Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Gramy dalej 12 kwietnia 2017, 15:00

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - Strona 6

Nowy dodatek do Hearthstone’a przynosi 135 świeżutkich kart, kolejne słowo kluczowe oraz specjalny rodzaj kart-zadań. Raptem po kilku dniach od premiery słychać echo (nie)zadowolenia wśród graczy. Na pewno jesteście gotowi na Podróż do wnętrza Un’Goro?

„Kalimos, Pierwotny Władca” kontra „Turtolianka pramagini”

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - ilustracja #1

Wyciągamy ciężkie działa, czyli „Kalimosa, Pierwotnego Władcę”. Szamani będą musieli przygotować aż 8 punktów many, by go przywołać. Oprócz statystyk 7/7 ten pan zapewnia jedną z czterech inwokacji żywiołu, jeśli w poprzedniej turze zagraliśmy Żywiołaka. Jakie mamy możliwości? Odzyskanie 12 punktów życia, zadanie 3 punktów obrażeń wszystkim wrogim stronnikom, zadanie 6 punktów obrażeń wrogiemu bohaterowi lub zapełnienie naszej planszy Żywiołakami 1/1. Jest to bardzo elastyczna karta, która pozwala na szybkie dostosowanie się do sytuacji. Oznacza to również, że Szamani niekoniecznie będą musieli koncentrować się na Murlokach, bo Żywiołaki wracają do łask.

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - ilustracja #2

Tyle samo energii co powyższa karta pochłania „Turtolianka pramagini”, mająca statystyki 5/4. Czemu kosztuje aż 8 punktów many przy tak słabych statystykach? Dobre pytanie – nie tłumaczy tego nawet efekt specjalny. Dzięki niemu odkrywamy zaklęcie i rzucamy je na losowe cele. Jest to ostatnia deska ratunku, gdy sytuacja na planszy wygląda kiepsko, ale nadal zbyt nieprzewidywalna. Z pewnością marzyliście o tym, by cisnąć sobie w twarz kulą ognia, prawda?

TWOIM ZDANIEM

Twoja ulubiona klasa w Hearthstone to:

Czarnoksiężnik
9,2%
Druid
7,2%
Kapłan
14,9%
Łotr
9,5%
Łowca
16,7%
Mag
16,5%
Paladyn
9%
Szaman
8,4%
Wojownik
8,6%
Zobacz inne ankiety