Pamiętacie którąś z poprzednich części Samurai Shodown? Styczność z nimi powinni mieć posiadacze niegdysiejszych konsol (NeoGeo), a także ci, którzy często bywali w salonach gier. Bijatyka ta pojawiła się już w roku 1993, a wsławiła się tym, że łamała schematy ustanowione przez Street Fightera II, wprowadzając nowy system walki i usprawniając wiele elementów. Nareszcie postanowiono skorzystać z dobrodziejstw obecnych konsol i stworzono sequela Samurai Shodown.
Mimo dużych możliwości PlayStation 2 i Xboxa gry nie przeniesiono w trzy wymiary, acz nie da się ukryć, że wykonana w malowniczy, rysunkowy sposób grafika robi wrażenie. Akcja Samurai Shodown V toczy się w czasach poprzedzających część pierwszą. Powróciła w niej znaczna część bohaterów z czwórki, a do tego dostaliśmy cztery nowe postacie: Yoshitorę, Kusaregedo, Yunfei i Minę.
Walki z Samurai Shodown V przypominają te z poprzednich części, jednak wprowadzono tu pewne kosmetyczne zmiany, które usprawniają rozgrywkę. Walczymy natomiast w trzech trybach. Głównym jest, co oczywiste, tryb fabularny, zaś poza nim dostajemy jeszcze Versus Mode (walka z żywym rywalem) oraz Practice Mode (opcja treningowa). Towarzyszą nam dwie ścieżki dźwiękowe - oryginalna, znana z platformy NeoGeo, oraz nowa, przygotowana specjalnie dla Samurai Shodown V.
Autor opisu gry: Artur Dąbrowski
Platformy:
PlayStation 2 16 czerwca 2006
Xbox 27 stycznia 2006
Gry podobne:
Wymagania sprzętowe gry Samurai Shodown V:
PlayStation 2
Wspiera:
karta pamięci, Network Adaptor
Xbox
Wspiera:
Xbox Live
Średnie Oceny:
Średnia z 28 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
RagoTT Pretorianin
Ze wszystkich gier tego typu i wyglądu ta jest chyba najlepsza
zanonimizowany449616 Legionista
Wchodźcie www.linama.fora.pl. Stwórz własnego samuraja, napisz historię, dołącz do elitarnej szkoły dla samurajów. Gra RPG Linama.