F1 22 prawie jak Simsy; nowy trailer pokazuje m.in. dekorowanie domu
Firmy EA Sports i Codemasters opublikowały najnowszy zwiastun rozgrywki w nadchodzącej grze F1 22, w której wprowadzono wiele zmian względem poprzedniej odsłony.

W związku ze zbliżającą się premierą gry F1 22 studio Codemasters udostępniło w sieci trailer, który prezentuje jej najważniejsze elementy, w tym zupełnie nowe, jak i zmodyfikowane tryby rozgrywki.
Materiał przedstawia m.in. supersamochody, wyścigi sprinterskie, aktualizacje starych torów z poprzednich odsłon F1 (Barcelona, Australia i Abu Zabi), ale też zupełnie nowy obiekt w Miami.
Klasycznie, do naszej dyspozycji oddana będzie królowa motorsportu oraz jej zaplecze, czyli F2. Będziemy zatem mogli się piąć po szczeblach kariery w trybie My Team dla dwóch graczy i walczyć o upragnione mistrzostwo w trakcie 10 sezonów.
Warto wspomnieć o nowości w postaci F1 Life, czyli centrum społecznościowego, które pozwala pochwalić się naszym znajomym kolekcją supersamochodów czy trofeów. Ciekawym jego elementem jest ukazany w materiale szeroki wachlarz personalizacji postaci i jej domu. Gracz będzie mógł wybierać m.in. stroje naszego kierowcy, kanapy w hallu czy obrazy, które zawisną na ścianach.
Inną nową funkcją, która szczególnie może zainteresować przyszłych nabywców gry, jest tryb VR dla graczy PC.
To wszystko przyprawione zaś zostanie usprawnioną AI przeciwników, która będzie dostosowywać poziom trudności do naszych zdolności.
Na koniec przypomnijmy, że gra F1 22 ukaże się 1 lipca na PC oraz konsolach PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series S/X.
Dajcie znać w komentarzach, jakie są Wasze odczucia po obejrzeniu tej krótkiej, acz treściwej zajawki.

Gracze
Steam
- Codemasters Software
- zapowiedź (gry)
- F1 / Formuła 1
- EA Sports
- trailery (gry)
- gry wyścigi
- PC
- PS4
- XONE
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
FanGta Generał

Tyle lat, a kierowcy nadal jak kukły nie do rozpoznania
zanonimizowany1349061 Generał
No tak bo każdy zajmuje się gameplayem -.- To "xD" tylko pokazuje że to "11" że skończyłeś się rozwijać na poziomie 11 latka i od X-lat starzejesz się ale rozum stoi w miejscu.
Anyway...
Są ludzie którzy mają stanowisko odpowiadające za gameplay, za HUD/UI, programiści, koderzy, inżynierzy silnika.
Są graficy, background artists, są ludzie od audio, od cutscenek.
Chłop który odpowiada za gameplay, za to jak porusza się auto nie będzie takiego czegoś robił.
Do takiego czegoś wezmą bardziej lead gameplay gościa jako nadzór, jakiegoś designera, grafika i faceta od skryptów by to funkcjonowało i przy okazji ktoś kto zrobi szybki debug i potestuje.
grish_em_all Legend

Cała ta otoczka to dla mnie kosmetyka, jak będzie to będzie, jak nie to płakać nie będę. Podpisuję się za to pod tym co napisał Tasdeadman - niech porządnie naprawią multi, z którymi problemy ciągną się od lat, niech poprawią zachowanie AI w późniejszych sezonach kariery, zwłaszcza ich nienaturalne tempo podczas kwalifikacji i na ostatnich okrążeniach wyścigów, coś co też ciągnie się od lat - tu muszę otwarcie przyznać że od F1 2020 zauważyłem krok w dobrą stronę, choć do ideału jeszcze bardzo dużo brakuje. Jak to ogarną, to "Simsy" i kupowanie ciuszków, domków i autek nie będzie mi kompletnie przeszkadzać.
MaxxGroo Centurion

A jakie zmiany dla grających online? Singleplayer mnie nie interesuje.
Wydaje mi się, że F122 mogę pominąć, online zmiany kosmetyczne. Skupili się na karierze...
Pomijam i wracam jak przyjedzie nextgenowa F1 23 na nowym silniku.
Jerry_D Senator
O tak, właśnie po to gram w ścigałki: żeby przebierać w ciuszkach i meblować salon.