Wyszukiwarka gier
Perennial Order

Perennial Order

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 6 września 2024

Akcji, Fantasy, Horror, Elementy RPG, Na 2 osoby, Indie, Kooperacja, Przygodowe gry akcji, Podzielony/wspólny ekran, Multiplayer, Singleplayer, Internet

Przygodowa gra akcji z elementami RPG i horroru, inspirowana m.in. Hollow Knightem, Titan Souls i Shadow of the Colossus. W Perennial Order przemierzamy mroczny świat fantasy i walczymy z kolejnymi bossami. Grać możemy w pojedynkę lub w co-opie (lokalnym lub sieciowym).

9.3

Steam

OCEŃ
Oceny

Perennial Order jest przygodową grą akcji z elementami RPG, wzbogaconą o elementy rodem z horroru. Produkcja została opracowana przez niezależne studio Gardenfiend Games, a wśród swoich źródeł inspiracji jej autorzy wymieniają takie pozycje, jak Hollow Knight, Titan Souls, Dark Souls czy Shadow of the Colossus.

Fabuła

Perennial Order przenosi nas do fantastycznej krainy, nad którą kontrolę przejęła natura, a dokładnie – roślinność. W trakcie rozgrywki wcielamy się w postać, która przemierza ją i stawia czoła niebezpieczeństwom czyhającym na każdym kroku, po drodze poznając kolejne tajemnice otaczającego ją świata.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsAngielskie napisy

PlayStation 5

PlayStation 5Angielskie napisy

Xbox Series X/S

Xbox Series X/SAngielskie napisy

Producent: Gardenfiend Games

Wydawca: Soedesco

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Perennial Order:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Dual Core 2.4 GHz, 8 GB RAM, karta graficzna 1 GB GeForce GT 430 / Radeon HD 7470, 11 GB HDD Windows 10.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Dual Core 3 GHz, 16 GB RAM, karta graficzna 2 GB GeForce GTX 660 / Radeon R5 430, 11 GB HDD, Windows 10.

Oceny gry

Średnie Oceny:

9.3

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 653 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

9.3

Bardzo pozytywne (653)

[title]

Główne zalety gry

  • Unikalne i wciągające walki z bossami: Każdy boss ma odrębne mechaniki i projekty, co zapewnia różnorodne i zapadające w pamięć starcia. Wielu graczy chwaliło kreatywność i wyzwanie, jakie stawiają bossowie.
  • Zachwycająca grafika i styl artystyczny: Gra charakteryzuje się pięknym, malarskim stylem artystycznym, który wzbogaca mroczne i atmosferyczne otoczenie, co wielu graczy uznało za fascynujące.
  • Atmosferyczna ścieżka dźwiękowa: Muzyka i projekt dźwięku otrzymały wysokie oceny, znacząco przyczyniając się do immersyjnego doświadczenia gry.
  • Tryb kooperacji: Gra obsługuje tryb kooperacji dla dwóch graczy, co zwiększa radość i pozwala na wspólne przeżycia podczas walk z bossami. Wielu graczy zauważyło, że doświadczenie kooperacyjne jest szczególnie przyjemne.
  • Bogata fabuła i budowanie świata: Gra zawiera intrygującą historię i lore, z interakcjami z NPC oraz opowiadaniem historii w otoczeniu, które dodają głębi do rozgrywki.

Główne wady gry

  • Mechanika śmierci za jeden cios: Chociaż niektórzy gracze docenili wyzwanie, inni uznali mechanikę śmierci za jeden cios za frustrującą i zbyt surową, szczególnie w niektórych walkach z bossami.
  • Problemy z hitboxami: W niektórych recenzjach wspomniano o niespójnościach z hitboxami podczas walk z bossami, co prowadziło do momentów, w których gracze czuli się niesprawiedliwie ukarani.
  • Frustracje z nawigacją: Gracze zauważyli, że świat może być mylący do nawigacji, z niektórymi obszarami wydającymi się niepowiązanymi i pozbawionymi wyraźnych ścieżek. Krytykowano również brak mapy i długie powroty.
  • Niektóre wady w projektowaniu bossów: Kilku bossów zostało wskazanych jako szczególnie nieprzyjemne lub źle zaprojektowane, co obniżało ogólne wrażenia dla niektórych graczy.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • System szybkiej podróży: Wielu graczy wyraziło chęć posiadania opcji szybkiej podróży, aby skrócić czas spędzany na powrotach między walkami z bossami a obszarami eksploracji.
  • Więcej walk poza walkami z bossami: Niektórzy użytkownicy życzyli sobie większej różnorodności w scenariuszach walki poza starciami z bossami, sugerując dodanie regularnych wrogów lub wyzwań pomiędzy.
  • Ulepszony system punktów kontrolnych: Czas potrzebny na respawn po śmierci został uznany za frustrujący, z sugestiami dotyczącymi bardziej płynnego systemu punktów kontrolnych.
  • Opcje dla osób z daltonizmem: Kilku graczy poprosiło o funkcje dostępności, takie jak opcje dla osób z daltonizmem, aby uczynić grę bardziej inkluzywną.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, "Perennial Order" jest postrzegana jako ukryty klejnot w scenie gier indie, chwalona za swoją artystyczną wizję, wciągającą rozgrywkę i elementy kooperacyjne, jednocześnie spotykając się z krytyką za trudność i wyzwania związane z nawigacją.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl