Diablo miało być grą turową - potem deweloper kliknął na szkielet i tak narodziło się RPG akcji
Mało kto wie, ale pierwotnie cykl miał posiadać... turowy system walki (via GameStar).
No właśnie to jest już tak stara Trivia, że większość gracz o niej wie....to tak samo jak z tym że jak Viggo Mortensen kopnął hełm w "LOTR: Dwóch Wieżach" i złamał se palec.
Wy sami chyba już piszecie o niej trzeci raz.
Fajnie to pokazuje jak otwarty umysl ma David Brevik. Owszem, mial swoja wizje, ktora chcial zrealizowac, ale mimo tego sprobowal tego co tak zachwalaja koledzy, i nie bal sie przyznac do bledu i zmienic zdania.
Reszta jest historia.
Sto lat Diabolo i David. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=X3UguCrouE4&pp=ygUNYnJldmlrIHdpbHNvbg%3D%3D
ps. Dalibyscie do newsa screena chociaz z tego pierwszego Diablo (albo drugiego od biedy), a nie z tego z ktorym ani Brevik, ani nikt z tworcow dwoch pierwszych gier nie mial nic wspolnego.