Produkcja Darkfall Online – istnego Duke Nukem Forever w świecie MMOcRPG – rozpoczęła się w sierpniu 2001 roku. Od tego czasu doczekaliśmy się jedynie kilkukrotnego przesunięcia daty premiery dzieła firm Audio Visual Enterprises oraz Aventurine (grecki deweloper przejął grę od norweskiego studia Razorwax). Najwidoczniej wszystko podąża już we właściwym kierunku, ponieważ twórcy zdecydowali się na ujawnienie oficjalnego terminu europejskiego debiutu gry.
gry
Piotr Doroń
8 grudnia 2008 08:47
Czytaj Więcej
ile rynek może strawić kolejnych mmo? po moim pokoleniu (średnio 30 lat, multigildia) widzę, że mimo premier i tak wraca się do Everquesta, Vanguarda, WoW - bez względu na ich zalety i wady.
Wielu ludzi znajduje w końcu swoje przystanie na długie lata. Niektórzy ciągle szukają czegoś nowego nie dlatego bo stare jest złe, ale potrzebują nowych wrażeń.
Ja znalazłem swoją niszę w WurmOnline (mimo bardzo dużego stażu w Guild Wars) :)
Co do Darkfall, to jest gra open PvP i full loot (nie ma kar za PK, a po śmierci można zabrać cały dobytek zabitej postaci). Niektórzy lubią taki hardcore.
dlatego tez jest to jeden z ciekawszych tytulow jaki moze sie pojawic :)
system dosyc podobny do EVE-Online jesli chodzi o PvP, jedyne czego jeszcze mozna chciec to player run economy (a moze i bedzie takowa - musze poczytac wiecej o grze - dowiedzialem sie o niej de facto dzisiaj rano :)
No nareszcie xD. Sledze co sie dzieje z tym tytulem juz kilka lat i wreszcie sie doczekam.
Belert --> no pewnie, czasem wydaje mi się, że więcej ludzi niż miesiąc po premierze
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8203275
Gra obiła mi się o uszy ale myslalem że wyszla.
Ogólnie wygląda na dobry tytuł ale pewnie znow przełożą premierę i będzie trzeba płacić za miesiąc kupe hajsu więc ja odpadam.