Komentarze do wiadomości: Branża gier zwolnieniami stoi

Forum Inne Gry
Dodaj komentarz
12.01.2010 11:45
1
odpowiedz
zanonimizowany578408
33
Pretorianin

"Zwolnienia przebiegały przede wszystkim na poziomie samych studiów deweloperskich – w przypadku kadr wydawców były ograniczane do minimum." Nieee no tak! Jak zwalniać to od tych najniższych szczebli, bo przecież na górze ktoś musi grzać stołek :)

13.01.2010 20:38
😡
2
odpowiedz
zanonimizowany696839
50
Pretorianin

W pierwszej kolejności wypowiedzenia otrzymywali członkowie zespołów QA, czyli m.in. testerzy dbający o eliminację błędów oraz poprawę jakości produkcji.

Ten trend to zapoczątkował chyba Rockstar wydaniem GTA IV w wersji PC. BRAWO! Proponuję dołączać do takich gier napis "Made in China". Po tamtym zdaniu mam jeszcze większe obawy co do jakości optymalizacji Frostbite2 na PC.

13.01.2010 20:47
3
odpowiedz
zanonimizowany696839
50
Pretorianin

Wśród najistotniejszych przyczyn takiego stanu rzeczy raport wymienia znaczny wzrost kosztów produkcji gier...

Pytanie tylko - ile pieniędzy zostaje przeznaczonych na deweloperkę, a ile na marketing (vide COD:MW2)?

21.01.2010 13:14
4
odpowiedz
zanonimizowany652707
26
Generał

no cóż mówi się trudno i idze się dalej

Forum Inne Gry
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl