Podczas imprezy PC Gaming Show Most Wanted reżyser kreatywny Sid Meier's Civilization VII wytłumaczył, dlaczego każda odsłona cyklu tak mocno różni się od poprzedniej.
Jednym z nietypowych elementów serii Cywilizacja jest to, że każda odsłona jest mocno odmienna pod względem mechanizmów rozgrywki. To podejście podczas pokazu PC Gaming Show Most Wanted wyjaśnił Ed Beach, pełniący rolę reżysera kreatywnego Sid Meier's Civilization VII.
Mieliśmy masę danych, że ludzie grali w Civilization i często nigdy nie docierali do końca. Po prostu nie kończyli rozgrywki. Chcemy więc zrobić wszystko, co w naszej mocy, czy to ograniczając mikrozarządzanie, czy restrukturyzując grę, by bezpośrednio rozwiązać ten problem. Wprowadziliśmy wiele drobnych usprawnień systemowych opracowanych na podstawie dokładnych analiz tego, gdzie gracze spędzają swój czas w grze i jak to usprawnić.
W rozwiązaniu tego problemu pomoże również system epok, który ma spowodować, że pod koniec gry nie będziemy się czuli przytłoczeni zbyt wieloma rzeczami do zarządzania.
Sid Meier's Civilization VII zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox Series S, Xbos Series X i PlayStation 5. Gra zadebiutuje 11 lutego 2025 roku w pełnej polskiej wersji językowej.
Sid Meier's Civilization VII
Data wydania: 11 lutego 2025
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.