futurebeat.pl NEWSROOM Godzina grania dziennie i rozpoznawanie twarzy - chińskie ferie według Tencenta Godzina grania dziennie i rozpoznawanie twarzy - chińskie ferie według Tencenta Ferii zimowych chińskie dzieci raczej nie spędzą na graniu. Co najwyżej przez godzinę dziennie, a dopilnuje tego system rozpoznawania twarzy. Tencent zaostrza ograniczenia dla nieletnich w czasie wolnym. techArkadiusz Strzała19 stycznia 2022 4 W SKRÓCIE:granie w gry tylko przez godzinę dziennie i weryfikacja twarzy – chińskie restrykcje dla nieletnich na czas ferii. Nieletni gracze w Chinach są pod coraz bardziej restrykcyjną kontrolą. Gigant technologiczny Tencent ogłosił na Weibo (chińskim odpowiedniku Twittera), że dzieci w wieku szkolnym nie będą mogły zażywać elektronicznej rozrywki dłużej niż godzinę dziennie podczas ferii zimowych (17 stycznia – 15 luty). W przestrzeganiu obostrzeń ma dopomóc system rozpoznawania twarzy. Powiązane:Ile kosztuje Starlink w Polsce? Wizualny sposób weryfikacji tożsamości wymagany będzie przy logowaniu do konta i systemu płatności (np. by zakupić pakiet waluty w grze). Odmowa lub nierozpoznanie twarzy może skutkować utratą dostępu do gier. Dotyczy to kont na platformie gamingowej Tencent, które zarządzane są przez osoby niepełnoletnie. Aczkolwiek według niektórych informacji także profile osób po 55. roku życia podlegają kontroli, jeśli aktywne są nocą. Tencent już wcześniej wprowadził restrykcje dla nieletnich i rozpoznawanie twarzy. Ograniczenie grania do jednej godziny to tylko kolejny zabieg, wpisujący się w kierunkową politykę chińskiego rządu. A wszystko przez to, że Chiny dopatrują się złego wpływu gier na nieletnich. Niektórzy uważają je nawet za „opium dla duszy”. Tencent marzy o własnej konsoli przenośnej: Nintendo Switch: podobne konsole od Tencent i Qualcomm Czytaj więcej:Zakładka Mapy znika z wyszukiwarki Google. Technologiczny gigant wywiązuje się z nakazów UE POWIĄZANE TEMATY: tech Internet Chiny Arkadiusz Strzała Arkadiusz Strzała Swoją przygodę z pisaniem zaczynał od własnego bloga i jednego z wczesnych forum (stworzonego jeszcze w technologii WAP). Z wykształcenia jest elektrotechnikiem, posiada zamiłowanie do technologii, konstruowania różnych rzeczy i rzecz jasna – grania w gry komputerowe. Obecnie na GOL-u jest newsmanem i autorem publicystyki, a współpracę z serwisem rozpoczął w kwietniu 2020 roku. Specjalizuje się w tekstach o energetyce i kosmosie. Nie stroni jednak od tematów luźniejszych lub z innych dziedzin. Uwielbia oglądać filmy science fiction i motoryzacyjne vlogi na YouTube. Gry uruchamia głównie na komputerze PC, aczkolwiek posiada krótki staż konsolowy. Preferuje strategie czasu rzeczywistego, FPS-y i wszelkie symulatory. Tiny11 „odchudzi” teraz każdego Windowsa 11; to koniec ograniczeń genialnego programu Tiny11 „odchudzi” teraz każdego Windowsa 11; to koniec ograniczeń genialnego programu Pecetowa szlachta poniżej ultra nie schodzi. Recenzja techniczna Manor Lords we wczesnym dostępie Pecetowa szlachta poniżej ultra nie schodzi. Recenzja techniczna Manor Lords we wczesnym dostępie Wylosuj procesor Intela za 13 złotych z automatu wendingowego; szalony pomysł Japończyków Wylosuj procesor Intela za 13 złotych z automatu wendingowego; szalony pomysł Japończyków Największa stacja kolejowa na świecie nie znajduje się ani w Arabii Saudyjskiej, ani w Chinach i ma ponad 100 lat Największa stacja kolejowa na świecie nie znajduje się ani w Arabii Saudyjskiej, ani w Chinach i ma ponad 100 lat „Mogę grać do 6 rano”: dzięki Elonowi Muskowi i jego Neuralink, pierwszy użytkownik z chipem mózgowym spędza noce grając w Civilization 6 „Mogę grać do 6 rano”: dzięki Elonowi Muskowi i jego Neuralink, pierwszy użytkownik z chipem mózgowym spędza noce grając w Civilization 6