Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS
Total War: Warhammer III
Total War: Warhammer III
Total War: Warhammer III Game Box

Najciekawsze materiały do: Total War: Warhammer III

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry
Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

poradnik do gry5 kwietnia 2022

Total War Warhammer 3 poradnik, porady to porady na start, do walki, zarządzania państwem, dyplomacji. Opisujemy wszystkie frakcje, rodzaje jednostek, mechaniki armii, prowadzenia bitew, najlepsze strategie wojskowe, wymagania sprzętowe.

Recenzja gry Total War: Warhammer 3 - wojna się nie zmienia
Recenzja gry Total War: Warhammer 3 - wojna się nie zmienia

recenzja gry21 lutego 2022

Światowa premiera 17 lutego 2022. Pięć lat. Tyle musieli czekać fani na kolejną odsłonę Total War: Warhammera 3. Creative Assembly dało sobie znacznie więcej czasu na przygotowanie kontynuacji, niż wszyscy się spodziewali. Nie był to jednak czas zmarnowany.

Total War to potężna seria, mamy nowe dane sprzedaży
Total War to potężna seria, mamy nowe dane sprzedaży

wiadomość28 października 2022

Raport finansowy firmy SEGA nie pozostawia wątpliwości: Sonic to wciąż maskotka firmy, ale Total War pozostaje jedną z najpopularniejszych serii wydawcy.

Nigdy wcześniej nie bałem się tak następnej tury jak w tej grze
Nigdy wcześniej nie bałem się tak następnej tury jak w tej grze

wiadomość30 sierpnia 2022

Total War: Warhammer 3 ma drugą – niektórzy wręcz mówią, że właściwą – premierę. Nowa kampania, czyli Immortal Empires, to uzależniający chaos i piaskownica o dużym stopniu nieobliczalności.

Total War: Warhammer 3 przeżywa drugą młodość dzięki nowej kampanii
Total War: Warhammer 3 przeżywa drugą młodość dzięki nowej kampanii

wiadomość28 sierpnia 2022

Premiera ogromnej kampanii Immortal Empires dała drugie życie Total War: Warhammer 3. Od paru dni liczba jednocześnie bawiących się graczy na Steamie utrzymuje się na poziomie kilkudziesięciu tysięcy.

Najlepsze gry strategiczne 2022 roku - wybór redakcji
Najlepsze gry strategiczne 2022 roku - wybór redakcji

artykuł20 grudnia 2022

Może i gry strategiczne mają złoty okres za sobą. Nie oznacza to jednak, że gatunek został zapomniany. Wciąż otrzymujemy świetne gry i 2022 rok nie był inny. Zapraszamy do przeglądu najlepszych strategii mijających miesięcy.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
20.02.2022 10:34
Rumcykcyk
odpowiedz
6 odpowiedzi
Rumcykcyk
99
Głębinowiec

Coś taka cisza o W3. Więcej ludzie piszą o CP2077 jak wyszedł nowych patch 1.5 niż tutaj.

20.02.2022 18:05
A.l.e.X
😍
odpowiedz
A.l.e.X
150
Alekde

VIP

No i pięknie doszedł autoHDR ! teraz to jest WOW :)

20.02.2022 20:17
Ragn'or
odpowiedz
2 odpowiedzi
Ragn'or
209
MuremZaPolskimMundurem

Można grać krasnalami?

