Komentarze do wiadomości: 3 rzeczy w Battlefieldzie 6, które można by poprawić i 2 rzeczy, na których odratowanie jest już za późno

Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz
12.08.2025 20:27
Bl4ck747
1
odpowiedz
Bl4ck747
83
Pretorianin

Twórcy już odnieśli się do kwestii rozmiarów map i zapowiedzieli, że ogromne mapy też się pojawią.

12.08.2025 21:08
Max22
2
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
Max22
30
Centurion

1) Jeszcze podczas zamkniętych testów twórcy zapowiedzieli zredukowanie blasku lunet.
2) Tak samo kampienie ma być utrudnione poprzez odebranie zwiadowcy "radiolatarni" czy jak to ten gadżet odradzania po polsku się zwie.
3) Na premierę będą również znacznie większe mapy. A udostępnianie w becie mniejszych jest niczym nowym. Patrz: beta Battlefield 3 z operacją metro.
4) Lotnisko ze zwiastuna to nie cutscenka, ale realny fragment mapy operation firestorm, która swoją drogą jest remakiem z Bf3. Ponadto, niewykluczone, że na innych, podobnie dużych mapach inne lotniska również się pojawią.
5) Prędkość chodu i sprintu jest porównywalna choćby z Bf4. Różnica rzeczywiście tkwi w szeroko rozumianej zwinności (wślizgi, skoki, etc.)

Reasumując, jest lepiej niż się wielu wydaje, co nie zmienia faktu, że ograniczone zaufanie też musi być. :)

12.08.2025 22:56
DM
2.1
DM
229
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

1) Jeszcze podczas zamkniętych testów twórcy zapowiedzieli zredukowanie blasku lunet.

Blask lunet nie jest problemem - problemem jest ilość snajperów na mapie ;)

4) Lotnisko ze zwiastuna to nie cutscenka, ale realny fragment mapy operation firestorm, która swoją drogą jest remakiem z Bf3. Ponadto, niewykluczone, że na innych, podobnie dużych mapach inne lotniska również się pojawią.
Biorę tak możliwość pod uwagę, ale wtedy twórcy musieli być dać dwie mechaniki wsiadania do odrzutowców) - trochę bez sensu.

13.08.2025 10:21
Adriiano93
2.2
Adriiano93
43
Pretorianin

"problemem jest ilość snajperów na mapie ;)"
To mapa pod snajperów i tyle. To dobrze że taką piaskownice mają. Poza tym... #granaty_dymne_istnieją, tylko mało kto ich używa.

Tak samo jak miejska mapa jest pod szturmowców z granatnikami i inżynierów z rpg. W mieście ze snajperami problemu nie ma, jest za to z tymi dwoma. I tu teraz co? Też ich ograniczyć?

Co do prędkości poruszania się, tak, fajnie by było czuć że żołnierz nosi te kilogramy na sobie.

13.08.2025 13:02
2.3
LukaszRei
68
Pretorianin

Adriiano93
". Poza tym... #granaty_dymne_istnieją, tylko mało kto ich używa"
Aż nie chce mi się wierzyć. W 2042 strasznie nimi spamowano. Szczególnie na mniejszych mapach\trybach było upierdliwe. Na mapie spisek to nieraz po kilka minut nic nie było widać.

13.08.2025 14:58
Adriiano93
2.4
Adriiano93
43
Pretorianin

LukaszRei barachło nazywane 2042 oddałem powodzianom a i tak mnie widłami pogonić chcieli.
Przy tym jak aktualnie wygląda beta bf6, a jak wygląda już zakończone wsparcie 2042...
To 2042 zasługuje na ocenę (MINUS)-5/10 kiedy wszystko wyrażamy w dodatnich.

Teraz w otwartej nie widziałem spamu dymnymi ani poprawnego wykorzystania, to jest osłony przed ostrzałem jak snajperów rkmistów masa. Jak mapa otwarta bez osłon to masz to narzędzie do postawienia osłony... w postaci zasłony i podejścia z innej strony. Będą pewnie termale więc dodatkowo się schowasz o odstrzelisz snajpera będąc niewidocznym.

Mnie interesuje przeglądarka serwerowa i jak będzie wyglądała.
Chciałbym widzieć w niej informacje:
- co to za serwer
- jaka rotacja map
- czy normalna czy hardcore
i najważniejsze... nie być wywalanym do menu po każdym meczu tylko grać na tylu mapach aż sam z serwera wyjdę.

Wtedy problem czy mapa pod snajperów czy jednostki pancerne czy samą piechotę to nie problem. Sam wybierzesz co Ci pasuje więc dobrze że są (będą) mapy różne i dla każdego.

