Gracz Baldur’s Gate 3 stworzył postać ostateczną - jest praktycznie nieśmiertelna
Czyli wielkie info jest o tym, co fani RPG robią od dziesięcioleci. Juz w klasykach na IE wszyscy prześcigali się w tworzeniu buildu idealnego.
Mam wrażenie, że ci wszyscy co podniecają się tymi "osiągnięciami" w BG3 chyba za bardzo w RPG nie grają, bo to nie jest ani nic odkrywczego, ani nic nowego, ani tym bardziej imponującego.
Naprawdę Baldur's gate się tak dobrze klika jak cyberpunk i gta że robicie jakieś szmatławconewsy co kilka dni? Nieźle
No właśnie jak wspomniane, ładowanie powyżej 33 już jest trochę bez sensu bo szansa na trafienie krytyczne się nie zmienia.
Co mógł zrobić dla prawie nieśmiertelnego buildu to dodać mechanikę nakładania na przeciwnika utrudnienia. Czyli konieczność rzucenia kością 2 razy przy każdym trafieniu i wybraniu niższego wyniku.
Niby wydaje się jedna mała zmiana, ale zmienia nam szansę na trafienie z 1/20 na szansę w skali 1/400.