Branża gier zwolnieniami stoi
"Zwolnienia przebiegały przede wszystkim na poziomie samych studiów deweloperskich – w przypadku kadr wydawców były ograniczane do minimum." Nieee no tak! Jak zwalniać to od tych najniższych szczebli, bo przecież na górze ktoś musi grzać stołek :)
W pierwszej kolejności wypowiedzenia otrzymywali członkowie zespołów QA, czyli m.in. testerzy dbający o eliminację błędów oraz poprawę jakości produkcji.
Ten trend to zapoczątkował chyba Rockstar wydaniem GTA IV w wersji PC. BRAWO! Proponuję dołączać do takich gier napis "Made in China". Po tamtym zdaniu mam jeszcze większe obawy co do jakości optymalizacji Frostbite2 na PC.
Wśród najistotniejszych przyczyn takiego stanu rzeczy raport wymienia znaczny wzrost kosztów produkcji gier...
Pytanie tylko - ile pieniędzy zostaje przeznaczonych na deweloperkę, a ile na marketing (vide COD:MW2)?
no cóż mówi się trudno i idze się dalej