Wyszukiwarka gier
Edge of Eternity

Edge of Eternity

PCPlayStationXboxNintendo
po premierze

Data wydania: 8 czerwca 2021

RPG, TPP, Fantasy, Science fiction, Turowe, Indie, jRPG, Singleplayer

Trzecioosobowe jRPG akcji, łączące najważniejsze cechy japońskich gier fabularnych z klimatem średniowieczno-steampunkowym. Edge of Eternity jest dziełem niezależnego francuskiego studia Midgar, tworzącego głównie aplikacje na urządzenia mobilne. Gra została osadzona w fantastycznym świecie Heryon, któremu grozi zagłada ze strony obcej cywilizacji, zdolnej zamieniać ludzi i zwierzęta w metalowe potwory.

7.8

Gracze

7.3

Steam

6.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Edge of Eternity to zrealizowana w perspektywie trzecioosobowej gra RPG akcji z turowym systemem walki. Tytuł łączy najlepsze cechy japońskich gier fabularnych z elementami stylistyki średniowiecznej i nurtu steampunk. Za powstanie gry odpowiada niezależne francuskie studio Midgar, zajmujące się wcześniej głównie tworzeniem aplikacji na urządzenia mobilne.

Fabuła skupia się na losach świata Heryon, który po latach pokoju stanął na krawędzi zagłady za sprawą ataku obcej cywilizacji. Najeźdźcy szerzą chaos i śmierć za pomocą tajemniczego wirusa, zamieniającego ludzi i zwierzęta w metalowe potwory. Tylko jeden bohater, młody rolnik imieniem Daryon, postanawia przeciwstawić się śmiertelnemu wrogowi. Zdany tylko na siebie, wyrusza na samotną krucjatę, próbując ocalić świat i odkryć swe prawdziwe przeznaczenie. Podczas wędrówki jego losy skrzyżują się z losami Salvii – córki przywódcy nomadów ze zniszczonej w wyniku inwazji stolicy krainy Heryon.

Czytaj więcej

Platformy:

PlayStation 4

PlayStation 4 10 lutego 2022

PC Windows

PC Windows 8 czerwca 2021

Nintendo Switch

Nintendo Switch 23 lutego 2022

Xbox Series X/S

Xbox Series X/S 10 lutego 2022

Xbox One

Xbox One 10 lutego 2022

PlayStation 5

PlayStation 5 10 lutego 2022

Wczesny dostęp:5 grudnia 2018

Producent: Midgar Studio

Wydawca: Dear Villagers / Plug in Digital / Playdius

Publicystyka

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Edge of Eternity.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Edge of Eternity:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-7500 3.2 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX 970 lub lepsza, 20 GB HDD, Windows 10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-8600 3.1 GHz, 12 GB RAM, karta grafiki 8 GB GeForce GTX 1070 lub lepsza, 20 GB HDD, Windows 10 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.8

Ocena Graczy

Średnia z 100 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

7.3

Ocena STEAM

"W większości pozytywne"

Średnia z 3236 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
6.3

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 59 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Ocena OpenCritic

6.3

23% rekomendacji (59)

Opecritic
6,5 / 10

TechRaptor

Will Quick

TechRaptor
7,5 / 10

ZTGD

Terrence Johnson

ZTGD
9 / 10

GameSpace

Chris Bowman

GameSpace
2,5 / 5

Screen Rant

Scott Baird

Screen Rant
7,5 / 10

PC Invasion

Jason Rodriguez

PC Invasion

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-06-19
18:45

Święty Pretorianin

Święty

Pograłem tylko 3 godziny, ale ładna i grywalna jest. 8.5/10.

Komentarz: Święty
2022-02-08
16:38

Rtype1 Pretorianin

Pojutrze w XboxGamePass:-)

Komentarz: Rtype1
2022-02-23
10:58

kojirohyuga Konsul

Gierke polecam :D czekalem na nia troche czasu i nie zawiodla moich oczekiwac :D oczywiscie nie jest to poziom tales of arise oraz sa to bardzo rozne gry ale jest dobra :)

Jesli ta gra bedzie poczatkiem serii to ma potencjal :)

Komentarz: kojirohyuga
2022-02-23
18:30

zanonimizowany1359977 Senator

Fajna gra.
O ile wybrzydzam w jrpg, tak tu mi się spodobała (pewnie dlatego, że ją robili Europejczycy i mało w grze yataa absurdów), polecam, jest w gamepass!

Komentarz: zanonimizowany1359977
2022-11-09
14:25

Ergo Generał

Ergo

Pograłem ostatnio w tę grę z game pass i muszę to wyrzucić z siebie xD

Nie powiem, że gra jest zła, ale...

Plusy:

+ Duży, ładny, półotwarty świat choć trochę pusty.
+ Zadowalająca ilość przedmiotów, zawsze coś tam ciekawego nam wypadanie z przeciwnika czy to ze skrzynki.
+ Crafting, może nie jakiś rozbudowany, ale wciąga i daje frajdę z tworzenia nowych broni czy pancerzy.
+ System broni i kryształów. Każda broń ma drzewko podobne do drzewka umiejętności z FF. Aby podnieść statystyki broni i odblokować skille musimy wkładać kryształy (które mają różne kolory) w odpowiednie miejsca na drzewku. Pozniej dochodzi jeszcze ulepszanie kryształów dzieki któremu możemy pozyskać skille które nas interesują oraz podnieść statystyki danego kryształu, a co za tym idzie także broni.

Gra wciąga, bardzo przyjemnie się w nią gra jednak ma jedną poważna wadę która skłoniła mnie do napisania tej mini-recenzji.

Minusy:

- System walki. W pierwszych godzinach gry tego nie odczujemy, ale po przegraniu 10h+ zaczynamy to zauważać.
Walka wygląda podobnie jak w FFXIII z tym, że pole walki jest podzielone na hexy dzięki którym rzekomo gra jest bardziej taktyczna.
Niestety całą tę taktykę i jej głębię możemy sobie wsadzić w cztery litery bo w ostatecznym rozrachunku wszystko sprowadza się do naszego lvlu i sprzętu. Masz za niski lvl lub zbyt niskie staty, a trafiłeś na grupkę przeciwników na swoim poziomie lub 1 lvl wyższym? Niestety, choćbyś był najlepszym strategiem na świecie to z lepszymi statystykami przeciwników nie wygrasz.
A co jeśli spelniasz wymagania? Gra jest prosta jak budowa cepa, nie musisz się nawet ruszać z miejsca. Spamujesz jednym lub dwoma skillami których element jest słabością przeciwnika, i to tyle.
Grałem na najwyższym poziomie trudności.Gra była banalnie prosta, o ile oczywiście spełniało się wymagania dotyczące lvlu i statystyk, bo inaczej wygrana była niemożliwa z więcej niż jednym przeciwnikiem.

Także taktyka tutaj leży i kwiczy, a w zasadzie to nie istnieje. Pomimo tego gra wciąga, choć walki potrafią strasznie zmęczyć.

Na koniec napiszę jeszcze tak dosadnie. Cały sytem który dotyczy taktyki w walce jest do przeprojektowania. Tak naprawdę to gra mogłaby nie mieć turowego systemu walki i być zwykłym actionRPG polegającym na grindzie lvlu. I jak tak teraz patrzę z dalszej perspektywy to wyszłoby to grze na dobre. Nie ma nic gorszego od turowego systemu walki który nie posiada żadnej głębi taktycznej, a jedynie co robi to sztucznie wydłuża grę.

Komentarz: Ergo

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl