
Bardzo przyjemna gra logiczna, w której musimy umieścić piłkę golfową w dołku. Mamy na to określoną liczbę uderzeń (w trybie wyzwania - tryb fabularny już takich ograniczeń nie ma). Niekiedy przeszkadzać będą nam elementy otoczenia, ale spostrzegawczy gracze zauważą, że są alternatywne drogi, którymi możemy posłać piłkę, aby zaoszczędzić uderzeń. Jest też trochę sekretów. W tle gra marsjańskie radio i muzyczka jest całkiem w porządku, choć w innych grach z tego uniwersum były lepsze utwory. W ogóle to polubiłem gry z tej "serii". Ta jest bardziej grą logiczną, The Cub to platformówka a Highwater strategia turowa. Jak widać, za każdym razem można uzupełnić daną historię i ją opowiedzieć zupełnie innym gameplayem. Doceniam to i czekam na kolejne gry z tego świata.
++Niezwykle odprężająca rozgrywka
++Prosta historia, która jednak dobrze wykorzystuje elementy otoczenia i drobne słowa, by grać na emocjach
++Wspaniałe radio. Tworzy klimat i rozbudowuje historię
++Styl artystyczny. Piękna, ujmująca i nostalgiczna gra postapokaliptyczna
+Powoli odkrywana historia świata, która krytykuje konsumpcjonizm
+Mapy mają wyważony poziom trudności i odpowiednią długość
+Zakończenie
--Brakuje rozbudowania rozgrywki. Takich jak wiatr, rodzaj powierzchni lub wybór kija
-Powolne ruchy bohatera
-Niektórym mapom brak czytelności
-Jest to tylko prosta "minigra"