
Data wydania: 23 lipca 2009
Strategiczne RPG, w którym wcielamy się w najemnika odkrywającego wraz ze swoimi towarzyszami straszliwą tajemnicę, związaną ze znalezionym przez niego magicznym kamieniem. Produkcja jest rozszerzonym portem gry Blazing Souls, która została wydana na konsoli PlayStation 2.
Platformy:
PlayStation PortableAngielskie napisy i dialogi
Producent: Neverland
Wydawca: Rising Star Games
Blazing Souls: Accelate to strategiczne RPG, wyprodukowane przez japońskie studio Neverland, specjalizujące się w produkcji gier fabularnych i przygodowych. Tytuł jest poprawionym portem Blazing Souls, którą wydano w 2006 roku na konsoli PlayStation 2. Niestety, w tej wersji nigdy nie trafiła ona do zachodnich graczy. Konwersja jest trzecią z kolei produkcją dewelopera stworzoną z myślą o PSP.
Głównym bohaterem gry jest młody najemnik o imieniu Zero. Prowadzi on dość ciekawe i intensywne życie. Podróżuje po świecie, szukając sławy i bogactwa, równocześnie wykonuje on dobrze płatne zlecenia od napotkanych po drodze osób. Pewnego dnia Zero znajduje tajemniczy kamień, kryjący w sobie ogromną magiczną moc i wkrótce postanawia znaleźć więcej tego typu artefaktów. Docierając do kolejnych kamieni powoli odkrywa, że są one związane z nadchodzącą apokalipsą, której heroldami są Genomes – dziwaczne stworzenia mające zastąpić wymarłą w katastrofie ludzkość.
W trakcie rozgrywki wypełniamy szereg misji zleconych nam przez mieszkańców przemierzanego przez nas świata. W przeciwieństwie do utartego schematu, gracze muszą sami znaleźć nowe lokacje. Wydając specjalne punkty, które zdobywamy w trakcie potyczek, możemy sprawdzić czy w wybranym fragmencie dwuwymiarowej mapy świata kryje się jakieś miejsce warte odwiedzenia. Jak w większości gier z gatunku, walki odbywają się w trybie turowym. Postacie, którymi dowodzimy, dysponują szeroka paletą ruchów i ataków. W trakcie pojedynków, bohaterowie używać mogą przeszło 200 różnych przedmiotów i umiejętności.
Dwuwymiarowe i animowane pola bitew oraz modele postaci spodobają się fanom gatunku, podobnie jak typowe dla japońskich gier RPG przerywniki fabularne, zawierające statyczne ilustracje okraszone dialogami bohaterów.
Autor opisu gry: Michał Kułakowski