Podczas komputerowych szaleństw kot Kod wklepał zły tajny kod i zamienił się w... Drappa, nieustraszonego pogromcę gier i ich bohaterów. Tego samego dnia porwał i uwięził wszystkich przyjaciół CyberMychy. Wydawało się, że już na zawsze pozostaną w więzieniu, jednak sympatyczny gryzoń długo nie myślał - od razu wyruszył kumplom na pomoc. Czeka na niego wiele poziomów pełnych niespodzianek i niezwykłych przeciwników. Na jego drodze pojawiają się toczące się beczki, ożywione lampy, szalone telewizory, skorpiony ze scalaków, mumie kotów i inne stworzenia, których istnienia nigdy by się nie spodziewał.
Cybermycha i więźniowie Drappa to zręcznościówka z dużą ilością zagadek logicznych. Gracz pomaga tytułowemu gryzoniowi odbić przyjaciół z rąk kota Drappa. Zwierzątko wędruje przez kolejne światy, unika spotkań z zamieszkującymi je stworami i wykorzystuje swe niezwykłe umiejętności. Dzięki ogonkowi-kabelkowi CyberMycha może podłączyć się do komputera i przynajmniej przez chwilę szybciej się poruszać. Potrafi też daleko skakać, a także zyskuje niezwykłą siłę.
Program podzielono na cztery oddzielne epizody, które ukazują się na rynku co kwartał w piśmie Cybermycha. Każdy z nich zawiera przynajmniej dwa światy. Gra dzięki trójwymiarowej grafice 3D (widok TPP) i nieskomplikowanym zasadom zabawy zdecydowanie kierowana jest do młodych graczy w wieku pomiędzy 6-12 lat.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
Platformy:
PC WindowsPolskie napisy i dialogi
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń
Gry podobne:
Średnie Oceny:
Średnia z 130 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów

Harry M
Ekspert
2018.10.01