

Najciekawsze materiały do: Aliens: Fireteam Elite

Aliens Fireteam Elite - poradnik do gry
poradnik do gry21 grudnia 2021
Aliens Fireteam Elite poradnik, solucja to kompletny opis przejścia, najlepsze porady na start oraz przewodnik po eksploracji, klasach postaci, walce i perkach. Opisujemy również wymagania sprzętowe oraz sterowanie.

Aliens: Fireteam Elite od dziś w Game Passie; Mortal Kombat 11 i Firewatch pojutrze
wiadomość14 grudnia 2021
Poznaliśmy listę gier, które trafią do Game Passa w drugiej połowie grudnia. Będą wśród nich m.in. Mortal Kombat 11 i Firewatch. Od dziś natomiast w ramach usługi Microsoftu można zagrać w Aliens: Fireteam Elite.

Aliens: Fireteam Elite trafi w grudniu do Xbox Game Pass
wiadomość1 grudnia 2021
Xbox Game Pass wzbogaci się o kolejny ciekawy tytuł. W grudniu w usłudze pojawi się Aliens: Fireteam Elite.

Aliens: Fireteam Elite - darmowa aktualizacja wprowadza nowe bronie oraz klasę postaci
wiadomość8 września 2021
Nowa klasa postaci dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich posiadaczy Aliens: Fireteam Elite. Jej cechą charakterystyczną jest masywna, składana tarcza. Aktualizacji 1. sezonu towarzyszy płatne DLC Wey-Yu Armoury.
- Aliens: Fireteam Elite i Destiny 2 pokazały moc na Steamie 2021.08.30
- Aliens: Fireteam Elite z dobrym startem na Steam 2021.08.26
- Recenzje Aliens: Fireteam Elite - krytycy podzieleni 2021.08.24
- Aliens: Fireteam Elite - znamy wymagania sprzętowe 2021.08.19
- Aliens: Fireteam Elite - nowy zwiastun z datą premiery 2021.06.23
- Aliens: Fireteam na 25-minutowym gameplayu; ponad 20 rodzajów Obcych 2021.03.04
- Aliens: Fireteam to kooperacyjny shooter TPP z ksenomorfami. Gra zmierza na PC oraz konsole 2021.03.02

Premiery gier - sierpień 2021 to czas gorących nowości!
artykuł31 lipca 2021
Sezon ogórkowy teoretycznie rozpoczęty. Teoretycznie, bowiem sierpień zawiera całkiem sporo interesujących premier. Może nie ma tutaj gier roku, ale na nudę nie powinniście narzekać. Ewentualnie wykorzystacie ten czas na nadrobienie zaległości!

ALEX, Reforged też wychwalałeś pod niebiosa i co? Wyszedł gniot...Także ten...w większości nie masz racji co do oceny gier i takie jest moje zdanie...
Mam już 3 godziny za sobą i jest to zwykła strzelanka aby się odmóżdżyć. Nic więcej. Ale gra się w nią całkiem spoko

Dobra. Jak Alex zachwala to mozna sie rozejsc. Jak gra ma u Alexa 9/10 to trzeba odejmowac z 3 punkty czyli 6/10. No, a to jest generyczny shooter tpp. Zapowiedzi juz ogladalo sie ziewajac. Z tego widac, ze to typowy szrot jadacy na marce filmu. Pewnie w mp jako tako sie gra. No, ale nie oszukujmy sie, kazda gra w coop zwlaszcza jak sie gra z znajomymi jest ok. No i Alex oznaczac, a cale na fioletowo to jest chyba roznica ;-).


