Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Gramy dalej 12 kwietnia 2017, 15:00

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - Strona 7

Nowy dodatek do Hearthstone’a przynosi 135 świeżutkich kart, kolejne słowo kluczowe oraz specjalny rodzaj kart-zadań. Raptem po kilku dniach od premiery słychać echo (nie)zadowolenia wśród graczy. Na pewno jesteście gotowi na Podróż do wnętrza Un’Goro?

„Świetlik” kontra „Ultrazaur”

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - ilustracja #1

Moim zdaniem „Świetlik” to najlepsza karta tego dodatku i będę jej bronić do samego końca, choćby nie wiem jakie gromy spadły na mnie za jej wybranie. Kosztuje bowiem 1 punkt many, ma statystyki 1/2, a do tego dodaje podobnego żywiołaka 1/2 za 1 punkt many do naszej ręki. W efekcie jest to karta, którą można spotkać niemal w każdej talii. Jest niezwykle elastyczna, można ją spokojnie wprowadzić do większości strategii. „Świetlik” może i jest mały, ale za to wariat!

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - ilustracja #2

Zupełne przeciwieństwo „Świetlika” stanowi „Ultrazaur”. Ten potwór kosztuje 10 punktów many i ma statystyki 7/14. Nie oferuje żadnego efektu dodatkowego, co praktycznie czyni go bezużytecznym. Za taką cenę można zagrać kilka kart, których łączna moc będzie większa. Gdyby „Ultrazaur” posiadał Prowokację, wtedy może znalazłoby się dla niego miejsce w którejś talii, np. u Druida. W innym wypadku trzeba się nieźle nakombinować, by ta bestia miała jakiekolwiek zastosowanie.

TWOIM ZDANIEM

Twoja ulubiona klasa w Hearthstone to:

Czarnoksiężnik
9,2%
Druid
7,2%
Kapłan
14,9%
Łotr
9,5%
Łowca
16,7%
Mag
16,5%
Paladyn
9%
Szaman
8,4%
Wojownik
8,6%
Zobacz inne ankiety