Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiPCX360WiiUPS3
Okładka Assassin's Creed III: The Tyranny of King Washington - The Betrayal (PC)

Assassin's Creed III: Tyrania Króla Waszyngtona - Zdrada

Assassin's Creed III: The Tyranny of King Washington - The Betrayal

Drugi epizod trzyczęściowego rozszerzenia do wydanej w 2012 roku gry Assassin’s Creed III firmy Ubisoft. Dodatek o nazwie Tyrania Króla Waszyngtona: Zdrada (ang. The Betrayal) opowiada dalszą część historii zapoczątkowanej w pierwszym DLC.

To jest dodatek do gry Assassin's Creed III.

Akcji | TPP | skradanki | sandbox | alternatywna historia | historyczne | XVIII wiek

Okładka Assassin's Creed III: The Tyranny of King Washington - The Betrayal (PC)

producent: Ubisoft

wydawca: Ubisoft

wydawca PL: Ubisoft GmbH

Strona oficjalna

data premiery gry:

19mar2013

PC X360 WiiU

20mar2013

PS3

Assassin's Creed III: The Tyranny of King Washington – The Betrayal to drugi z trzech epizodów składających się na dodatkową opowieść do gry Assassin’s Creed III. Produkcja wydana pod koniec 2012 roku stanowi kolejny ważny rozdział w uniwersum Assassin’s Creed, w którym trwa odwieczna wojna między Asasynami i Templariuszami. Tym razem producent gry, czyli Ubisoft, zabrał graczy w podróż do osiemnastowiecznej Ameryki Północnej. Bohaterem jest Connor, znany też jako Ratonhnhaké:ton, metys walczący z niesprawiedliwością.

W Assassin’s Creed III poznajemy fikcyjną historię, opartą jednak na pewnych faktach historycznych. The Tyranny of King Washington to trochę inna propozycja: alternatywna wersja zdarzeń, w której Jerzy Waszyngton opętany żądzą władzy pragnie przejąć pełną kontrolę nad krajem. Oszalały władca nie przebiera w środkach, aby osiągnąć ten cel – szybko staje się brutalnym tyranem. Ratonhnhaké:ton nie zamierza na to pozwolić. Wraz z bohaterem próbujemy powstrzymać Waszyngtona przed zniszczeniem państwa.

Historia została podzielona na trzy odrębne epizody. W każdym z nich zawarto kilka zadań głównych, składających się na centralną opowieść, oraz sporo atrakcji pobocznych (czyli wyzwań, misji, itp.). Pakiet przynosi także nowości w zakresie samej mechaniki rozgrywki, w tym przede wszystkim nowe umiejętności bohatera. W walce z armią Waszyngtona Connor musi opanować takie zdolności jak moc niedźwiedzia (zwiększająca siłę), czy chociażby wilka (kamuflaż). W akcji pomogą także Warpaint (zwiększenie ogólnych właściwości) i Alpha of the Pack (przyzwanie stada wilków).

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Ocena czytelników: 8,7 / 10 na podstawie 817 głosów czytelników.

Oczekiwania czytelników przed premierą: 8,9 / 10 na podstawie 18 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 114,90 PLN

Klasyfikacja PEGI Assassin's Creed III: Tyrania Króla Waszyngtona - Zdrada

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze jest używany wulgarny język. Gra zawiera elementy przemocy. Gra, która pozwala łączyć się z innymi osobami poprzez Internet.

Wymagania sprzętowe Assassin's Creed III: Tyrania Króla Waszyngtona - Zdrada

PC Windows

PC Windows

Rekomendowane: Core 2 Duo 2.66 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 17 GB HDD, Windows Vista(SP2)/7(SP1)/8

Recenzja nowego dodatku do gry Assassin's Creed III - zdrada króla Waszyngtona
Recenzja nowego dodatku do gry Assassin's Creed III - zdrada króla Waszyngtona

Recenzja 21 marca 2013, 13:43

Jeśli chodzi o rozgrywkę, to podobnie jak w przypadku Hańby nowe rozszerzenie oferuje jedną główną sekwencję, kilka prostych zadań pobocznych i znajdźki w postaci skarbów oraz wspomnień. Misje zaprojektowane zostały bardzo klasycznie. Polegają przeważnie na podsłuchiwaniu, okradaniu, śledzeniu czy zabijaniu wskazanych delikwentów oraz wykonywaniu przy okazji prostych zleceń dodatkowych. Teoretycznie wspomnień trafia się więcej niż w pierwszej części trylogii, ale są one krótsze, przez co czas potrzebny na ukończenie obu rozszerzeń jest niemal identyczny i wynosi niespełna dwie godziny. Większość wyzwań okazuje się również bardzo liniowa i niemal non stop czujemy się prowadzeni za rączkę. Szkoda, że zabrakło chociaż jednej czy dwóch bardziej rozbudowanych misji, dających możliwość lepszego wykorzystania nowych zdolności Connora.

PC
X360
PS3
WiiU