w związku z tym że skończyłem kampanie na poziomie normalnym (na ten moment mogę napisać co gra zawiera w wersji podstawowej premierowej)
1. kampanię 4 akty po 3 misje każda z misji trwa od 30-60 minut (razem 12 misji) - moim zdaniem świetna i b. dobrze wpisująca się w uniwersum
2. po skończeniu kampanii dostajemy dostęp do 5 klasy (zwiadowca) oraz trybu horda
3. kanoniczne jest uniwersum Obcego i Prometeusza w tym mamy statek inżynierów oraz ich biobroń i mutantów
4. przeciwników jest 20 rodzai : proste osobniki roju są właściwie na kilka strzałów oraz przeciwników elitarnych
zestawienie poniżej :
- Egg - Static, easily destroyed from range, spawns Facehuggers when approached.
- Facehugger - Small and nimble, its melee attack stops you from firing as you struggle to keep it from wrapping around your face.
- Runner - Cannon fodder. Makes up the bulk of enemy forces, usually attacks in packs.
- Burster - Glows green. Explodes when killed, releasing deadly acid.
- Spitter - Ranged. Hides behind cover and lobs acid balls from afar.
- Prowler - Red carapace. Jumps on top of prey from closer range, pinning it down and damaging it.
- Drone/Monica - Evasive, harrasser. Pounces on foes, then escapes into nearby air shafts.
- Warrior - Resilient, powerful, can grab opponents and instantly kill them whn not pressured.
- Praetorian - Very difficult to kill. Bulletproof armored head plate used for ramming charges.
- Crusher - Also very difficult to kill. Behaves like a Praetorian version of the Runner.
- Combat Synth - Regular android enemies fighting at range using firearms.
- Working Joe - Melee android opponent wearking worker's clothes.
- Containment Synth - Uses a tall shield for protection and attacks using a deadly stun baton.
- Synth Warden - Ranged fighter that lobs grenades.
- Overcharged Warden - Warden variant that explodes in a large radius when killed.
- Synth Detonators - Kamikaze androids that explode when they get close to you.
- Synth Sniper - Heavy-damage android wielding a snipe rifle. Uses cover and fights from afar.
- Synth Heavy - Resilient ranged fighter that uses heavy weapons and rockets.
- Synth Incinerator - Resilient, like the heavy, but wields a flamethrower and is deadly up close.
- Auto-turrets - Small turrets that usually accompany synth forces.
- Popper - Pathogen-infected, small, headcrab-like creatures that rush you and explode if they get up close.
- Leon-895 - Pathogen-infected, monstrous, six-legged creature that can cloak.
- Pathogen-infected humans - Passive until shot at, swarm you and rely on melee attacks.
- Queen - nightmare
5. rodzaje broni: wszystkie bronie znane z Obcego 2 w tym kultowa już M41A2 Pulse Rifle czy L56A3 Smartgun oraz Miotacz ognia : wszystkich rodzajów broni jest z 30+ jak nie więcej (wszystkich nie widziałem). Dodatkowo każda z broni podlega rozwojowi i modyfikacjom (statystyki, wygląd, moduły)
6. perki które używamy : jest to kapitalnie wykonane i możemy w zasadzie stworzyć postać pod własne preferencje.
Grze warto dać szanse szczególnie jeśli macie dwóch znajomych i kochacie te uniwersum bo poza dawnymi AvP i Izolacją nie było tak dobrej gry, właściwie nie było nigdy wcześniej tak dobrze oddanego uniwersum i możliwości zaatakowania gniazda jako colonial marines. Jeśli ktoś czytał książki, komiksu to właściwie ta gra to jak spełnienie marzeń o walce z Xenomorphami.
Jeszcze parę screenów ode mnie dzisiaj.
Dla mnie gierka 7/10. Prosta, acz satysfakcjonująca pod względem mechanik. Klimat Obcego wylewa się z ekranu. Dla fanów, pozycja obowiązkowa. Dla reszty, taka 6/10. Poprostu gra, w której wszystko jest poprawne.
Z randomami gra się spoko, o ile nie trafi się na ludzi myślących niczym rycerze epica.
Jak ktoś chciałby zagrać (pc), to możecie zaprosić na steamie, bila77.
Gra zapowiadala sie od samego poczatku na takiego dobrze dofinansowanego Alien Swarma i finalnie tak wlasnie sie prezentuje, a wiec mamy tu do czynienia z typowa gra usluga pod coopa zbudowana w taki sposob aby zrobic iluzje singleplayer. W obecnych czasach chyba juz nie ma szans na innego rodzaju gre. Trzeba sie cieszyc zanim amunicja w shooterze zrobi sie opcjonalnie platna i poki ktokolwiek jeszcze w to gra. No ale tak to sie konczy jak poziom trudnosci i kluczowe elementy rozgrywki projektowane sa pod multiplayer z zywym czlowiekiem.

