Deweloper nie zdradza nic wprost, ale fani PoE 2 są pewni: nadchodzi Akt 4, a może nawet Akt 5
Absurd totalny. Czekam już na całą grę. Dodawanie aktów sprawi tylko i wyłącznie tyle że premiera gry będzie przeciętna na samą premierę.
Do tej gry nie ma sensu wracać poki nie przerobią endgame. Zrobisz w parę h 4 akt nawet 5 i 6 i dalej będziesz biegał bez celu t15.
dokladnie, caly czas czekam na te darmowa gre. mam wrazenie ze poczekam jeszcze pare lat
Sezon zero był świetny. Spędziłem w nim prawie 700h. Ale GGG uznali, że nie życzą sobie, by gracze dobrze się bawili, bo gra ma być trudna, a progres żmudny.
Nie rozumiem projektantów gier h&s: jedyne co mają do zrobienia by stworzyć świetną grę, to skopiowanie diablo 2, a oni upierają się przy swoich rozwiązaniach, których jedynym efektem jest odpływ graczy. Obecnie w tę "grę dekady" gra w porywach 10tys osób. Albo botów.
"skopiowanie diablo 2", jak to mieliby skopiować skoro ich gra to wyłącznie online? To już prędzej skopiują z diablo 4 xD.
Akurat PoE2 bierze z D2 calkiem sporo. Duzo wiecej niz PoE1. Zreszta tworcy PoE1 (3 oryginalni) to wielcy fani D2 LoD. I to widac w PoE 2.
Inspiracje duze i mniejsze widac doslownie na kazdym kroku, chwilami mozna wrecz odniesc wrazenie ze to cos w rodzaju holdu.
Spowolnienie rozgrywki jest wlasnie jedna z rzeczy, ktore mialy gre bardziej upodobnic do D2 LoD w porownaniu z zoom-zoom jedynka (i plz nie wyskakiwac mi tutaj z Enigma, ktorej 9/10 osob grajacych w D2 na oczy nigdy nie widzialo i nie zobaczy, i gra bez niej i teleporta. Chyba ze dupe cheat itd...).
Wczesne PoE1 tez mocno kojarzylo sie gameplayowo z Diablo 2 LoD.
Problemem PoE2 jest brak umiaru. ALbo przeginka w jedna strone, albo w druga. Jak znajda zloty srodek to bedzie moze i najlepszy HnS wszechczasow.
Ale narazie daleko do tego i gra sie miota pomiedzy dwoma konceptami, chyba niemozliwymi do polaczenia.
3 pierwsze posty nazywajace rozwoj gry w ea "absurdem"... --->
xD
Nikt nikomu nie kaze placic i kupowac. PoE1 bylo rozwijane w dokladnie ten sam sposob (dodawanie aktow).
Albo "bieganie bez celu t15"... no gratulacje skonczyles gre, doszedlem pewnie dalej niz 95% playerbase, mozesz sobie pogratulowac i isc zrobic co innego ze swoim czasem. Gry video maja to do siebie ze sie koncza, zas jakiegos glupiego skalowanie w nieskonczonasc rodem z Diablo 3/4 raczej tutaj nikt nie chce.
Tak wiec kontent ma scisle okreslony "dach", ktory z czasem pewnie bedzie albo podnoszony, albo powiekszany na szerokosc.
Ja czasami poprostu nie ogarniam jak ludzie mysla ze "developer" to siedzi i naciska przycisk "generuj kontent dla nolife'a" i idzie na CSa potem.
Akurat jak na gre we wczesnym EA tutaj jest sporo kontentu. PoE1 startowalo z DWOMA aktami i praktycznie bez engame (ktorym byl wlasnie glupiutki "endless dungeon", szybko z gry wywalony przy pierwszej okazji).
Czekam na pełną wersję. Grałem chwilę u ziomka i walka w tej grze jest fenomenalna, jak tylko pojawi się wersja 1.0 to będzie tyrańsko do bólu :D.