Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Command & Conquer: Generals - Zero Hour

Najlepsze modyfikacje (10/02/2013) - m.in. Tales of Middle Earth, Run the Lucky 38 i Command & Conquer: Untitled

Adrian Werner, 10 lutego 2013, 22:20

W najnowszym przeglądzie modów omawiamy takie projekty jak m.in. Hyrule: Total War, nowe światy do Mount & Blade: Warband, Tales of Middle Earth oraz Run the Lucky 38 do Fallout: New Vegas.

Zapowiedziano Command & Conquer: Generals 2. Pierwszy film i screeny

Adrian Werner, 11 grudnia 2011, 10:31

Krążące od dłuższego czasu plotki okazały się prawdziwe. Podczas tegorocznej gali Spike Video Game Awards ujawniono kolejną odsłonę serii Command & Conquer.

Command & Conquer 4 zaczęło żywot jako azjatycka sieciówka

Adrian Werner, 1 lipca 2010, 08:55

Serwis Gamereplays.org przeprowadził ciekawy wywiad z byłym pracownikiem Electronic Arts Los Angeles na temat serii Command & Conquer. Padło w nim sporo gorzkich słów, a my dowiedzieliśmy się wielu interesujących rzeczy na temat wewnętrznych spraw EA.

Electronic Arts pyta nas o kształt Command & Conquer 4

Jiker, 23 czerwca 2009, 10:15

Serwis CNC Generals World dotarł do ankiety firmy Electronic Arts, w której podejmuje ona temat Command & Conquer 4. Pytania dotyczą przede wszystkim tego, co gracze chcieliby zobaczyć w nowej odsłonie popularnej strategii czasu rzeczywistego. Padają tu m.in. kwestie związane z dodatkową zawartością, poszczególnymi jednostkami i trybem sieciowym.

Electronic Arts przygotowuje dwie nowe gry z serii Command & Conquer?

Filip „fsm” Grabski, 15 kwietnia 2009, 10:29

Zdolni ludzie pracujący nad głośnymi tytułami uwielbiają się chwalić w swoich CV rzeczami, nad którymi pracują lub pracowali. A że czasem dzięki temu wychodzą na jaw tytuły gier jeszcze niezapowiedzianych – tym lepiej dla łaknących nowych informacji graczy.

Kolejna część Command and Conquer za rogiem?

Filip „fsm” Grabski, 4 listopada 2008, 09:50

Który miłośnik RTSów nie lubi serii Command and Conquer? Być może jest gdzieś taki, ale zapewne jest w mniejszości. I cała ta grupka miłośników teraz siedzi i gra w Red Alerta 3. Dobrze, że ta gra jest podobno krótka, bo już za chwilę ma pojawić się kolejny C&C.

Doczekamy się kontynuacji Command & Conquer: Generals?

vampire, 17 sierpnia 2008, 16:10

Kiedy firma Electronic Arts podała jaka będzie zawartość kolekcjonerskiej edycji Command & Conquer Red Alert 3, szczególne zainteresowanie fanów wzbudził jeden z bonusów - klucz do wersji beta kolejnej gry z cyklu Command & Conquer – wtedy zaczęli oni zastanawiać się o jaką dokładniej produkcję chodzi.

Nowa gra z cyklu Command & Conquer w drodze

Jiker, 6 lutego 2008, 09:26

Dobra wiadomość dla wszystkich fanów Command & Conquer. Już za niespełna dwa tygodnie ujawnione zostaną oficjalne informacje, które rzucą światło na przyszłość cyklu. Czy doczekamy się nowej odsłony Red Alert? A może będzie to pozycja rozwijająca wątki zaprezentowane w dwóch grach z serii Generals?

C&C Saga nie dla Europejczyków

Misiek, 5 października 2007, 13:17

Wczoraj informowaliśmy Was, że Electronic Arts zapowiedziało zestaw Command & Conquer Saga, składający się z 13 dotychczasowych gier z tej serii. Okazuje się jednak, że nie ukaże się on na Starym Kontynencie.

Electronic Arts zapowiada zestaw Command & Conquer Saga

Metatron, 3 października 2007, 09:33

Electronic Arts przygotowało nie lada gratkę dla miłośników gier z serii Command & Conquer. Będzie to kompilacja trzynastu produkcji ze wspomnianego cyklu, wśród których znajdziemy zarówno te starsze, które znalazły się w zestawie C&C: The First Decade, jaki i najnowszą odsłonę – C&C 3: Tiberium Wars.

Historia cyklu Command & Conquer - część 6

Krystian Smoszna, 31 marca 2007, 13:29

Zapraszamy do lektury szóstego i ostatniego odcinka opowieści o historii cyklu Command & Conquer. Jak nietrudno się domyślić, poświęcony jest on grze, która wzbudziła wśród fanów chyba najwięcej kontrowersji. Jej tytuł to Command & Conquer: Generals.

Historia cyklu Command & Conquer - część 5

Krystian Smoszna, 30 marca 2007, 09:03

Zapraszamy do lektury piątej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Dziś przyjrzymy się grze Red Alert 2 oraz pierwszoosobowej strzelaninie, zatytułowanej Renegade.

Historia cyklu Command & Conquer - część 4

Krystian Smoszna, 29 marca 2007, 11:27

Zapraszamy do lektury czwartej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Wczoraj zakończyliśmy naszą opowieść na nietypowym eksperymencie o nazwie Sole Survivor Online, dzisiejszy odcinek poświęcimy w całości grze Tiberian Sun.

Historia cyklu Command & Conquer - część 3

Krystian Smoszna, 28 marca 2007, 11:52

Zapraszamy do lektury trzeciej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Wczoraj zakończyliśmy naszą opowieść na grze Red Alert, dziś nieco więcej o jej oficjalnych rozszerzeniach oraz o wynalazku znanym jako Sole Survivor Online.

Historia cyklu Command & Conquer - część 2

Krystian Smoszna, 27 marca 2007, 11:15

Zapraszamy do lektury drugiej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Wczoraj mogliście dowiedzieć się więcej o pierwszej części gry (nieoficjalnie znanej pod tytułem Tiberian Dawn), dziś czas na jej rozszerzenie oraz Red Alert.

Historia cyklu Command & Conquer - część 1

Krystian Smoszna, 26 marca 2007, 09:17

Jest jedną z najsłynniejszych serii gier strategicznych czasu rzeczywistego i jedną z najlepiej sprzedających się zarazem. W ciągu jedenastu lat swego istnienia, produkty z cyklu Command & Conquer rozeszły się w nakładzie przekraczającym 25 milionów sztuk. Dzięki temu wynikowi, marka ta znajduje się w pierwszej dwudziestce najpopularniejszych tytułów w historii elektronicznej rozrywki.

Mistrzostwa Polski w Command & Conquer: Generals - Zero Hour

Krystian Smoszna, 18 grudnia 2006, 09:15

Wszystkich fanów sieciowych batalii w grze Command & Conquer: Generals – Zero Hour serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Mistrzostwach Polski, za których organizację odpowiadają twórcy popularnych, fanowskich serwisów CnC Reactor i BFME Center – Polskie Centrum Legendarnej Fantastyki, a także koncern Electronic Arts.

Microsoft blokuje prace nad modem do Command & Conquer Generals: Zero Hour

Elrond, 10 września 2006, 15:22

Niestety, fani gry strategicznej Command & Conquer Generals: Zero Hour nie doczekają się fanowskiego moda do wspomnianego produkt, zatytułowanego Halogen. Grupa pracująca nad nim, Slipstream Productions, poinformowała o zaprzestaniu prac nad projektem. Powód? "Ostrzegawcze" pismo od prawników Microsoftu.

Command & Conquer: The First Decade - jubileuszowy prezent od Electronic Arts

eLKaeR, 5 listopada 2005, 09:32

Dokładnie 31 sierpnia bieżącego roku pisaliśmy, że słynna seria pt. Command & Conquer obchodziła swoje dziesiąte urodziny. Korporacja Electronic Arts, która posiada prawa do niniejszego cyklu, zamierza wprowadzić do sprzedaży specjalny produkt w związku z omawianym jubileuszem.

Nowy LotR, nowe Simsy i C&C – czyli pozdrowienia z Florydy od Electronic Arts

Judith, 1 lutego 2005, 09:44

W ramach szukania nowych talentów do pracy przy kolejnych tytułach, znana wszystkim firma Electronic Arts odwiedziła uniwersytet na Florydzie. Z tej okazji odbył się tam specjalny pokaz, na którym można było ujrzeć nadchodzące tytuły. Ponadto wypowiedzi panów z EA rzuciły nieco światła na gry, dotychczas znane tylko z niejasnych pogłosek.

Command & Conquer: Red Alert 3 w produkcji!

Krystian Smoszna, 7 grudnia 2004, 08:26

Już niedługo, bo 31 sierpnia 2005 roku minie dokładnie dziesięć lat, odkąd pierwsza gra z serii Command & Conquer pojawiła się na rynku. Od tamtego czasu w branży komputerowej rozrywki zaszło wiele zmian. Firma Westwood Studios – pionier w produkcji strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym – przestała istnieć a wszelkie prawa do kultowej marki zostały w Electronic Arts.

GOL ASY, czyli Najlepsze Gry Roku 2003 - kategoria Dodatki / Rozszerzenia

eLKaeR, 10 stycznia 2004, 17:55

Prezentacja PeCetowych produktów, nominowanych przez redakcję wortalu GRY-OnLine w Plebiscycie na Najlepsze Gry Roku 2003, wkroczyła dziś w siódmy etap. Dokładnie trzy tygodnie wstecz proces demonstracji zainaugurowały Gry Przygodowe, a później zostały scharakteryzowane jeszcze Wyścigi, Gry Akcji, Gry Sportowe, Gry Niedocenione i Gry Strategiczne. Teraz pora przybliżyć Szanownym Czytelnikom najobszerniejszą (łącznie czternaście pozycji) spośród kategorii tematycznych, poświęconą rozmaitym dodatkom i rozszerzeniom. Po lekturze niniejszego artykułu serdecznie zapraszamy do głosowania, ponieważ czekają wspaniałe nagrody (np. układ Intel Pentium 4 3,0 GHz, akcesoria ze stajni Logitech i mnóstwo oryginalnego oprogramowania rozrywkowego).

Pierwsze screenshoty z nieoficjalnego dodatku Imperial Assault dla C&C: Generals Zero Hour

Krystian Smoszna, 16 grudnia 2003, 14:29

Szykuje się nie lada gratka dla fanów Command & Conquer: Generals Zero Hour, lubiących ponadto wytwory George’a Lucasa spod znaku Gwiezdnych Wojen. Kilkanaście osób pracujących dotąd osobno nad nieoficjalnymi rozszerzeniami oryginalnej gry, połączyło swoje siły i zaprezentowało pierwsze screenshoty z przygotowywanego właśnie dodatku Imperial Assault.

Ostatnie dni przed premierą patcha v.1.01 dla C&C: Generals - Zero Hour

eLKaeR, 13 grudnia 2003, 14:55

Prawdopodobnie w najbliższy poniedziałek (15 grudnia 2003) zakończy się długi okres oczekiwania użytkowników na debiutancką poprawkę systemową dla oficjalnego rozszerzenia gry Command & Conquer: Generals, noszącego podtytuł Zero Hour. Rzeczony patch wprowadzać ma nie tylko mnóstwo rozmaitych modyfikacji w funkcjonowaniu programu, ale także oferować jedenaście zupełnie nowych scenariuszy bitewnych.

Warcraft III i C&C: Generals - nowe poziomy z okazji Halloween

ComCo, 2 listopada 2003, 09:11

Święto Zmarłych (vel Halloween) to dzień bardzo nietypowy. Kiedy Polacy wspominają zmarłych, amerykańskie dzieci latają od domu do domu żądając cukierków, albo zrobią jakiegoś psikusa. Kiedy u nas przeważa nutka dekadencji, na Zachodzie bawią się w najlepsze... Nic więc dziwnego, że developerzy z okazji Halloween postanowili opublikować nowe multiplayerowe mapki do dwóch, świetnych RTS-ów, tj. Warcraft III: The Frozen Throne oraz C&C Generals: Zero Hour.

Moutain Fox – kolejny level do Zero Hour

ComCo, 26 października 2003, 08:46

Niezależnie od faktu, iż premiera rozszerzenia do popularnej strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals, noszącego podtytuł Zero Hour, jest już dawno za nami, autorzy ze studia EA Los Angeles wcale nie zaprzestają prac na swoim dziełem. Oprócz przygotowywania nowych poprawek systemowych, zadbali także o kolejny (po „North America”) dodatkowy poziom do pełnej wersji.

Szczegóły nt. "łatek" v.1.7 i v.1.01 dla C&C: Generals i C&C: Generals - Zero Hour

eLKaeR, 10 października 2003, 07:23

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, trwają intensywne prace nad kolejną poprawką systemową, dedykowaną wirtualnej strategii czasu rzeczywistego o nazwie Command & Conquer: Generals. Ponadto fachowcy z koncernu Electronic Arts przygotowują debiutancki patch dla oficjalnego rozszerzenia rzeczonej gry, noszącego podtytuł Zero Hour. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych użytkowników do zapoznania się ze szczegółowymi danymi tekstowymi na oba wspomniane tematy.

Bonusowe mapy do W3: The Frozen Throne oraz C&C Generals - Zero Hour

ComCo, 5 października 2003, 11:15

The Frozen Throne i Zero Hour - dwa świetne rozszerzenia do równie udanych strategii czasu rzeczywistego, tj. Warcraft III: Reign of Chaos oraz Command & Conquer: Generals - doczekały się darmowych map, udostępnionych przez ich twórców. Pomimo tego, że fani podobnych produkcji już wielokrotnie udowadniali, iż świetnie radzą sobie z wykorzystaniem narzędzi edytorskich i potrafią stworzyć niezłe majstersztyki (to właśnie na tym polega prawdziwa społeczność graczy), obok „oficjalnych” poziomów także nie warto przechodzić obojętnie.

Zrobili C&C: Generals - Zero Hour i co dalej?

ComCo, 26 września 2003, 14:46

Zespół developerski EA Los Angeles stanął na wysokości zadania i od kilku dni zachodni gracze mogą nabyć w sklepach oficjalne rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals, noszące podtytuł Zero Hour. Programiści nie byliby jednak sobą, gdyby zostawili ów cykl samemu sobie - otóż na najbliższe tygodnie/miesiące zaplanowano wypuszczenie kilku patchy uzupełniających do pełnej wersji „Generałów”. Moje pytanie brzmi jednak: czy będzie kolejna część serii?

Zero Hour nadchodzi

Syriusz, 13 września 2003, 11:01

Dokładnie za 8 dni, 22 godziny, 48 minut i 33 sekundy od napisania tych słów, pojawi się pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals o podtytule: Zero Hour. Włodarze EA, producenta wspomnianej gry, ogłosili, iż ta uzyskała status „gold” i zajmie miejsce na sklepowych półkach dokładnie 22 września.

SecondWave Beta 2.3 w sieci

Syriusz, 9 września 2003, 10:46

W ostatnich dniach, światło dzienne ujrzała nowa wersja bety modyfikacji strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals o nazwie SecondWave. Rzeczony program jest dziełem grupy zajmującej się tworzeniem tzw. modów - CnC Matrix.

„Generałowie” dostaną grywalne demo

ComCo, 7 sierpnia 2003, 13:43

Od premiery pełnej wersji gry Command & Conquer: Generals minęło już ponad pół roku, zaś wszyscy wielbiciele tej strategii czasu rzeczywistego oczekują teraz na pojawienie się oficjalnego rozszerzenia, noszącego podtytuł Zero Hour (debiut w listopadzie). Tymczasem, dla osób, które nie miały styczności z oryginałem, firma Electronic Arts szykuje jego grywalną wersję demonstracyjną.

„Godzina Zero” zbliża się do C&C: Generals

ComCo, 7 lipca 2003, 13:38

Command & Conquer: Generals - rozbudowana strategia czasu rzeczywistego, która pojawiła się na rynku w lutym bieżącego roku - doczeka się pierwszego, oficjalnego rozszerzenia. W Zero Hour (tytuł roboczy dodatku) dostaniemy do przejścia trzy nowe kampanie (po jednej dla sił USA, Chin i GLA), złożonych z 5 misji każda. Zadania, jakie postawią przed nami autorzy będą bardzo zróżnicowane: od rozbicia floty USA na Morzu Śródziemnym, poprzez zdobycie określonych typów broni, a skończywszy na masowej destrukcji.