Patch 1.2 do Dying Light 2 jest już dostępny. Aktualizacja powinna się spodobać posiadaczom starszych komputerów oraz osobom szukającym wyzwań w nocy i… bardziej brutalnej walki.
Dying Light 2 otrzymało nowy pakiet poprawek w ramach dużej aktualizacji. Patch 1.2 przyniósł ze sobą sporo zmian, które twórcy omówili na oficjalnej stronie gry.
Techland wziął się m.in. za problemy „blokady postępów”, uniemożliwiające ukończenie niektórych zadań fabularnych w pojedynkę i/lub co-opie. Chodzi o tzw. pętle śmierci (ang. deathloops), które częściowo usunięto już w lutym.
Jednak dopiero teraz twórcy zapewnili, że wszystkie tego typu błędy w Dying Light 2 zostały wyeliminowane.
Może Cię zainteresować:
Twórcy poprawili sporo w rozgrywce, w tym wiele elementów wskazanych przez graczy. Tak choćby ostatni boss w Dying Light 2 został nieco zmodyfikowany, głównie pod kątem kooperacji (obecność drugiego gracza potrafiła skutkować gliczami), ale też poprzez poprawienie tempa i poziomu trudności.
Patch 1.2 wprowadził też sporo poprawek warstwy technicznej Dying Light 2. Uwzględnia to dodanie gotowych ustawień wysokiej wydajności, co ma pozwolić na zabawę na starszych komputerach i laptopach. Twórcy poprawili również ogólną stabilność i wydajność, dzięki czemu DL2 ma działać lepiej niż dotychczas.
W temacie oprawy wizualnej nie można zapomnieć o dodatku o wiele mówiącej nazwie Brutality Pack. Ów pakiet nowości wprowadza tak „urocze” opcje jak możliwość odcinania części ciała wrogów w stylu Dead Space, nieobecne wcześniej efekty dźwiękowe i wizualne przy wyprowadzaniu ciosów przez gracza (uzależnione od ich siły) oraz ochlapywanie ekranu posoką atakowanego przeciwnika, jeśli ów znajduje się blisko nas.
Twórcy przyznają, że nie jest to kompletna lista – oprócz tego usunięto sporo innych błędów, poprawiono fizykę ciał (ragdoll) itd. Więcej szczegółów znajdziecie na oficjalnej stronie gry.
Więcej:5 lat po premierze Cyberpunk 2077 znów zarabia miliony. To zasługa jednej, ryzykownej decyzji
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
36

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).