mam przegrane 12.5h, ukonczylem kampanie na normalnym poziomie, zagralem tez kilka hord. jak pisalem gdzie indziej, taki klon wwz(progresja klasy, broni itd.) w innym settingu, misje strasznie nudne i lekko przydlugawe. jestem fanem obcego i gdyby nie ten fakt i fakt ze daje troche fun'u na wyzszych poziomach trudnosci ze znajomymi to bym ocenil na max 4. jak ktos lubi ten typ gier a nie chce wtopic kasy, to lepiej poczekac az stanieje a bedzie to imo bardzo szybko.
to nic personalnego ale zastanawiam sie czy alex jest jakis opozniony w rozwoju czy mu placa za te posty, gosc ma 20k postow co tez oznacza ze nie ma zycia
a gra tak jak myslalem, szrocik jak necromunda czy land of war
jest wielki kryzys od dawna w strzelankach, wracam do lat 2000-2005 gdzie wychodzila tona strzelanek a dzisiaj nie dosc ze mamy 2 hitowe fpsy na rok to w reszte ktorej jest malo, nie da sie grac

Ja się zastanawiam co za [email protected]#A wymyślił żeby napisy z dialogów można było włączyć w opcjach "Dostępności" dopiero po rozpoczęciu kampanii. Ja nie znam Angielskiego i intro musiałem oglądać bez napisów;( Chyba że jest jakiś myk, że w jakimś pliku tekstowym można gdzieś od razu ustawić na włączone. Ogólnie gra dla mnie nie jest wcale taka zła.

Na plus jak zawsze klimat, odgłosy broni i elementy otoczenia uniwersum obcego ale na tym tyle bo to tak naprawdę taka o strzelanka i nic więcej. Nie ma poczucia strachu, zaszczucia tylko idziesz przed siebie i kładziesz po 20-30 ksenomorfów. Wyrobiłem sobie zdanie o tej grze po 5 minutach gry, a pograłem jeszcze godzinkę bo myślałem, że zostanę czymś zaskoczony.
W sumie napisze, że Obcy Izolacja przy tej grze to arcydzieło.

8 września wychodzi pierwsze DLC w tym szósta klasa Phalanx - dojdzie też nowe uzbrojenie i wyposażenie.

A mi się podoba że Alex broni swoich racji odnośnie gry. Nie daje się chłopak. Jemu bardzo się gra podoba. Co zabronicie mu czy co? Ja Robocopowi z 2003 roku dałem ocenę 8/10. A inni jechali po grze równo. Super Alex że ci się podoba. Miej gdzieś zdanie innych.

Chcialem przejsc te gre na spokojnie po to by poznac fabule. Wczesniej czytalem ksiazke Alien Infiltrator i chcialem poznac jak to wszystko rozwina. Niestety nie jest dane mi przejsc tego bezstresowo, najgorszy jest brak save'ow w trakcie. Jestem w polowie (6 misja). Poki co trzeba zarezerwowac pol godziny na kazda misje i niestety na koniec zawsze sie robi goraco i dwa razy na najnizszym poziomie mialem sytuacje gdy na koncu padlem z powodu natloku przeciwnikow. 2 razy pol godziny w cholere - a u mnie niestety ciezko z czasem. Najglupsze i irytujace jest to, ze poki czegos nie zrobisz to hordy obcych/androidow beda sie wylewac bez konca - tragedia. Nie mozna sie okopac i spokojnie wyrznac przeciwnika na spokojnie - caly czas musi byc presja - nienawidze czegos takiego.

