Call of Duty: Ghosts - pecetowa wersja będzie wyglądać najładniej
Mark Rubin ze studia Infinity Ward twierdzi, że Call of Duty: Ghosts na PC będzie najlepiej wyglądającą wersją nadchodzącej odsłony popularnej serii strzelanin. Pod względem graficznym ma wyprzedzać nawet edycje na PlayStation 4 i Xboksa One.
Marcin Skierski
Producent wykonawczy Mark Rubin ze studia Infinity Ward powiedział serwisowi Kotaku, że Call of Duty: Ghosts na PC będzie najładniej wyglądającą edycją tej gry. Pod względem wykonania przebijać ma nawet wersje na konsole nowej generacji.
Poprzednie części serii Call of Duty przygotowywane przez Infinity Ward wykorzystywały na PC wszelkie graficzne elementy z PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Oznacza to, że twórcy byli w stanie jedynie podnieść rozdzielczość tekstur i dokonać mało znaczących poprawek, by gry wyglądały nieco lepiej na PC. Teraz pecetowcy otrzymają własny zestaw tekstur i innych graficznych elementów, dzięki czemu mają dostać „najładniejszą odsłonę Call of Duty, jaka kiedykolwiek została stworzona na PC”.
Co ciekawe, Call of Duty: Ghosts na PC ma wyglądać nawet lepiej niż wersje na PlayStation 4 oraz Xboksa One. Oznacza to, że pecetowcy powinni otrzymać najładniejszą edycję nadchodzącej strzelaniny spośród wszystkich dostępnych. Z wiadomych przyczyn gra będzie wyglądać najsłabiej na PlayStation 3, Xboksie 360 oraz Wii U.
Call of Duty: Ghosts to kolejna odsłona niezwykle popularnej serii pierwszoosobowych strzelanin, która ukaże się 5 listopada bieżącego roku na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. Daty debiutu edycji na PlayStation 4 i Xboksa One pozostaną nieznane prawdopodobnie do czasu potwierdzenia terminów ukazania się tych konsol w sklepach.
- Zapowiedź – Testujemy multiplayer w Call of Duty: Ghosts – więcej, szybciej, lepiej
- Zapowiedź – Widzieliśmy grę Call of Duty: Ghosts – pies w akcji prosto z E3 2013
- Zapowiedź – Widzieliśmy grę Call of Duty: Ghosts – CoD prawdziwie nowej generacji

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Activision
- Infinity Ward
- grafika (gry)
- strzelanki FPP (FPS)
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany916771 Senator
Irek - multiplatformowe gry AAA dużych wydawców chyba prawie wszystkie, gier bandy studentów bez wydawców i exclusivów PCtowych nie licze bo to oczywiste, tutaj chyba tylko BF3 łamał tę zasadę.
Chriso25 Generał

Teraz już nie będzie znaczenia, która platforma jest najbardziej dochodowa. Obie konsole PS4 i Xbox One to trochę zmodyfikowane pecety i teraz tworzenie gier na wszystkie platformy praktycznie będzie takie same. Przypominam sobie czasy pierwszego Xboxa, gdzie świat konsolowy się śmiał, ze to taki konsolo-pecet, a teraz nowe konsole są tym samym.
sechu2 Pretorianin
Uh Ciekawe ale na trailerach drzewa i tak są płaskie niczym w grach sprzed 10 lat.
Irek22 Legend

alpha_lyr [25]
multiplatformowe gry AAA dużych wydawców chyba prawie wszystkie, gier bandy studentów bez wydawców i exclusivów PCtowych nie licze bo to oczywiste, tutaj chyba tylko BF3 łamał tę zasadę
A co za różnica czy gra jest AAA, pochodzi od dużego wydawcy czy nie? Gra ma dawać frajdę i tylko to się liczy. Jeżeli jednak ktoś skrycie mierzy długość swojego penisa tym, że gra tylko w tzw. gry AAA, to już jego problem...
I gry wydane najpierw/jedynie na "mniej dochodową platformę" (PC) bądź równocześnie na nią i bardziej dochodowe platformy (X360 i PS3) w sumie stanowią większość.
Matekso Generał

Brawo brawo panowie nie wychwalają nowej generacji, nie mówią w prost - nie bali się stwierdzić, że nowa generacja już tak na dobrą sprawę jest poza podium