Data wydania: 19 lutego 2015
Trzeciosobowa strzelanka przeznaczona na konsolę przenośną Nintendo 3DS. IronFall: Invasion jest dziełem twórców DRIV3R, Stuntman oraz Cop The Recruit. Akcja tej produkcji rozgrywa się w przyszłości. Gracze wcielają się w dobrze wyszkolonych żołnierzy, którzy odpierają inwazję wroga. Rozgrywkę w IronFall: Invasion charakteryzuje wysokie tempo.
IronFall: Invasion to trzeciosobowa strzelanka przeznaczona na handhelda 3DS. Za produkcję odpowiada studio VD-dev, znane użytkownikom kieszonsolek Nintendo z takich gier jak DRIV3R, Stuntman czy też Cop The Recruit. Tym razem deweloper postanowił stworzyć projekt, który można śmiało określić mianem ugrzecznionego Gears of War. Akcja rozgrywa się bowiem w przyszłości, a gracze przejmują kontrolę nad świetnie wyszkolonymi żołnierzami, walczącymi z wrogami.
Rozgrywka w znacznym stopniu nawiązuje do słynnej serii strzelanek stworzonej przez zespół Epic Games. Postacie poruszają się nieco szybciej niż w GoW-ie, ale ekipa VD-dev wykorzystała bliźniaczy mechanizm zabawy, polegający na częstym używaniu systemu osłon. W czasie walki władamy różnymi broniami – od pistoletów, przez karabiny, aż po snajperki. Co ciekawe, podczas przeładowywania magazynku, można przyśpieszyć tę czynność, wciskając w odpowiednim momencie dany przycisk – podobnie jak w przywołanej wcześniej produkcji studia Epic.
Zabawa w IronFall: Invasion odbywa się zarówno w singlu, jak i w multiplayrze (lokalny i przez Internet) dla maksymalnie sześciu osób. Wszystko to uzupełniane jest przez wysokiej jakości oprawę graficzną, doskonale wykorzystującą moc 3DS-a.
Produkcja została przystosowana do działania z kieszonsolką New 3DS, posiadającą m.in. dodatkową gałkę analogową. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by bawić się tą grą także na starszych modelach handhelda, przy czym sterowanie w tym przypadku jest nieco mniej intuicyjne.
Autor opisu gry: Kamil Zwijacz
Platformy:
Nintendo 3DS
Wymagania sprzętowe gry IronFall: Invasion:
Nintendo 3DS
Wspiera:
Nintendo eShop