Dzięki udostępnionemu przez Google podsumowaniu dowiedzieliśmy się, że w tym roku na YouTube Polacy oglądali głównie Ekipę.
Na oficjalnym blogu Google „opublikowano podsumowanie, opisujące, co i kogo polscy widzowie oglądali najchętniej w tym roku na YouTube. Dla nikogo śledzącego rodzime trendy nie będzie zaskoczeniem, że 2021 r. należał do EKIPY. Jej kanał cieszył się największym wzięciem na YT, a najpopularniejszym filmikiem była 3KIPA tej grupy, którą od marcowej premiery wyświetlono 88 mln razy. Na drugim miejscu z 15 mln wyświetleń znalazł się zresztą film INFLUENCERZY BEZ CENZURY Karola „Friza” Wiśniewskiego, również członka EKIPY.
W 2021 roku w serwisie zadebiutował nowy format – YouTube Shorts. Na blogu Google podano również, jacy twórcy najskuteczniej korzystają z tej nowości.
8

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.