12. Shoot 'em up
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 12. Najpopularniejsze gry o tematyce Shoot 'em up.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Laser Disco Defenders
Zręcznościowe 26 lipca 2016
Dwuwymiarowa zręcznościówka typu shoot’em up, będąca pierwszym poważnym komercyjnym projektem brytyjskiego studia Out of Bounds Games. Fabuła gry Laser Disco Defenders osadzona została w kreskówkowym świecie science fiction, a główne role gra tytułowa grupa superbohaterów, broniąca świat przed różnymi zagrożeniami. Kiedy zły Lord Monotone kradnie potężny artefakt o nazwie Mirror Moon, nasi protagoniści muszą odzyskać przedmiot, zanim wróg wykorzysta go do swych niecnych celów.

1917 - The Alien Invasion DX
Zręcznościowe 10 czerwca 2016
Tradycyjny przedstawiciel gatunku shoot'em up, w którym sterujemy napędzanym kosmiczną technologią trójpłatowcem i bronimy Ziemi przed inwazją obcej rasy. Za grę odpowiedzialne jest niemieckie studio Andrade Games.

Philosoma
Zręcznościowe 28 lipca 1995
Zręcznościowa strzelanka wydana ekskluzywnie na PlayStation 1. Unikalną cechą produkcji studia Epics Inc. jest zmieniająca się podczas zabawy perspektywa. W efekcie Philosoma momentami jest strzelanką z widoku z lotu ptaka lub z rzutu izometrycznego, a niekiedy side-scrollowanym shoot’em upem.

Omega Boost
Zręcznościowe 31 sierpnia 1999
Stworzona przez autorów serii Gran Turismo gra akcji typu shoot'em up, w której gracze sterują potężnym robotem i walczą z falami wrogów. Produkcja cechuje się wysokim poziomem oprawy wizualnej. Ukazane w grze mechy zostały zaprojektowane przez twórcę marki Macross.

R-Type Delta
Zręcznościowe 19 listopada 1998
Czwarta odsłona popularnej serii shoot'em upów i jednocześnie pierwsza, w której zastosowano grafikę 3D. Produkcja standardowo cechuje się wysokim poziomem trudności i pozwala sprawdzić swój refleks jako pilot bojowego statku kosmicznego.