Hellboy: Web of Wyrd, czyli przygodowa gra akcji z elementami roguelike’a, trafił do sprzedaży. Światło dzienne ujrzał premierowy zwiastun oraz pierwsze oceny tego tytułu.
Wczoraj do sprzedaży trafił Hellboy: Web of Wyrd, czyli przygodowa gra akcji z elementami roguelike’a, oparta na licencji popularnych komiksów od Dark Horse Comics. Z tej okazji opublikowano nowy, premierowy zwiastun tego tytułu.
Hellboy: Web of Wyrd pojawił się na komputerach osobistych, PlayStation 4, PlayStation 5, Xboksie One, Xboksach Series X/S oraz Nintendo Switch. W Polsce gra nie doczekała się lokalizacji. Warto odnotować, że na niemal wszystkich platformach (poza Xboksami), do 1 listopada można ją nabyć z dwudziestoprocentową zniżką.
Jej ceny prezentują się następująco:
Czy Hellboy: Web of Wyrd to udana produkcja? Na platformie Steam dzieło zespołu Upstream Arcade cieszy się „bardzo pozytywnymi” recenzjami (80% opinii graczy jest pozytywnych). Branżowe media są jednak mniej łaskawe dla tego projektu, gdyż według serwisu Metacritic, średnia wystawionych przez nie ocen mieści się w przedziale 55-61/100 (w zależności od platformy).
W chwili, w której są pisane te słowa, Hellboy: Web of Wyrd jest chwalony przede wszystkim za styl graficzny i warstwę dźwiękową, projekt świata oraz fabułę. Niemniej, gra cierpi na szereg bolączek, z których największe to niedopracowany system walki, a na PC – problemy z wyświetlaniem obrazu i sterowanie, które zostało bardzo kiepsko przystosowane do specyfiki zabawy na myszce i klawiaturze.
Co się tyczy popularności tej pozycji – według SteamDB, w szczytowym momencie w Hellboy: Web of Wyrd grało jednocześnie 398 osób.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
9

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.