Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Wiadomość CEO Take-Two o wpływie pandemii na gry - „ta zmiana jest permanentna”

23.05.2021 17:58
KMyL
😂
1
7
KMyL
119
SnowflakesEverywhere

i mam wrażenie
To nie brzmi jak jakiś "pewny fakt".
Ogromny wzrost tego przychodu jest spowodowany konsumentami powracającymi i dopiero odkrywającymi interaktywną rozrywkę wraz z jej aspektami socjalnymi, szczególnie istotnymi podczas pandemii.

1) Ten cyrk permanentnie trwać nie będzie, a wtedy ludzie będą mogli swobodnie wrócić do kin, restauracji, hoteli, teatru, pracy, czy gdziekolwiek tam wolą...
2) Aspekt socjalny to np. czytanie na czacie ilu to towarzyszy w drużynie współżyło z moją mamą?
ta zmiana jest permanentna
Sorry, ale nic nie jest pewne... A wróżyć z fusów, to może każdy...

post wyedytowany przez KMyL 2021-05-23 17:59:50
23.05.2021 18:28
Cyberszczur
2
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Cyberszczur
53
Pretorianin

„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki.”
- Benjamin Franklin

23.05.2021 18:36
misterŁŁ
2.1
1
misterŁŁ
91
Generał

Chyba, że jesteś wydawca jak Activision i nie płaci podatków. W zasadzie Amerykanie płacą za utrzymanie korporacji, nawet nie kupując ich gier.

23.05.2021 19:09
3
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1358673
4
Generał

My, jako konsumenci, wszyscy uwielbiamy wspólne doświadczanie rozrywki.

Byłoby fajnie, jakby każdy wypowiadał się za siebie.

24.05.2021 09:45
Cario
3.1
1
Cario
11
Legionista

Dokładnie, osobiście wolę singlowe gierki

24.05.2021 10:19
3.2
1
zanonimizowany1332140
13
Centurion

Też o wiele bardziej cenię sobie singlowe doświadczenie niż grę w multi. Mam wrażenie jednak, że twórcy gier mają jakiś dziwny fetysz jeśli chodzi o multi i na siłę wciskają graczom ten tryb.

23.05.2021 20:56
Bociek69
4
odpowiedz
Bociek69
54
Byle do Wiosny

Czyli GTA Mobile potwierdzone, zamiast 6.

post wyedytowany przez Bociek69 2021-05-23 20:57:03
24.05.2021 12:00
5
odpowiedz
zanonimizowany1359977
9
Senator

Wyniki finansowe Spółek IT wskazuja jednoznacznie, ze Covid, pandemia i lockdowny to jest żyła złota dla tej branży. Tak software jak i hardware (sprzedaż, niekoniecznie serwis).
Czy tak jest? Myślę, że finansowo tak, ale jakość, wydajność pracy przez prace zdalna pewnie wyraznie spadla w calym IT.
Na zewnątrz to wyglada super, w środku raczej niekoniecznie widzac jakość i ilosc wydanych w ostatnim roku gier.

Wiadomość CEO Take-Two o wpływie pandemii na gry - „ta zmiana jest permanentna”