Koncern Facebook poinformował, że zmiany, które Apple planuje wprowadzić w systemie operacyjnym iOS 14, mogą przyczynić się do bardzo znaczącego spadku przychodów z sieci reklamowej Audience Network. Może się okazać, że dalsze oferowanie jej na platformie Apple nie będzie miało sensu.
Tech
Bartosz Świątek
27 sierpnia 2020 13:57
Czytaj Więcej
Ale o co chodzi ?? przecież facebook od dawna ma już wszystkie dane wszystkich osób i robi z nimi co chce .
No nie do końca. Facebook nie ma danych, gdzie dzisiaj pójdziesz i o czym będziesz tam mówił. No chyba, że masz apkę Facebooka z wszystkimi uprawnieniami.
No nie do końca. Facebook nie ma danych, gdzie dzisiaj pójdziesz
Ale nawet jeśli nie masz apki, to potrafi z dużym prawdopodobieństwem prognozować na podstawie wcześniej zebranych danych o twoich przyzwyczajeniach.
Od czasu posiadania konta na Facebooku (chyba 2010) moje oczy nie ujrzały chyba żadnej teoretycznie "spersonalizowanej" reklamy, która mogłaby mnie zainteresować. Jaki jest Wasz experience?
Mi się pojawiają tylko odtwarzacze MP3 za 599zł albo telefony motoroli z klapką.
Pewnie facebook ma mnie za emeryta.
W ogóle jaki jest sens spersonalizowanych reklam xD To znaczy czy faktycznie po zobaczeniu jakiejś reklamy myślicie sobie "hmm muszę to kupić"? To że zamiast wpychania mi jakiegoś losowego syfu pokażą mi reklamę powiedzmy nowego PlayStation, wcale nie sprawi że coś kupię, albo że będę bardziej ochoczo oglądał wyskakujące banery.
Nasze dane zostaną do użytku tylko i wyłącznie Apple ;) well same shit different company
Dokładnie, po prostu Apple rozszerza swój monopol. Nie na takiej "prywatności" mi zależy.