Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Hearthstone: Journey to Un'Goro Gramy dalej

Gramy dalej 12 kwietnia 2017, 15:00

autor: Patryk „PefriX” Manelski

MMOholik zagubiony w świecie fantasy. Nie pogardzi dobrą książką lub serialem.

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty

Nowy dodatek do Hearthstone’a przynosi 135 świeżutkich kart, kolejne słowo kluczowe oraz specjalny rodzaj kart-zadań. Raptem po kilku dniach od premiery słychać echo (nie)zadowolenia wśród graczy. Na pewno jesteście gotowi na Podróż do wnętrza Un’Goro?

Artykuł powstał na bazie wersji PC.

Dzisiaj wybierzemy się w Podróż do wnętrza Un’Goro – tak bowiem brzmi nazwa nowego dodatku do Hearthstone’a. Z góry uprzedzam, że czeka nas niebezpieczna wycieczka, pełna dinozaurów, żywiołaków oraz zadań do wykonania! Do dyspozycji oddano nam 135 kart, które zdecydowanie namieszają w metagrze. Przypominam przy tym, że niektóre karty z poprzednich rozszerzeń (Wielki Turniej, Czarna Góra, Liga Odkrywców) wypadły z formatu standard, więc talie należy składać od nowa. Ewentualnie grać w trybie dziczy.

W formacie standard pozostały zatem (prawie wszystkie) klasyczne karty oraz te z poniższych dodatków:

  1. Przedwieczni bogowie
  2. Pewnej nocy w Karazhanie
  3. Ciemne zaułki Gadżetonu
  4. Podróż do wnętrza Un’Goro
Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - ilustracja #1

Krater Un’Goro

Fani uniwersum Warcrafta z pewnością kojarzą krater Un’Goro. Znajduje się on na południowym krańcu Kalimdoru, pomiędzy krainami Silithus i Tanaris. Spotkać można tam egzotyczne stworzenia, a według niektórych teorii było to stare miejsce zamieszkania Tytanów, gdy przebywali na tym kontynencie. Za źródło inspiracji dla nazwy owego regionu prawdopodobnie posłużył krater Ngorongoro, który można znaleźć w północno-wschodniej Tanzanii w Afryce.

Adaptujmy się wszyscy razem!

Dzień dobry! - 2017-04-12
Dzień dobry!

No dobra, więc co my tutaj mamy? Blizzard ponownie wprowadził nową mechanikę, która ma nieco urozmaicić zabawę. W tym przypadku mowa o słowie kluczowym „Adaptacja” – znajdziemy je na kartach niektórych dinozaurów. Jak ono działa? Po wywołaniu adaptacji możemy wybrać jeden z efektów, który wzmocni naszego stronnika. W puli znajduje się dziesięć bonusów, przy czym z każdym wywołaniem adaptacji otrzymamy dostęp jedynie do trzech. Poniżej znajdziecie wszystkie efekty:

  • agonia: przyzwij dwie Rośliny 1/1;
  • +3 do ataku;
  • +3 do zdrowia;
  • nie można wybrać jako celu zaklęć lub mocy specjalnych;
  • prowokacja;
  • furia wichru;
  • boska tarcza;
  • ukrycie do twojej następnej tury;
  • trucizna;
  • +1 do ataku, +1 do zdrowia.

Jak sami widzicie, możliwości jest sporo. Warto zatem wspomnieć, że taki „wulkanozaur” (koszt 7 punktów many) ma możliwość podwójnej adaptacji. Nie oznacza to jednak, że jedynie dinozaury mogą otrzymywać te bonusy – część z nich może wywołać adaptację u stronnika.

TWOIM ZDANIEM

Twoja ulubiona klasa w Hearthstone to:

Łowca
16,7%
Mag
16,5%
Kapłan
14,9%
Łotr
9,5%
Czarnoksiężnik
9,2%
Paladyn
9%
Wojownik
8,6%
Szaman
8,4%
Druid
7,2%
Zobacz inne ankiety