15 września 2016
Akcji, Elementy strategiczne, FPP, FPS, PlayStation VR, Singleplayer, SteamVR, Strzelanki, Tower defense, Wirtualna rzeczywistość (VR).
Strategiczna strzelanka wykorzystująca zestawy do rzeczywistości wirtualnej. Produkcja została stworzona przez studio RocketWerkz, założone przez Deana „Rocket” Halla – twórcę słynnej survivalowej produkcji DayZ. Out of Ammo osadzone jest w realiach bliżej niesprecyzowanego współczesnego konfliktu. Gracz wciela się w dowódcę, który musi obronić bazę przed atakującymi wrogami. Produkcja łączy mechanikę pierwszoosobowej strzelaniny z grą typu tower defense. W grze można samodzielnie strzelać do nadciągających przeciwników, przywołać wsparcie artyleryjskie, wyznaczać cele dla snajperów lub poprosić o nalot powietrzny. Ponadto możemy również wydawać proste rozkazy innym żołnierzom znajdującym się na polu walki, a także stawiać budowle, np. wieże strażnicze. Akcja rozgrywa się na kilku mapach, w tym miejskiej, pustynnej i górskiej. Pod względem oprawy Out of Ammo najbliżej do Minecrafta. Wokselowa, trójwymiarowa grafika pozbawiona jest wizualnych wodotrysków, ale nadaje grze specyficznego klimatu.
Zobacz Grę
Steam
Wymagane google za 5 tys, i karta za 2,5. A grafika gorsza niż na smartfonie (pomijając okropną pikselozę okularów). Jakoś mam wrażenie, że się nie opłaca.