Twórca Diablo 4 po becie: „Nie widzieliście nawet połowy legendarnych mocy”
Byle tylko się nie okazało, że nie widzieli też jeszcze nawet połowy bugów
Byle tylko się nie okazało, że nie widzieli też jeszcze nawet połowy bugów
Fajno. To ja jeszcze poproszę:
- Możliwość grania w pojedynkę lub z kimś w prywatnej sesji gry.
- Możliwość wyłączenia tych głupich wydarzeń typu ,,zabij coś tam zanim ucieknie".
- Normalne kobiece twarze, zamiast transowych
- Zrobienie coś z zadaniami, gdzie ktoś próbuje otworzyć drzwi, a w międzyczasie musimy zabijać dziesiątki z dupy wyskakujących wrogów.
- mniej wciskania na siłę czarnoskórych.
- Dodanie postaci typowo pod tarczę i miecz jak paladyn lub krzyżowiec (pewnie dadzą w DLC za gruby hajs XD).
Ja naprawdę rozumiem, że to target pod hamburgery i dzieci, ale skoro mam wywalić kupę hajsów na ten produkt, to proszę mnie nie traktować jak debila.
Uważaj bo jeszcze się narazisz pewnej górpie osób z administracji strony i forum wtedy nie będziesz mógł tu pisać.
Przecież możesz grać w pojedynkę lub z kimś.
Nie chcesz robić eventów to nie wchodź w pomarańczowe okręgi.
Kwestia gustu.
Tu zgoda.
Masz pełnię wyboru koloru skóry.
Paladyn zapewne będzie w pełnoprawnym dodatku za hajs bo czemu miałby nie być, skoro docelowo Twórcy chcą by w D4 znalazło się całe Sanktuarium a dostajemy 1/4 tego świata w podstawce.
Target pod dzieci? Ty masz chociaż trochę pojęcia jakie teraz dzieci są i jakie one są w USA? SPec? To raczej dla starszych odbiorców i miłośników uniwersum /serii. Dzieci raczej nie tworzą buildów i grają w inne gry.
skoro mam wywalić kupę hajsów na ten produkt, to proszę mnie nie traktować jak debila.
Ale przeciez Bliz nikogo nie traktuje jak debila, mogles zagrac w darmowa bete i jesli tyle rzeczy Ci nie pasuje to nie kupuj. Ewentualnie masz jeszcze dwa miesiace zeby zmienic sie mentalnie w hamburgera i lykac wszystko jak mlody pelikan;)
Po części 3 i 1000 godzin nieustannego grindu. Część czwarta ma u mnie szansę, na zainstalowanie i ogranie, dopiero w wersji ze wszystkimi DLC i w promocji -90%.
Twórca Diablo 4 po becie: „Nie widzieliście nawet połowy legendarnych mocy”
A jak mialem zobaczyc skoro to byla Beta?
Jak czytam taką wypowiedź to się odechciewa...
Czym on się chwali ?? Przecież ta beta to jakiś ułamek całej gry i jakby to miała być połowa zawartości to po prostu by byla jawna kpina w 2023 startować z taką zawartością. Dalej mają przeświadczenie, że to co wydają jest jakieś lata świetlne przed innymi. No cóż - nie jest. Konkurencja dawno dojechała, a nawet sporo wyprzedziła. Oni sie zatrzymali 20 lat temu mentalnie, że "patrzcie jakie wspaniałości mamy dla was, tylko my takie coś umiemy". Chwalą się czymś, co inne gry od dawna mają. Zadufanie dalej u nich na najwyższym poziomie.
Odpowiada na zarzuty graczy którzy byli święcie przekonani że to już wszytko co widzieli w grze (tak wiem też nie wiedziałem że są tacy tempi gracze). Co do gatunku H&S to nie mów ale to oni wyznaczają zawsze jakieś przełomowe rzeczy. Jak wyszedł D3 to żaden diabloklon na rynku nie miał tak świetnego feelingu walki jak pokazał Blizzard. Teraz masz kolejną nowość, ogromny otwarty świat i grę w konwencji h&s i mmo.
Ten filing walki o którym mówisz D3 jest lepszy niż w D4 jakoś dla mnie jest nierówny dla postaci tak jakby walka zalatywała od mobilek ? Jak grałem łotrzykiem i ze sztyletami a potem łukiem to nie czułem że ciosy wchodzą w ciało w mobka ale już jak grałem bardem to już ten filing walki był już lepszy tak samo z czarodziejką.Najlepszy filing walki i odczuwalny ma Wolcen.
Teraz masz kolejną nowość, ogromny otwarty świat i grę w konwencji h&s i mmo.
Sacred, Sacred 2. Co do drugiej cechy to Lost Ark a wczesniej tona azjatyckich gierek mniej lub bardziej znanych w PL.
Smiem tez twierdzic ze te tytuly robia w/w rzeczy o wiele lepiej i kompetentniej niz Diablo 4 (Sacredy swiat i exploracje A ZWLASZCZA QUESTY, ktore w D4 sa proste i plytkie jak budowa cepa, Lost Ark to czesc MMO).
Blizzard przestal "wyznaczac przelomowe rzeczy" kilkanascie lat temu. Teraz to sa poprostu dobrzy rzemieslnicy. Wiecej emocji budzi praca ich teamu od filmow niz cala reszta gry.
Z lekkim powiewem swiezosci i kreatywnosci w teamie WoW''a wraz z premiera Dragoflight. Co zrewitalizowalo gre i community zreszta.
To dlaczego Kodeks Potęgi pokazywał mniej niż połowę dostępnych legendarnych mocy, skoro i tak wyświetlały się tam moce spoza rejonu dostępnego w becie?
Trzeba naprawdę nie mieć mózgu, żeby zamówić tego kota w worku jakim jest D4.
Kodeks pokazuje tylko aspekty które można zdobyć po przejściu dunga. Cała reszta to drop i z dropu też można znaleźć aspekty z dunga z tym że mocniejsze
Nie mogę się doczekać tych modyfikatorów typu kula ognia zadaje 300% więcej obrażeń, albo kula ognia zadaje podwójne obrażenia spowolnionym przeciwnikom.
Każdy kto grał w D3 wie jak to się skończyło, że wszyscy grali tylko skillami które miały największy multiplikator do obrażeń, zamiast tworzyć prawdziwy build, w którym są ciekawe interakcje i zróżnicowane sposoby na skalowanie obrażeń.
Via Tenor
700% obrazen do wrogow stojacych tylem, o ile jest pierwszy piatek miesiaca (srodowiska katolickie odhaczone!).
O take legendarne affixy nic nie robilem!
Co ten chlop gada, on też nie rozumie chyba problemu ze nie chodzi strikte o zaoferowane wane rzeczy w becie ale o pattern ktorym sie posługują i ktory nie sadze ze co akt sie zmienia(chyba ze co akt wymyslali na nowo gameplay)
Nie widzieliśmy nawet polowe legendarnych mocy - ale te co widzieliśmy pokazaly trend jak beznadziejne one będą. Nagle chyba od 2 aktu nie zmienia sie logika w zbieranych legendarkach. (masz 5% szansy ze po krytycznym ataku nie zasniesz z nudów)
Dungi sa w zasadzie identyczne i chodzi w kazdym dokladnie o to samo, dojdz do drzwi (o nie, zamkniete) kliknij przyciski po prawej i lewej. Chyba design dungow w całej grze jest taki sam bo nie widze sensu co akt robic innego rozwiązania w dostawaniu sie do bossa, a tym bardziej nie mieszać nimi w zakresie aktu.
Glowne drzewko talentów widzieliśmy całe, nawet na silę nie zrobia nic wiecej bo limit spelli mamy na pasku wiec zostanie jedynie rozdac jakies pasywki. W zasadzie drzewko jest na tyle jałowe ze nie ma jak w nim zmienić unikalności skilla. To juz w d3 mamy wiecej możliwości do zmiany ich runkami
Sprytny manewr z zaslonieciem mastery tree - bo by sie jeszcze okazalo przed premiera ze to crap i pewnie będzie tam bonus do statow, a tak to jest ta nutka niepewności