Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Indie - Gry Logiczne Windows Phone

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Najpopularniejsze gry z gatunku logiczne o tematyce indie na platformę Win Phone. W branży gier wideo termin indie odnosi się do małych, nierzadko wręcz jednoosobowych studiów deweloperskich, a także produkowanych przez nie gier wideo. Twórcy indie nie są zależni od dużych wydawnictw, co zapewnia im większą kreacji.

Gry logiczne. Gatunek gier, w których nadrzędnym celem jest rozwiązywanie zagadek logicznych. Zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w szczątkowej formie. Rozwiązanie zagadek wymaga logicznego myślenia, strategii, umiejętności rozpoznawania schematów i spostrzegawczości.

WP

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

gry logiczne
indie
Monument Valley
Monument Valley

Logiczne 30 kwietnia 2015

Gra logiczna, w której prowadzimy niemą księżniczkę Idę przez surrealistyczny śwat tytułowych monumentów, pomagając jej poprzez manipulowanie otoczeniem i tworzenie iluzji optycznych. Monument Valley wyróżnia się artystyczną, minimalistyczną oprawą graficzną, inspirowaną japońskim malarstwem i malowidłami Mauritsa Cornelisa Eschera.

HOOK
HOOK

Logiczne 21 stycznia 2015

Dwuwymiarowa gra logiczna, stworzona przez polskie studio Rainbow Train. Tytuł został utrzymany w minimalistycznym stylu – objawia się to nie tylko mocno uproszczoną grafiką i kolorystyką, ale również mechaniką rozgrywki. Ta ostatnia sprowadza się do rozplątywania sznurków, na końcu których umieszczone zostały haczyki.

Back to Bed
Back to Bed

Logiczne 29 października 2014

Oryginalna gra logiczna opracowana przez niezależne studio Bedtime Gaming jako kontynuacja studenckiego projektu z 2011 roku. Akcja toczy się w surrealnym świecie marzeń sennych, a jej bohaterem jest cierpiący na narkolepsję mężczyzna imieniem Bob. Gracze wcielają się w niewielkie stworzonko, symbolizujące cząstkę podświadomości bohatera odpowiedzialną za jego instynkt samozachowawczy, a ich zadaniem jest tak wpłynąć na poczynania lunatykującego Boba, by ten bezpiecznie wrócił do swojego łóżka.

The Sparkle 2: Evo
The Sparkle 2: Evo

Logiczne 27 stycznia 2014

The Sparkle 2: Evo zostało stworzone przez ekipy Madman Theory Games i Plastic Games oraz wydane przez Forever Entertainment. Gracz kieruje poczynaniami niewielkiego morskiego stworzonka – Sparkle'a (ang. iskierka) - wskazując mu ożywienie do skonsumowania.

Doodle God
Doodle God

Logiczne 18 listopada 2011

Oryginalna gra logiczna, w której wcielamy się w bóstwo tworzące nowe pierwiastki, związki chemiczne, przedmioty i stworzenia. Twórcy przygotowali setki kombinacji, których odkrycie wymaga sprytu, ale też czasami poczucia humoru i pokrętnej logiki.

The Brave Furries
The Brave Furries

Logiczne 29 października 2014

Gra logiczna stworzona przez polskie studio Crazy Goat Games. Podczas zabawy musimy pomóc wesołym stworkom Furries uratować towarzyszy porwanych przez Złego Czarodzieja. Rozgrywka opiera się na rozwiązywaniu nieskomplikowanych zagadek, na które natrafiamy podczas przygody.

Evo Explores
Evo Explores

Logiczne 20 stycznia 2016

Gra logiczna, zainspirowana przez słynne Monument Valley. W Evo Explores wcielamy się w tytułowego robota, którego musimy przeprowadzić przez szereg poziomów-łamigłówek opartych na manipulacji perspektywą.

Prune
Prune

Logiczne 3 listopada 2015

Gra logiczna o minimalistycznym charakterze, stworzona przez niezależne studio Polyculture, na którego czele stoi Joel McDonald. Rozgrywka opiera się na przycinaniu gałęzi drzewa i kształtowaniu go w taki sposób, by jego korona sięgnęła w miejsce o jak największym nasłonecznieniu. Zadanie utrudnia obecność przeszkód i zagrożeń, zatem priorytetem nie jest tempo wzrostu, a bezpieczeństwo rośliny.