12.08.2025 21:25
3
odpowiedz
czopor
135
Konsul

Mapy duże to będą dwie - w tym jedna to powracający firestorm. Przedmieścia Kairu to najprawdopodobniej coś jak szczyt.

Za to dostaniemy w pełnej wersji 2 mapy infantry only.

Wiec jest słabo - 5 małych, 2 średnie, 2 duże na start

Do tego szczytu z tymi dwoma tunelami to tez nie ma co liczyć jako konkretna mapa do battlefielda

12.08.2025 21:35
📄
4
odpowiedz
Dragoon84
115
Generał

Serio – wszystkie bitwy w tej kombinacji trybu i mapy, to stado snajperów po obu stronach co chwila headshotująca albo siebie nawzajem, albo nieliczną grupkę szturmowców próbujących… szturmować. Raz widziałem nawet absurdalną sytuację, gdy banda wrogich snajperów obsadziła skałki parę metrów od naszej grupy „strzelców wyborowych”, tyle że z boku, na „godzinie 3” i operowali tak, jakby zupełnie się nie widzieli! Takie absurdy nie są tylko moim wymysłem, bo już w sobotę widziałem memy na ten temat, a czat w grze po każdym Przełamaniu pełny jest komentarzy o „festiwalu snajpienia” czy „BF6 Sniper Simulator”. I jest dość spory problem, całkowicie zaburzający balans rozgrywki na tej mapie. A biorąc pod uwagę, jak mało map widzieliśmy na razie, prawdopodobnie i na innych.

wystarczy ograniczyć tzw. "boosty" - jak w WoT i uniemożliwić wspinanie się na absurdalne wysokości po pionowych, ostrych skałach - jak widziałem, co robi "Kromka" w ostatnim filmiku, to za głowę się złapałem - wspinał się, wspinał i nie mógł przestać, również dlatego, że zbyt późno napotykał na barierę, w postaci linii końca mapy - ją można by też przesunąć po prostu niżej. Nawet w BF 2042 jest wszystko w tej kwestii w porządku rozwiązane, nie mówiąc o poprzednikach.

post wyedytowany przez Dragoon84 2025-08-12 21:38:04
13.08.2025 01:22
TheUltimate
5
odpowiedz
TheUltimate
39
Chorąży

...

post wyedytowany przez TheUltimate 2025-08-13 01:35:40
13.08.2025 01:34
TheUltimate
6
1
odpowiedz
TheUltimate
39
Chorąży

"nie wprowadzono by bez sensu dwóch metod wsiadania do samolotów."
W BF4 tak było, na niektórych mapach respiłeś sie w lecącym samolocie,
a na innych mapach były pasy startowe, natomiast zgadzam sie w kwestii
tego że gra straciła tożsamość i bardziej przypomina Coda niż klasycznego BFa

13.08.2025 10:16
7
odpowiedz
michal180792
1
Junior

Czekałem na BF6 z utęsknieniem, ale gdy zobaczyłem gameplay na YT miałem wrażenie, że patrzę na COD. Dlatego wróciłem do BF1 i bawię się świetnie.

15.08.2025 09:54
8
odpowiedz
ArTaSx87
1
Junior

Długo wyczekiwany powrót do korzeni? Niestety, rozczarowanie. Czekałem na bf6 z nadzieją, że seria wróci do formy znanej z BF3 i BF4 – niestety, to, co zastałem, mocno mnie rozczarowało. Głównymi problemami są zbyt małe mapy oraz brak trybu Hardcore, który dla wielu weteranów serii był kluczowy.
Co poszło nie tak?
- System obrażeń – strzał w głowę za 25 pkt. to żart. Często trzeba zużyć pół magazynka żeby zabić przeciwnika, podczas gdy w Hardcore wystarczyła jedna dobrze celowana seria
- Brak Hardcore – ten tryb wymagał większej taktyki, realistycznych obrażeń i braku automatycznej regeneracji zdrowia. Bez niego BF6 traci swój klimat.
- Mechanika helikopterów – dlaczego nie wzorowano jej na sprawdzonym systemie z BF4? Teraz sterowanie wydaje się mniej precyzyjne i mniej satysfakcjonujące.
Bez większych map, trybu Hardcore i lepszego balansu obrażeń BF6 nie jest tym, na co czekałem. Dopóki te kwestie nie zostaną poprawione, prawdopodobnie zostanę przy starszych częściach serii. Szkoda, bo potencjał był ogromny.

15.08.2025 11:54
9
odpowiedz
adrianm258111417
2
Junior

Osoba co to pisała myśli, że to jeszcze lata z 10 wstecz takich graczy coraz mniej, jest nowe pokolenie teraz w grach, co woli szybka i dynamiczna rozgrywkę większa pula takich graczy jest poprostu.

Forum Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl