Ta gra "jeszcze" żyje dzięki modderom, którzy naprawdę wkładają serce w to co robią, wystarczy wejść na Nexusmods i zobaczyć ile już jest tam modów, od premiery to oni (nie twórcy) robią wszystko żeby ta gra stała się lepsza.
Śmialiśmy się z Fallouta 76, że ma masę bugów a okazało się, że Besthesda szybciej naprawiła swoją grę niż CDPR...
dokładnie twórcy od premiery nie zrobili nic, żadnego patcha zupełnie nic
truvelo -> chyba nie miałeś okazji pograć w F76 :P W zasadzie gram w niego codziennie i ilość bugów, jakie nadal są w tej grze, jest porażająca. Co jakiś czas wypadam z mapy przez dziurę w teksturach, postacie w ścianach czy do pasa w terenie to norma. Temat po prostu jest już tak ograny, ze nikomu się nie chce już o tym pisać - to stało się po prostu nudne. :P
Śmialiśmy się z Fallouta 76, że ma masę bugów a okazało się, że Besthesda szybciej naprawiła swoją grę niż CDPR...
Czekaj, co!?
Cyberpunk 2077 Premiera PC 10grudnia2020
Fallout 76 Premiera 14lis2018
Ty żyjesz w jakimś alternatywnym świecie gdzie CP2077 i F76 wyszły w tym samym czasie ?
F76 po pół roku od premiery był w o wiele lepszym stanie niż Cyberpunk po pół roku od premiery.
Nie masz pojęcia o błędach w F76 w początkowych miesiącach tony gliczy bany za wpadniecie do pokoju deweloperskiego i wymuszanie na niewinnych pisanie listów z przeprosinami, glicze w pvp, zgliczowane bazy pułapki(do dziś możliwe), wpadanie pod mape, gliczowanie bazy pod mapą (do dziś możliwe), T pose, desynchronizacja na publicznych serwerach, spadki fps, wiecznie doczytywanie się mapy, itd. wystarczy poszukać sobie kompilacji na YT kilkakrotnie więcej niż CP2077.
Dopiero po przejęciu Bethesdy przez M$ zaczęto w końcu łatać błędy, które przez ponad rok nie załatano, 3-4 paczę temu naprawili w końcu wytrzymałość broni wybuchowej i działanie broni wampirycznej, żeby w najnowszym pączu znowu zepsuć wytrzymałość broni wybuchowej albo respienie się mobów pod mapą w zadaniu "zabij dzikich lokatorów" a także w innych misjach np. chorda wilków. powrót błędu gdzie w niektórych miejscach respi się masa mobów 30-40. Jeszcze parę miesięcy temu desynchronizacja na prywatnych serwerach to była norma. Nadal nie naprawili rzadkiego ale poważnego błędu, który może wystawić automatycznie w twoim sklepie randomową rzecz w schowku za jednego kapsla, PVP nadal leży i kwiczy, niedługo tryb Batle royale zostanie usunięty bo jest tak zawalony oszustami, że mało kto w to grał, dupowanie przedmiotów z gry czy nawet ze sklepu sprzedawanie ich na czarnym rynku za prawdziwą gotówkę, legacy weapons, które powinny być usunięte całkowicie, gliczowanie expa i kręcenie tysięcznych poziomów, można tak wymieniać bardzo długo. Gra jest na pewno bardziej grywalna niż na początku ale nie wmówisz mi ze F76 naprawili w 6 miesięcy bo cały czas ją łatają więc albo jesteś trollem albo ślepym fanbojem.
Tak jak wcześniej napisałem dopiero po przejęciu Bethesdy przez M$ cos się ruszyło i zaczęły wychodzić zaległe poprawki i nowe funkcje.
I nie wmówisz mi, że jest inaczej mam ponad 340 poziom i grałem w każdym sezonie także w najnowszym który niedawno ruszył.
Co do działania CP2077 proszę chyba najlepszy test tej gry na najnowszym paczu na PS4 slim w 80-90% gra jest grywalna. Gościu robił testy przy każdym paczu które nieraz trwały ponad godzinę analizował wiele miejsc i postaci na starych i nowych zapisach. Według mnie niema lepszego testu, który nie jest jakimś bzdurnym 5 minutowym wycinkiem z jazdy po mieście tylko dokładnie analizuje masę miejsc, zachowani, sytuacji czy mechanik gry.
Serio?
Gdybym miał porównywać to CP było na premierę w lepszym stanie od Skyrima a o porównaniach z F76 nie ma nawet co pisać.
Druga sprawa jest taka, że większośc najpoważniejszych błędow z wyjątkiem problem w optymalizacji na podstawowe wersje past-genów załatano dosc szybko. OCzywiscie gra dalej ma swoje problemy oraz niedorobione mechaniki, ale dla mnie w trakcie rozgrywki to był taki poziom GTA V (tam też odwalają się dziwne rzeczy w trakcie gry), ale to pewnie dlatego, że mam dośc mocnego kompa, a masa błedów z CP była związana choćby z problemami doczytywania się z HDD lub niewyrabiającym prockiem.
Zgadzam się z osobami które twierdzą, że pół roku po premierze F76 działał lepiej niż Cyber obecnie. Przynajmniej tak wynika z mojego doświadczenia z omawianymi grami.
Cyber miał mniej aktualizacji, jest przeznaczony dla jednego gracza, pracuje nad nim teraz podobno 600 osób (nad F76 znacznie mniej) a perki wciąż nie działają powyżej 20 poziomu. Zresztą ja widzę przyszłość F76 bardziej optymistycznie niż CP2077bo na to pierwsze jest jakaś wizja, a gra CDPRu stoi w miejscu.
Uważam, że ta estetyka jest o wiele fajniejsza niż oryginalna.