Gracz spędził 190 godzin w Red Dead Redemption 2 przy 16 FPS - po wszystkich tych cierpieniach w końcu kupił swoją pierwszą PS4

Niektórzy grają w 4K, inni – z determinacją – w 16 FPS. Czasem miłość do gry jest silniejsza niż rozsądek i stan techniczny sprzętu. W końcu przychodzi jednak czas „przesiadki” na nowe technologie.

futurebeat.pl

Danuta Repelowicz

Gracz spędził 190 godzin w Red Dead Redemption 2 przy 16 FPS - po wszystkich tych cierpieniach w końcu kupił swoją pierwszą PS4, źródło grafiki: Rockstar Games.
Gracz spędził 190 godzin w Red Dead Redemption 2 przy 16 FPS - po wszystkich tych cierpieniach w końcu kupił swoją pierwszą PS4 Źródło: Rockstar Games.

Czasem chęć, żeby zagrać w dany tytuł jest tak wielka, że nie możemy się powstrzymać i „odpalamy” go na sprzęcie, który nie jest zbyt dobrze przygotowany do tego zadania. Determinacja, by to zrobić, pozwala nam przetrwać najcięższe próby – jak się okazuje, można spędzić nawet 190 godzin w grze, która działa w 16 klatkach na sekundę.

„16 FPS to dla mnie norma”

Jednak i ona potrafi się wyczerpać, czego świetną ilustracją jest przypadek pewnego użytkownika Reddita o pseudonimie Simple_Macaron69. Po prawie 200 godzinach rozgrywki w Red Dead Redemption 2 dał on w końcu za wygraną i postanowił sprawić sobie PlayStation 4, które da mu wreszcie solidne i wystarczająco satysfakcjonujące doświadczenie z rozgrywki. Jak sam stwierdził:

Nie mogę się już doczekać, aż poczuję pełnię wrażeń w stabilnych 30 fps – teraz tylko muszę dorwać tę grę.

Na jakim sprzęcie grał jednak nasz śmiałek? Tego niestety z dyskusji się nie dowiadujemy. Wiemy jedynie, że był to laptop. Pozostali obecni w dyskusji użytkownicy nie powstydzili się jednak tradycyjnych, gamingowych śmieszków:

To Powerpoint Redemption.

- the_doobieman

Stary, ten post przeniósł mnie jakieś 7-8 lat w przeszłość, kiedy próbowałem odpalić Just Cause 3 na moim [komputerze] ziemniaku. Kombinowałem, jak tylko się dało, grzebałem we wszystkim. I w końcu każda opcja grafiki była ustawiona na najniższą możliwą, a rozdzielczość to było coś w stylu 200x300. Dosłownie mogłem policzyć piksele na ekranie, ale było stałe 30 FPS, więc się cieszyłem.

- KommSweet

Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło – po takim doświadczeniu gracz zdecydowanie bardziej docenia zdobycze nowej technologii, a konkretniej – stałe 30 FPS na swoim nowym PlayStation 4. Wierzy, że pewnego dnia będzie mógł doświadczyć rozgrywki w 60 FPS, wtedy zmiana będzie naprawdę odczuwalna – zdecydowanie warto czasem się pomęczyć, by potem jeszcze bardziej docenić walory świetnych gier.

Podobało się?

1

Danuta Repelowicz

Autor: Danuta Repelowicz

Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Konsole

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl