Po pięciu miesiącach ciszy (vide news z 4 sierpnia 2004) znowu ożyła sprawa opublikowania kodu źródłowego trzeciej części popularnego cyklu Quake, wypuszczonej pod koniec lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Świeżych informacji na niniejszy temat dostarczył sam John Carmack z korporacji id Software za pośrednictwem specjalnego internetowego bloga.
gry
Radosław Grabowski
3 stycznia 2005 07:44
Czytaj Więcej
Ten silnik jest naprawdę potęźny- pomyśleć że nawet najnowszy MOH:PA powstał na tym silniku.
Takie małe sprostowanie... Kod źródłowy a silnik gry to 2ie różne rzeczy ;)
wlasnie, dzis sie nawet zastanawialem, bo dogrzebalem sie do wiadomosci z sierpnia bodajze, gdzie bylo, ze juz za pare miesiecy maja udostepnic kod zrodlowy. Moze znalazlo sie jeszcze pare chetnych do zakupienia albo na nich czekaja ? Szkoda, silnik quaka3 jest calkiem zaawansowany i jakas ambitna grupa ludzi mogla by zrobic dzieki niemu cos ciekawego