Wyszukiwarka gier
Crying is not Enough

Crying is not Enough

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 19 czerwca 2018

Akcji, TPP, Survival horror, Horror, Indie, Przygodowe gry akcji, Singleplayer

Przygodowa gra akcji TPP w konwencji survival horroru, stanowiąca część trójsezonowej historii o nazwie „Project Chromopolis”. Wcielamy się w 35-letniego mężczyznę imieniem Jacob, który w zamian za obietnicę wybudzenia ukochanej ze śpiączki decyduje się na niebezpieczną podróż na pograniczu dwóch równoległych światów.

4.3

Gracze

4.8

Steam

OCEŃ
Oceny

Crying is not Enough to na platformę PC, PS4 i XONE rozgrywająca się w dwóch równoległych światach trzecioosobowa gra akcji w konwencji survival horroru. Za jej powstaniem stoi niezależny zespół programistów z greckiego studia Storyline Team.

Fabuła

Crying is not Enough oferuje graczom mroczną historię z pogranicza horroru i science fiction. Bohaterem gry jest 35-letni Jacob Helten, który w prologu całej historii ulega poważnemu wypadkowi samochodowemu i wraz ze swą ukochaną Claire trafia do szpitala. Po odzyskaniu przytomności nasz protagonista dowiaduje się, że Claire zapadła w głęboką śpiączkę. Miłość i poczucie winy sprawiają, że jedynym celem Jacoba staje się odzyskanie ukochanej. Blisko rok później mężczyznę odwiedza tajemnicza Eleonore i obiecuje wybudzenie kobiety w zamian za wykonanie pewnej misji. Okazuje się jednak, że wymaga to odwiedzenia mitycznego, równoległego wymiaru, w którym roi się od niebezpiecznych potworów.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows 19 czerwca 2018Angielskie napisy i dialogi

PlayStation 4

PlayStation 4 NieznanaAngielskie napisy i dialogi

Xbox One

Xbox One NieznanaAngielskie napisy i dialogi

Producent: Storyline Team

Wydawca: Storyline Team

Ograniczenia wiekowe: 18+

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Crying is not Enough:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-2400 3.1 GHz / AMD FX-8320 3.5 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660 / 3 GB Radeon HD 7970 lub lepsza, 20 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-4770 3.4 GHz / AMD Ryzen 5 1600X 3.6 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 3 GB GeForce GTX 1060 / 8 GB Radeon RX 480 lub lepsza, 20 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

4.3

Ocena Graczy

Średnia z 17 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

4.8

Ocena STEAM

"Mieszane"

Średnia z 185 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

6.0
Vlad Tepes
PC

Vlad Tepes

Ekspert

2019.06.30

Właśnie skończyłem... Gra miała nawet potencjał i próbuje naśladować klasyki gatunku jak Resident Evil, czy Evil Within, ale niestety jest ich tylko marną namiastką. Jest brzydko (twarze rodem z poprzedniego milenium), mozolnie (żmudne bieganie po tych samych lokacjach) i ubogo (dwie bronie, od biedy trzech bossów). Na szczęście nie trwa to zbyt długo, bo grę można skończyć w niecałe 3h, co sprawia, że nie zdążymy się znudzić. Gra na raz, polecam, ale tylko w przecenie poniżej 30 zł...

4.0
pieterkov
PC

pieterkov

Ekspert

2018.06.22

Miał być drugi alan wake, wyszło wielkie G.Gra zbudowana na solidnych assetach, miejscami dobre tekstury, odbicia, deszcz itd. ale niestety wszystko wygląda na zrobione przez grupkę studentów i w dodatku w wersji alfa.Przez okno widać, że budynek naprzeciwko zawieszony jest w próżni, postać przenika tekstury otoczenia, tekstury miejscami są rozpikselowane a gra wydaje się chodzić w 25 fpsach na gtx1070. Niektóre ‘komentarze’ bohatera np. do zamkniętych drzwi to sam tekst bez audio. W ogóle przez cały czas nie wiadomo gdzie mamy iść dalej (start gry to szukanie telefonu po mieszkaniu, bez żadnego komentarza bohatera, że mamy go w ogóle odebrać), po prostu idziemy korytarzem i próbujemy każdych drzwi i każdego przedmiotu po kolei. Właściwe drzwi nie są w żaden sposób podświetlone więc nie wiadomo czy da się ich użyć. Napisy nie pokrywają się dokładnie z dialogami i mają pełno literówek np. ventetta. Dialogi są sztywne i źle zagrane.Potem przedmioty takie jak amunicja czy strzykawka są już podświetlane. Gra jest jednak niewygodna, nudna i nieprzyjemna. Celowanie to dramat, a potem kilka minut biegu po pustym lesie o ile ktoś po drodze nie uśnie. Początek gry to ekrany ładowania co kilkadziesiąt sekund, potem jest już lepiej bo dopiero pomiędzy lokacjami jest doczytywanie.Fabuła jakby ma potencjał, ale jej szczegóły są idiotyczne np. c4 umieszczone pod przedziałem pasażerskim helikoptera, bohaterowie przeżywają wybuch i rozbicie helikoptera; bohater który jest cywilem nagle biegle włada bronią.Ogólnie jedna wielka toporność. Gdyby to dopracować to może byłoby fajne, a tak mamy jedną wielką zabugowaną masakrę (gra nie zmienia ustawień czułości myszy dopóki nie wrócimy do menu i znowu do gry lub nie zmienimy etapu kolejnym ekranem ładowania!). Może dałoby się to na upartego przejść, pytanie tylko – po co? Gra to tortura i nie ma się ochoty dawać jej kolejnych szans marnując choćby godziny na próby dalszego grania. Po kilkudziesięciu minutach poddałem się.Praise steam refunds

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl