Za kilka godzin na Steamie we wczesnym dostępie zadebiutuje New Cycle, czyli strategia typu city builder z dieselpunkową stylistyką.
 
Od debiutu we wczesnym dostępie New Cycle otrzymało już dwie spore aktualizacje. Pierwszy patch wprowadził m.in. automatyczne zapisy i tryb zaawansowanej kampanii, a także wyeliminował problemy z pracą kamery i dźwiękiem.
W ramach drugiej łatki dodano choćby możliwość określenia limitu klatek na sekundę, zmiany imion NPC, poruszania kamerą na mapie regionu za pomocą klawiszy W, A, S i D, a także zaimplementowano wiele drobnych zmian w interfejsie (np. w menu cmentarza i budynku konserwacyjnego dodano przycisk służący do rozbiórki).
Trzeba przyznać, że twórcy nie zasypiają gruszek w popiele. Z pełnymi listami zmian, które przyniosły owe aktualizacje, zapoznacie się tutaj i tutaj.
New Cycle kosztuje we wczesnym dostępie 89,99 zł – to cena niższa od standardowej o 10%, obowiązująca do 25 stycznia (później podskoczy do 99,99 zł). Gra zbiera dobre oceny na Steam, a wczorajszy peak graczy, czyli największa liczba jednocześnie bawiących się osób, wyniósł 2205.
Warto zauważyć, że tytuł doczekał się już dwóch hotfixów – twórcy reagują szybko na doniesienia o błędach. Ogłosili też, że jeśli będzie takie zapotrzebowanie, gra doczeka się w przyszłości polskiej wersji językowej.
Poniżej dołączyliśmy oficjalny zwiastun premierowy.
Dzisiaj we wczesnym dostępie zadebiutuje New Cycle, czyli strategia typu city builder z domieszką survivalu, osadzona w realiach postapokaliptycznych.
Na grę czeka wielu graczy – na Steamie śledzi ją ponad 20 tys. osób. Wśród premier tego tygodnia tylko Palworld może pochwalić się lepszym wynikiem.
New Cycle zaprezentuje wizję zrujnowanej Ziemi, wiele dekad po wywołanej przez flary słoneczne katastrofie, która doprowadziła do upadku cywilizacji. Gracz pokieruje osadą ludzi próbujących przetrwać w tej nowej rzeczywistości. Gra połączy typowe dla city builderów mechanizmy strategiczne z silnymi elementami survivalowymi. Wszystko to wzbogaci ciekawa dieselpunkowa stylistyka.
Na koniec warto przytoczyć wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry.
Poniższa konfiguracja ma zapewnić 30 kl/s w rozdzielczości 1080p na ustawieniach średnich.
Poniższa konfiguracja ma zapewnić 60 kl/s w rozdzielczości 1080p na ustawieniach wysokich.
 
Steam
7

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.