Data wydania: 4 lutego 2015
Utrzymana w gotycko-steampunkowym klimacie strategia tower defence, opracowana przez studio Neocore Games, znane z takich tytułów, jak King Arthur czy The Incredible Adventures of Van Helsing. Fabuła gry skupia się na walce z rozmaitymi potworami, które próbują przedostać się do realnego świata, a ostatnią przeszkodą na ich drodze jesteśmy my i kontrolowana przez nas twierdza.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Deathtrap to produkcja z gatunku tower defense, stworzona przez deweloperów ze studia Neocore Games. Firma ta ma na swoim koncie m.in. takie serie gier wideo jak Król Artur czy też The Incredible Adventures of Van Helsing. Historia zawarta w projekcie opowiada o walce z potworami, które starają się przedostać do realnego świata. Ostatnią przeszkodą na ich drodze jesteśmy my i nasza twierdza na jednej z wysp znajdujących się w pustce. Musimy zrobić, co tylko w naszej mocy, by nie dopuścić do inwazji.
Tytuł jest rozwinięciem mini gierki znanej z serii hack’n’slashów The Incredible Adventures of Van Helsing. Oznacza to, że rozgrywka polega głównie na stawianiu wieżyczek strażniczych (różne rodzaje – od zamrażających, przez rażące prądem, aż po maszyny wyposażone w wirujące ostrza), dzięki którym pozbywamy się nacierających potworów. Na początku zabawy wybieramy jedną z kilku dostępnych postaci, posiadających odmienne umiejętności i ruszamy do boju. Podczas rozgrywki wspomagamy wieżyczki strażnicze, własnoręcznie ubijając kolejnych przeciwników. Jednocześnie zdobywamy punkty, przeznaczane na ulepszanie dostępnych urządzeń defensywnych oraz zakup kolejnych, dzięki czemu jesteśmy w stanie powstrzymać silniejszych wrogów. Ci dzielą się na różne rodzaje, ale do głównych kategorii należy zaliczyć legendarne stwory, jak np. gargulce i bestie wytworzone w laboratoriach szalonych naukowców.
Oprawa graficzna Deathtrap została oparta na tej samej technologii, co seria gier The Incredible Adventures of Van Helsing. Mało tego, tytuł wygląda niemal identycznie jak część druga trylogii, oferując mroczny gotycko-steampunkowy klimat.
Autor opisu gry: Kamil Zwijacz
Platformy:
PC Windows 4 lutego 2015Angielskie napisy i dialogi
Xbox One 30 grudnia 2016Angielskie napisy i dialogi
PlayStation 4 29 września 2020Angielskie napisy i dialogi
Producent: NeocoreGames
Wydawca: NeocoreGames
Gry podobne:
Oprócz wielu dużych produkcji, Xbox One doczeka się w najbliższych miesiącach także ponad trzydziestu gier niezależnych, wśród których znajdzie się Tacoma od twórców Gone Home.
gry
Kamil Zwijacz
15 czerwca 2015 20:11
Dziś piszemy m.in. o dacie premiery pierwszej gry w katalogu wydawniczym polskiej firmy 11 bit launchpad, konsolowej wersji Slender: The Arrival oraz Frozen Synapse Prime. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
gry
Łukasz Szliselman
8 września 2014 16:02
Popularne pliki do pobrania do gry Deathtrap.
Wymagania sprzętowe gry Deathtrap:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Dual Core 2.0 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB Geforce 8800 GT/Radeon HD 4450 lub lepsza, 3 GB HDD, Windows XP/Vista/7/8.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Quad Core 2.0 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 896 MB GeForce GTX 275/1 GB Radeon HD 5770 lub lepsza, 3 GB, Windows XP/Vista/7/8.
Xbox One
Wspiera:
Xbox Live
Średnie Oceny:
Średnia z 3 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 59 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"Bardzo pozytywne"
Średnia z 1805 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
SULIK
Ekspert
2017.01.02
Moim skromnym zdaniem najlepszy Tower Defense w jakie grałem :)Dodatkowo całkiem przyjemni Hack nad Slash.Ale obawiam się, że na dłuższą metę może nudzić.Pierwszy tier (z czterech) trybu dla pojedynczego gracza można ukończyć spokojnie w 3h. Ale potem jest coraz trudniej i niestety powtarzalnie.Tier składa się z 13 map. A każdy kolejny ter to przechodzenie tych samych map tylko za każdym razem jest więcej potworów i jest trudniej. Jak przykładowo przy pierwszej fali w tierze 1 na danej mapie są otwarte 2 portale na moby tak w drugim tierze są otwarte 3 portale. Drogi mobów też się zmieniają z tierami.Dodatkowo każdą mapę można przejść na 3 poziomach trudności (poziomy trudności różnią się ilością HP jakie mają moby oraz wielkością DPSu jaki zadają, np. na poziomie pierwszym HP to 30%, na drugim 70%, a na 3 100 %, DPS na pierwszym to 40%, 2=70%, 3=100%).Dodatkowo wiele map ma zadania bonusowe jak np. zabicie mobów które nie atakują naszych wież (są schowane na uboczu i zaznaczone czaszkami), lub nie używanie konkretnych fortyfikacji, czy też teleportów.Po ukończeniu tieru pierwszego otrzymujemy dostęp do kolejnych 6 specjalnych map, w których możemy grać tylko "scenariusze", dodatkowo po ukończeniu T1 dla każdej mapy otwiera się możliwość grania: scenariuszy oraz "niekończącej się rozgrywki" (ile fal wytrzymasz?). Dla każdej mapy jest 9 scenariuszy o 3 różnych poziomach trudności :). Scenariusze polegają na tym, że np. moby mają regenerację HP (im wyższy poziom tym regen większy) lub nasze apteczki mają mniejszą skuteczność :)Dalej idąc - każdą pułapkę można rozbudowywać za punkty rozbudowy zdobywane w trakcie rozgrywki (dodatkowe za robienie questów).Bohatera też można levelować - dostaje punkty doświadczenia, a potem LVL UP i ilka punktów skilli do rozdzielenia na drzewku skill.Co dalej - jest też loot - jedną skrzynkę (randomowa zawartość) dostajemy zawsze po udanej obronie bazy, dodatkowe skrzynki możemy otrzymać znajdując klucze (zabijając moby neutralne - oznaczone czaszkami, które nie atakują bazy).Jest też tryb multiplayer - nie testowałem :)A jak chcecie mniej zobaczyć jak wygląda gra - to podsyłam link do mojego YT (gra wygląda dużo lepiej niż na filmiku, nie wiem dlaczego taka kompresja się zrobiła przy zgrywaniu z X1, zresztą jak streamowałem an Twitchu to jakość była jeszcze gorsza - chyba coś mi z netem siadło, albo ta gra ma jakiś problem z zapisem filmików)http://www.youtube.com/watch?v=mwUNRBK6ZHwPóki co zrobienie jednej mapy to około 15-20 minut - czyli spoko gierka, aby w krótkiej przerwie się trochę odprężyć, bez zbędnego myślenia.Aha są 3 klasy postaci: maruder, kusznik i mag (ja gram maruderem).Jest też sklep itemów oraz krafting (nie rozkminiałem). W sklepie bez jakiś niebieskich kryształków (które chyba trzeba kupić za żywą gotówkę) nie da się nic kupić).Jest też bestiariusz z nawet fajnymi grafikami :)
SULIK
Ekspert
2017.01.04
Butryk89
Ekspert
2016.03.31
Ocena OpenCritic
67% rekomendacji (14)
COGconnected
Adam Dileva
ACG
ZTGD
Drew Leachman
Cubed3
Brodie Baker
GameGrin
Matt Wilhelm
H-A-S-E-O Junior
Gra fajna. na początku trochę za łatwa ale czym dalej tym trudniej:)
Bassdushe Junior
Jak dla mnie najlepszy tower-defence. Świetne połączenie z rpg - juz nie nudzi wpatrywanie sie w ustawione wczesniej wieze jak przy standardowej grze typu tower. Tutaj bez własnej interwencji niewiele zdziałamy.
Martwi mnie jednak ze szybko sie znudzi. Przy 78lvl juz odczuwam mały niedosyt. Producenci! nie zmarnujcie tej gry i wypuście dodatki, mapy i nowe itemy a przede wszystkim nowe skile!
