CD Projekt RED ujawnił najczęściej zgłaszane błędy w Cyberpunku 2077
Przez te ich błędy to ja w ogóle ukończyłem gre np: gdy adam smasher sie zawiesił i go jakimś cudem pokonałem a już traciłem nadzieje.
Dokładnie. Oczywiście błędy uniemożliwiające grę powinny być naprawione w pierwszej kolejności. Mam jednak wrażenie że za wszelką cenę unikają tematu niedopracowanych albo po prostu beznadziejnych systemów - policji, zachowania pieszych, tego jak gra wyświetla ruch drogowy z oddali, bardzo słabo zrealizowanego systemu wszczepów, martwego miasta i wielu innych niedociągnięć.
Szkoda, że przed premierą nie byli tacy ostrożni. Teraz jak ognia unikają tematu usuniętego contentu, starając się wszystkich przekonać, że jedynym problemem gry są bugi i optymalizacja. A przed premierą na tych wszystkich "Deep Diveach" to rzucali obietnicami na lewo i prawo co z perspektywy czasu wyglądało raczej jak koleś opisujący kumplowi swoją wymarzoną grę niż realny cel stawiany przez firmę.
Tu macie tę listę w wersji papierowej -->
Mój test błędów w CP2077 jest bardzo prosty. Na samym początku na wieży z nadajnikiem leży sobie pudełko kart. Dopóki nie da się go podnieść jak innych w grze to przerywam grę i czekam na kolejny patch. To taki szybki test, po każdym patchu czy funkcjonują na 100% najbardziej prymitywne aktywności w tej grze. Skoro nie można podnieś głupiego pudełeczka to po co tracić czas i nerwy na większe błędy i niedogodności? Gra to nie walka z tysiącem błędów. Zaś prezesowi tej firmy życzę aby od kolejnych ściem, kłamstw oraz bajek urósł mu nos jak w bajce o Pinokiu bo gościu jest mega bezczelny i kłamanie non stop.
Wygrywasz nagrodę trolla tygodnia, po nagrodę zgłoś się do najbliższego punktu informacji turystycznej.
Ludzie tak narzekają na brak rozgałęzień. A bugi to co, nie rozgałęzienia wątku głównego ??
A tak już zupełnie serio, to obiecali, że naprawią, to raczej naprawią.
nadal czekam na poprawke gdzie postac jest łysa przez sekunde przy wsiadaniu na motor...
Hehe. Ja ukończyłem grę na 100% i w którymś patchu okazało się że wątek że Stefanem i czarnym braindancem mam aktywny(mimo że go ukończyłem) i nie mogę z nim pogadać :D
Czegoś nie rozumiem CD Projekt mówi jakie zadania nie działają? Przecież oni powinni to naprawić gracze zgłaszają to niedziała a deweloper siada i naprawia a nie chwalą się "mamy liste próbujemy działać" w jakim szambie musi być kod gry że dochodzi do takiego absurdu.
I jak rozumiem próbują to już naprawić sześć miesięcy? Oooo kuźwa XD Sześć, siedem właściwie! Trzy questy przecież to o tym Tekamurze to ja już słyszałem na premiere chociaż sam tego błędu chyba nie miałem. No grę przeszedłem.
Moja teoria jest taka że Cyberpunk ma za dużo typowych skryptów a za mało głębszych systemów a to tak się nie da ręcznie sterować setka zadań i milionem interakcji tu postać idzie tam, tu skacze... To powinno być tak że postać ma si a skoro ma gdzieś wskoczyć czy dojść to wskakuje sama, a w grze CD Projektu pewnie jest tak że każdy krok takiej postaci był ręcznie sterowany przez dewelopera. Nawet nie chce się tego argumentowac po prostu dali ciała na całego człowiek pisze komentarze bo jak czyta takie wypociny to aż go skręca ze śmiechu. No badamy trzy questy przez siedem miesięcy gdzie gra już powinna dostać next gen patcha i dodatek. Mnie CD Projekt nie dziwi odkąd ogłosili swoją nową strategię działania Red 2:0 czy jak to szło... Normalnie byłem w szoku co oni pierdola bo człowiek podświadomie sobie mowil: ej, ja myślałem że tego typu podstawy to macie nie wiem od drugiego Wiedzmina a tu się okazało że dwie gry zrobili przypadkiem bo poziom nadzoru pracy to tam nie istnieje, a podobno ma zaistnieć dopiero w przyszłym roku. Porażka na całego.
Dalej są tak poważne bugi jak niemożność ukończenia zadania z wątku głównego? No to na niedoróbki w mechanice gry oraz zachowaniu NPCów jeszcze sobie poczekamy...
No nic dziwnego że częściej reportuję się buga który więcej osób ma szansę na trafienie niż kiedy wymaga on od ciebie udania się na zadupie gdzie musisz popatrzeć na południe spamując kucanie.