezenia i mozliwosci uzyskania zwrotu srodkow
zwykly bandyctwo, taka patologie trzeba pietnowac
Ty w ogóle przeczytałeś tekst? Wykorzystali famili sharing do tworzenia nowych kont (w zasadzie mogło się to odbywać w nieskończoność), gdzie potem oszukiwali. Jak dostali bana to właśnie na to fikcyjne konto. NIe ma to nic wspólnego z developerem. Zresztą jestem zdziwiony, że Dune w ogóle wspierało famili sharing. Praktycznie każda gra online ma tę opcję wyłączoną z oczywistych względów.
No nie zupełnie.
Family Sharing działa do określonej liczby kont, bodajże 5 (W Microsoft to chyba jest 8), każde konto MUSI być z tego samego kraju, oraz musi być zweryfikowane, czyli dokonać zakupów za minimum 5$ poprzez sklep Steam.
Kolejna sprawa, tutaj wychodzi lenistwo twórców.
Family Sharing nie trzeba wyłączać globalnie, można bez problemu wyłączać dowolnie, per konto.
A po trzecie, jest pełno gier online z obsługą SFS (Steam Family Sharing) tylko, że te gry mają kompetentnych developerów i działający Anti-Cheat.
https://steamdb.info/charts/?category=62
Na liście CSS, Dead by Daylight i pełno innych single oraz multiplayer (PVP, PVE) gier
Family sharing to zawsze było standardowo w takich grach niedostępne.
TyreseMaxey - Jak kupujesz grę po to żeby oszukiwać i psuć zabawę innym to ja jeszcze na dokładkę zupełnie za darmo dałbym Ci kopa w do***pe oprócz bana. Na tym właśnie polega walka z tym ścierwem. BAN i wypad!