
Data wydania: 18 października 2018
Izometryczna strzelanka z trybem zabawy wieloosobowej, w której kontrolujemy niewielkie sześciany oddające strzały potężną laserową bronią. Poza zabawa dla kilku graczy tytuł oferuje także kampanię fabularną, w której dwójka bohaterów szuka najlepszego prezentu dla wspólnego przyjaciela.
Zarvot to izometryczna strzelanka skupiająca się na zabawie wieloosobowej. Produkcja posiada także fabularny tryb dla pojedynczego gracza. Producentem tytułu jest niezależne studio deweloperskie Snowhydra Games. Warto dodać, że był on pierwszym poważnym projektem zespołu.
Zarvot posiada tryb fabularny, które nie ma żadnego bezpośredniego przełożenia na tryb multiplayer. Gracze wcielają się w niewielki sześcian poszukujący ze znajomym najbardziej odpowiedniego prezentu urodzinowego dla ich wspólnego przyjaciele. Przygoda obu bohaterów jest krótka, ale pełna uroku. Inspiracją dla autorów były gry, takie jak Thomas Was Alone.
Zarvot to klasyczna zręcznościowa strzelanka, w której akcja została przedstawiona w widoku izometrycznym. Gracze kontrolują kolorowe sześciany, które walczą na zamkniętych arenach używając broni laserowej oraz szybkostrzelnych pistoletów, kryjąc się za osłonami oraz unikając ataków podobnych do nich przeciwników. Co ciekawe, niektóre elementy plansz, które są częścią dziewięciu różniących się wizualnie światów, ulegają zniszczeniu, a poza przeciwnikami kontrolowanymi przez innych graczy walczymy także z komputerowym AI.
Podstawowym elementem gry jest tryb zabawy wieloosobowej, który przeznaczony jest dla maksymalnie czterech osób. Rozpoczynając zabawę możemy wybrać odpowiadającą nam mapę, zasady i długość meczu. Warto dodać, że kampania fabularna skupia się na elementach przygodowych, a jej akcja rozgrywa się na unikalnych planszach, których nie znajdziemy w multiplayerze.
Oprawa wizualna Zarvot korzysta z prostych modeli trójwymiarowych modeli otoczenia. Całość jest jednak wzbogacono różnymi dodatkowymi efektami graficznymi, takimi jak bloom czy symulowana głębia ostrości, które znacząco poprawiają wygląd tytułu, zwłaszcza podczas intensywnej wymiany ognia.
Autor opisu gry: Michał Kułakowski