System gry zmusza graczy do tworzenia z pikseli specjalnych rysunków za pomocą wystrzeliwanej przez kosmiczny spodek linki z zaczepem, a wszystko to odbywa się według podanych wzorców. Statek może poruszać się po ramkach danego obrazu i strzelając przed siebie odrywać i przyciągać kolejne kwadraciki, a tym samym odkrywać pożądany kształt. Produkcja pozbawiona jest fabuły i skupia się na dawaniu użytkownikom konsoli wymagających koncentracji wyzwań.
Pomysłodawcy Snapdots stworzyli dwa tryby rozgrywki. W pierwszym pokonując kolejne poziomy odkrywamy dalsze etapy gry, które możemy później ogrywać w dowolnej chwili. Drugi tryb - „Time-Attack” - pozwala mierzyć się z odkrytymi poziomami na czas, szlifując swoje umiejętności.
Twórcy zdecydowali się przygotować grę w stylistyce retro, która przypomina dawne gry Nintendo na konsole NES lub SNES. Rozpikselowaną oprawę graficzną uzupełniają specyficzne melodie przypominające dawne utwory zapisywane w formacie midi.
Autor opisu gry: Norbert Szamota
Wymagania sprzętowe gry Snapdots:
Nintendo DS
Wspiera:
DSiWare