2 sierpnia 2006
Bijatyki, 2D, Internet, Multiplayer, Na 2 osoby, Podzielony/wspólny ekran, Singleplayer, Tytuły ekskluzywne Xbox.
Street Fighter II: Hyper Fighting to członek niezwykle popularnej rodziny dwuwymiarowych bijatyk, która przyszła na świat w roku 1987 na automatach zręcznościowych, a następnie zagościła na domowych komputerach i konsolach. Opisywana wersja powstała na podstawie gry Street Fighter II Turbo: Hyper Fighting, która oferowała bardziej dynamiczną rozgrywkę niż poprzednicy dzięki możliwości użycia Turbo. Nowe wcielenie klasycznej pozycji, stanowi połączenie sprawdzonej już, wysokiej grywalności oraz nowych funkcjonalności.
Zobacz Grę
mi się to nie podoba
ja mam tom samom wersje na super nintendo spoko gierka 9 na 10
Street Fighter II jaki by nie było, osiągnął spory sukces, choć praktycznie nic się nie mówi o pierwszej odsłonie, która również była rewolucyjna na swój czas. Została zauważona przez recenzentów, lecz zupełnie pominięta przez samych graczy. Wiadomo rozgrywka odbiegała od tego co dostaliśmy cztery lata później, ale też była niezłą produkcją, aczkolwiek cholernie trudną.
W SFII zagrałem pierwszy raz na amidze ale potem do moich rąk trafiła wersja Super Street Fighter II Turbo na Amigę, a na automatach to na dworcu widziałem pod mostem już SFII Turbo, wiadomo bez dwóch zdań wyglądała lepiej.
Szkoda natomiast że Capcom tak bardzo rozdrabniał swoje odsłony, ulepszał je bez wątpienia, ale największe wow miałem przesiadkę z SFII: WW na Super SFII Turbo zmiany były widoczne gołym okiem. Oczywiście w tej recenzji omawiam pierwszą odsłonę, no i całą serię Street Fighter II, wiadomo że wszystkiego nie poruszam, bo trwało by to zbyt długo. Ale głupotą było by robić recki każdej jednej re edycji odsłony.
https://www.youtube.com/watch?v=vb3ZSGSfAa0