Johnny321 - to zaproś kogoś do zabawy albo dwie osoby, właściwie poziom standardowy jest pozbawiony wyzwań może poza ostatnimi misjami aktów ale i tak nawet z botami ta się to zrobić bez problemu. Jeśli chodzi o atak hordy to wynika to z fabularnych momentów bo o ile losowe ataki czy ataki z zaskoczenia są skończone o tyle jeśli masz atak hordy to wynika to np. że musisz zamknąć śluzę, zagrodzić dostęp itd. Wszystko jest logiczne i poprawnie wytłumaczone.
Gra tak naprawdę dopiero na intensywnym zaczyna pokazywać swoje prawdziwe oblicze (+1 od normalnego), a na poziomie ekstremalnym albo szalonym to prawdziwy obraz zaszczucia jak z filmów. Właściwie strzelasz z broni typu pistolet bo na 100% zaraz zabraknie ci amunicji, obcy giną od strzału w głowę albo wystrzelasz wszystkie naboje w pistolecie, dodatkowo wszystkie elity od Prowler zabijają cię na jednego hita a Facehuggera jeśli nie zdejmiesz w pierwszych 2 sekundach lub nie odstrzeli go kolega to leżysz. Granie na tym poziomie bez zwiadowcy i medyka jest w zasadzie niemożliwe, co więcej dopiero od tego poziomu czujesz że jesteś nie łowcą a zwierzyną która chce jakoś przeżyć.
Zawsze możesz do mnie zagadać na steam to pomogę ci przejść dany etap.
Jak ktos sie upiera przy singlu to do pobrania za darmo juz sa mody poprawiajace AI botow, podmieniajace im wyglad na normalny, a takze zmieniajacy balans klasowy dla wiekszej roznorodnosci. Wyglada to tak, ze teraz boty przynajmniej nie strzelaja slepakami po suficie. Baza pod rozbudowe w tej grze jest niesamowita ale oni chyba wylacznie skupia sie teraz na multiplayerze i mikrodlc.
Tragedia, już po zapowiedziach czułem ze będzie słabo. No cóż pozostaje nadal pogrywać w Alien Isolation.

Całkiem nieźle przedytowany setting ini odnośnie wyciśnięcia z gry jeszcze lepszych ustawień graficznych
https://www.nexusmods.com/aliensfireteamelite/mods/1?tab=description
Things added
SSS: Why this was disabled is a mystery, as even on consoles it's pretty much free.
ACES Tonemapping: One has to guess they simply wanted a more "classic game" look with the supplied tonework and color space. With blasting reds and Brown and Gray everywhere. No thank you. Also if you need to fix AA, why are you running AA at all.
True Volumetric Fog 2D is now 2.5D; yes it's more atmospheric, and yes it will hella block your vision if you're at the right angle.
Screen Space Color Matched Shading: Goes with the ACES for neato shading on all those slat covered light walls. Spoooky.
HBAO:The fanciest of AOs. No more weird gray halos.
Whole Screen Shadows: Pretty self explanatory
Głupia gra.

Gra jest zaskakująco... dobra. A nawet zaryzykowałbym stwierdzenie, że bardzo dobra. Kolejne misje kampanii przechodzi się bez nerwowego patrzenia na zegarek, gierka jest świetnie zoptymalizowana i ładnie wygląda. Podejrzewam, że gdyby nazwali to inaczej, to mówilibyśmy o zaskoczeniu (póki co) roku ;)


Horda zaliczona na ekstremalny ;) i wpadł świetny pancerz oblany kwasem :) 43 godziny gry za mną a jeszcze 3 postacie do zmaksowania + 8 września wchodzą nowe. Kończę kampanie na intensywnym i zabieram się powoli do poziomu ekstremalnego.

Krótko i na temat...... Bez polotu, gra bardzo przeciętna, zero pomyślunku tylko idziesz "na pałę" i strzelasz do ... aliensów, aliensów i jeszcze do aliensów.
Przepowiednia Jackowskiego:
W 2023 roku wyjdzie gra Aliens Fireteam Elite Aftermath.
Zostanie lekko podrasowana grafika i dodany tryb widoku z pierwszej osoby (FPS).
Gra będzie kosztować 159 zł.
[link]
Zapraszam graczy PS4/5 do grupy która stworzyłem z czasem bedzię się rozrastać dzieki nam.
p.s troche zwlekałem z reklama tej grupy bo już jakiś czas istnieje;)
Aliens: Fireteam Elite POLSKA PS4 PS5 na FB
6/10
Fajnie sie rozwala kolejne fale przeciwnikow, gunplay jest bardzo przyjemny ale brak checkpointów jest mega irytujacy, nie raz stracilem kilkadziesiat minut bo pod sam koniec glupio umarlem. Niemniej jednak gierka wciaga i jak ktos lubi Obcego to smialo mozna pograc