Rafusv2 Centurion
Mało na rynku dobrych produkcji TD, ta jest konkretna. Chociaż model rpg mógłby być bardziej dopracowany, bo robi się burdel i nie wiadomo czego używać. np. bron ma 4 czary to najczęściej tylko 1 jest przydatny, a reszty nie idzie dopasować, brak konkretniejszego podziału przedmiotów na klasy. Oprócz tego większość się robi bohaterem, a wieże są na drugim planie (co dla mnie osobiście jest na -), wiec bardziej się opłaca rozwijać właśnie jego, niż pułapki. W środku tier 4 mapy robią się naprawdę trudne, a ostatnia mapa to już totalny hardcore, ale na wszystko jest jakiś sposób. Grałem magiem, wiec jak ktoś ma gdzieś problem to mogę pomoc. Wracam do warcrafta na klasyczne TD, gdzie nie musze ciągle bohaterem chodzić po całej mapie :P
pozdro dla miłośników gier TD :D
SULIK Senator
Moim skromnym zdaniem najlepszy Tower Defense w jakie grałem :)
Dodatkowo całkiem przyjemni Hack nad Slash.
Ale obawiam się, że na dłuższą metę może nudzić.
Pierwszy tier (z czterech) trybu dla pojedynczego gracza można ukończyć spokojnie w 3h. Ale potem jest coraz trudniej i niestety powtarzalnie.
Tier składa się z 13 map. A każdy kolejny ter to przechodzenie tych samych map tylko za każdym razem jest więcej potworów i jest trudniej. Jak przykładowo przy pierwszej fali w tierze 1 na danej mapie są otwarte 2 portale na moby tak w drugim tierze są otwarte 3 portale. Drogi mobów też się zmieniają z tierami.
Dodatkowo każdą mapę można przejść na 3 poziomach trudności (poziomy trudności różnią się ilością HP jakie mają moby oraz wielkością DPSu jaki zadają, np. na poziomie pierwszym HP to 30%, na drugim 70%, a na 3 100 %, DPS na pierwszym to 40%, 2=70%, 3=100%).
Dodatkowo wiele map ma zadania bonusowe jak np. zabicie mobów które nie atakują naszych wież (są schowane na uboczu i zaznaczone czaszkami), lub nie używanie konkretnych fortyfikacji, czy też teleportów.
Po ukończeniu tieru pierwszego otrzymujemy dostęp do kolejnych 6 specjalnych map, w których możemy grać tylko "scenariusze", dodatkowo po ukończeniu T1 dla każdej mapy otwiera się możliwość grania: scenariuszy oraz "niekończącej się rozgrywki" (ile fal wytrzymasz?). Dla każdej mapy jest 9 scenariuszy o 3 różnych poziomach trudności :). Scenariusze polegają na tym, że np. moby mają regenerację HP (im wyższy poziom tym regen większy) lub nasze apteczki mają mniejszą skuteczność :)
Dalej idąc - każdą pułapkę można rozbudowywać za punkty rozbudowy zdobywane w trakcie rozgrywki (dodatkowe za robienie questów).
Bohatera też można levelować - dostaje punkty doświadczenia, a potem LVL UP i ilka punktów skilli do rozdzielenia na drzewku skill.
Co dalej - jest też loot - jedną skrzynkę (randomowa zawartość) dostajemy zawsze po udanej obronie bazy, dodatkowe skrzynki możemy otrzymać znajdując klucze (zabijając moby neutralne - oznaczone czaszkami, które nie atakują bazy).
Jest też tryb multiplayer - nie testowałem :)
A jak chcecie mniej zobaczyć jak wygląda gra - to podsyłam link do mojego YT (gra wygląda dużo lepiej niż na filmiku, nie wiem dlaczego taka kompresja się zrobiła przy zgrywaniu z X1, zresztą jak streamowałem an Twitchu to jakość była jeszcze gorsza - chyba coś mi z netem siadło, albo ta gra ma jakiś problem z zapisem filmików)
http://www.youtube.com/watch?v=mwUNRBK6ZHw
Póki co zrobienie jednej mapy to około 15-20 minut - czyli spoko gierka, aby w krótkiej przerwie się trochę odprężyć, bez zbędnego myślenia.
Aha są 3 klasy postaci: maruder, kusznik i mag (ja gram maruderem).
Jest też sklep itemów oraz krafting (nie rozkminiałem). W sklepie bez jakiś niebieskich kryształków (które chyba trzeba kupić za żywą gotówkę) nie da się nic kupić).
Jest też bestiariusz z nawet fajnymi grafikami :)