Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Tytuły ekskluzywne Xbox - Gry Zręcznościowe Xbox One

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Najpopularniejsze gry z gatunku zręcznościowe o tematyce tytuły ekskluzywne Xbox na platformę XBOX ONE.

Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.

XONE

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

gry zręcznościowe
tytuły ekskluzywne Xbox
Rush: A Disney Pixar Adventure
Rush: A Disney Pixar Adventure

Zręcznościowe 31 października 2017

Kompilacja minigier zręcznościowych, których akcja toczy się w światach wykreowanych na potrzeby najpopularniejszych filmów animowanych, tworzonych przez tytułową wytwórnię Pixar. Produkcja jest odświeżoną wersją gry Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure, a w przeciwieństwie do pierwowzoru wymagającego do działania sensora ruchu Kinect, pozwala na zabawę zarówno przy użyciu drugiej generacji tego czujnika, jak i z wykorzystaniem pada.

Kinect Sports Rivals
Kinect Sports Rivals

Zręcznościowe 8 kwietnia 2014

Kolejna odsłona serii Kinect Sports, oferującej graczom szereg zręcznościowych minigier, wykorzystujących możliwości kontrolera ruchu Kinect. Nowa wersja tytułu oferuje teraz także możliwość rywalizacji z innymi graczami w sieciowym trybie multiplayer.

Shape Up
Shape Up

Zręcznościowe 11 listopada 2014

Shape Up to gra ruchowa stworzona przez firmę Ubisoft z myślą o konsoli Xbox One i kontrolerze Kinect. Jej tematyka to fitness, który został ukazany w dość oryginalnej konwencji, łączącej ćwiczenia z humorem i prostymi grami zręcznościowymi czy muzycznymi.

Disneyland Adventures
Disneyland Adventures

Zręcznościowe 31 października 2017

Kompilacja minigier zręcznościowych osadzonych w uniwersum Disneya, dzięki której gracze mogą nie tylko przemierzyć wirtualny Disneyland, lecz także wziąć udział w osiemnastu konkurencjach toczonych w lokacjach znanych z kultowych bajek i filmów. Produkcja jest remasterem gry Kinect Disneyland Adventures, a w przeciwieństwie do pierwowzoru nie wymaga do działania sensora ruchu Kinect – bawić się można zarówno przy użyciu tego czujnika, jak i wykorzystując pada.

Rare Replay
Rare Replay

Zręcznościowe 4 sierpnia 2015

Przygotowany ekskluzywnie z myślą o użytkownikach Xboksa One pakiet gier, w którym znalazło się trzydzieści mniej lub bardziej klasycznych tytułów, stworzonych przez legendarne brytyjskie studio Rare (znane później także pod nazwą Rareware). Wśród wydanych pierwotnie w latach 1983-2008 produkcji znalazły się m.in. takie hity, jak Sabre Wulf, Knight Lore, Killer Instinct Gold, Banjo-Kazooie, Perfect Dark, Kameo: Elements of Power czy Viva Pinata.

The Gunk
The Gunk

Zręcznościowe 16 grudnia 2021

The Gunk to przygodowa gra akcji TPP stworzona przez szwedzkie studio Image & Form, autorów serii SteamWorld. W produkcji próbujemy uratować obcą planetę zaatakowaną przez obślizgłego pasożyta - tytułowy szlam.

Fruit Ninja Kinect 2
Fruit Ninja Kinect 2

Zręcznościowe 18 marca 2015

Kolejna odsłona zręcznościowej serii Fruit Ninja, stanowiąca bezpośrednią kontynuację produkcji wydanej w roku 2011 z myślą o konsoli Xbox 360 z sensorem Kinect. Produkcja, przygotowana tradycyjnie przez ekipę Halfbrick Studios, czyni użytek z kolejnej generacji konsol firmy Microsoft i znacznie nowocześniejszego Kinecta 2.0. Sama mechanika rozgrywki we Fruit Ninja Kinect 2 pozostała jednak niezmieniona.

FRU
FRU

Zręcznościowe 13 lipca 2016

Prosta gra platformowa, stworzona przez studio Through Games z myślą o wykorzystaniu możliwości kontrolera ruchowego Kinect. W grze FRU prowadzimy małego, wąsatego bohatera poprzez kilkanaście zróżnicowanych poziomów, zlokalizowanych w kilku odmiennych światach. Cała oryginalność produkcji polega zaś na tym, że świat gry odkrywamy za pomocą rzeczywistych gestów gracza, przekazywanych do konsoli za pośrednictwem sensora Kinect.

Pac-Man
Pac-Man

Zręcznościowe 20 kwietnia 2016

Pac-Man to pozycja, należąca do kultowego cyklu, traktującego o konsumowaniu kropek w labiryncie. Pierwsza jego odsłona miała miejsce w 1979 r. i przeznaczona była dla popularnych w tamtym czasie automatów. Developerzy postanowili powiększyć grono miłośników niniejszej gry o posiadaczy konsoli Xbox One.

Boom Ball 2 for Kinect
Boom Ball 2 for Kinect

Zręcznościowe 21 grudnia 2016

Kontynuacja gry zręcznościowej studia Virtual Air Guitar Company, przeznaczonej na konsole Xbox One z kontrolerem ruchowym Kinect 2.0. Pod względem mechaniki, Boom Ball 2 nie różni się znacząco od swojej poprzedniczki, łącząc cechy klasycznego Arkanoida z elementami ping ponga i tenisa. Cała zabawa polega zaś na odbijaniu piłki w taki sposób, aby zniszczyć znajdujące się w głębi planszy elementy, wybuchające po zetknięciu się z kulą.

Air Guitar Warrior
Air Guitar Warrior

Zręcznościowe 29 marca 2017

Połączenie klasycznej side-scrollowej strzelaniny z grą muzyczno-rytmiczną. Wcielamy się w postać tytułowego wojownika, który przedziera się przez kolejne lokacje, eliminując zastępy przeciwników za pomocą strzelającej gitary. Produkcja dostępna jest w dwóch wersjach, wykorzystujących kontroler Kinect 2.0 lub tradycyjnego gamepada.

Boom Ball for Kinect
Boom Ball for Kinect

Zręcznościowe 28 listopada 2014

Kolorowa gra zręcznościowa, zaprojektowana do współpracy z kontrolerem Kinect 2.0. Rozgrywka czerpie z klasyków, takich jak Arkanoid czy BlockOut, a zadaniem gracza jest rzucanie i odbijanie piłek w taki sposób, żeby zniszczyć stworzone z sześciennych bloczków konstrukcje i wysadzić w powietrze wszystkie znajdujące się na planszy bomby.