21.02.2022 09:28
odpowiedz
2 odpowiedzi
pipidupka
60
Pretorianin

Przegrałem już z 20 h i jestem trochę rozczarowany. Większość nowych rozwiązań mi się nie podoba.
- Po pierwsze oblężenia. Super że teraz walczymy w całym mieście a nie tylko jego fragmencie ale te elementy Tower defence są co najmniej kiepsko zaprojektowane. Mogliby to zrobić na zasadzie że przed bitwa stawiasz sobie wierze i barykady ale w trakcie bitwy? To trochę nonsens.... Do tego budowle które stawiamy dla każdej frakcji wyglądają tak samo i w ogóle nie wpasowują się w architekturę miasta.
- Po drugie system szybkiej umowy. Zostawiłbym zmiany w dyplomacji na poziomie takim żeby było widać ile brakuje do podpisania umowy natomiast system szybkiej umowy pozbawia grę trochę duszy bo nawizujemy współpracę często gęsto nawet nie patrząc z kim.
- Szczeliny.... Odwiedziłem do tej pory dwie i na prawdę nie mam ochoty na więcej.... To jak zamykanie wrót w oblivionie... Jedna bitwa którą tam toczyłem trwała praktycznie pół h. Była beznadziejnie chaotyczna bo z każdym przejętym punktem atakował nas wróg z tym że jego atak następował po jakiś 30 sekundach od przejęcia punktu i często nie byłem w stanie się jeszcze jakoś ustawić. Do tego często respił się tuż przede mną.
Samo dotarcie do tej bitwy, po przejściu przez szczelinę zajęło mi spokojnie kilkanaście tur. Czyli jedna z naszych armii jest w zasadzie wyłączona z użytku na dłuższy czas.
Jest jednak kilka rzeczy które mi się podobają.
+ generalnie zarówno cathay jak i kieslev są bardzo na plus. Cathay jest bardziej w moim stylu i bardzo mi się podoba ich mechanika równowagi. Demonami jeszcze nie grałem ale ich armie wydają mi się trochę zbyt podobne do siebie i na pewno zbyt kolorowe
+ karawany też są dosyć ciekawe, myślałem że to będzie coś zbędnego ale generalnie fajnie że można w zasadzie rozwijać kolejną armię za darmo plus jeszcze dostawać z tego profity
To chyba tyle i pozostaje czekać na mortal empires z nadzieją że będzie lepiej.

22.02.2022 14:08
luckymike11
odpowiedz
1 odpowiedź
luckymike11
44
Pretorianin

Mam 41 lat i od wielu lat gram w strategie. Najbardziej ukochane tytuły przeze mnie to Starcraft i Cywilizacja. Starcrafta niedawno porzuciełem ze względu na zmianę upodobań strategii i skupiłem się głównie na Cywilizacji.
Gram dużo, oglądam Yutuberów z różnych krajów, oglądam poradniki. W CIV6 mam nagrane jakieś 500-600h i jestem z tą serią całym sercem.
Po przeczytaniu recenzji o Warhammerze 3 wykupiłem GamePassa dla sprawdzenia. Dzisiaj jak mi się uda odpalę pierwszy raz i pogram w Prolog.
Kto wie, może to będzie kolejny tytuł na setki godzin. A jak piszą recenzjenci ta gra zapowiada się na długo.

post wyedytowany przez luckymike11 2022-02-22 14:12:16
22.02.2022 20:29
odpowiedz
1 odpowiedź
crystal1818
46
Pretorianin

Tak naprawdę ciężko jest ocenić na ten moment jakoś racjonalnie, bo jak w drugiej części jak i trzeciej kampanie jakoś mnie nie wkręciły na wiele godzin. Dopiero Mortal Empires dało swobodną grę, a tutaj niestety musimy się spieszyć, żeby przeciwnik nas nie prześcignął. Akurat ja nie lubię takiego stylu gry, wolę spokojnie, po swojemu, a tu jednak mamy trochę narzucone od gry co mamy robić. Oczywiście jest to tylko moja opinia, gra jest naprawdę dobra, choć wiele rzeczy nie podoba mi się w tej części.

Na przykład długie mapy z wieloma "nasranymi" dużymi głazami, fontannami itd. Jeszcze jak masz wolne jednostki to tragedia dopóki dojdziesz do wroga to się odechciewa toczyć bitwy... Tak wiem, że można przyspieszyć czas, ale czasami długość tych map jest przesadzona, szczególnie u Boga Khorna. Jakoś w wh2 bardziej podobały mi się bitwy. Tutaj ciężko się skupić na tym wszystkim. Być może nie czuje jeszcze tej gry, bo mam przegrane dopiero około 15 godzin.

Następna nowa rzecz, która mnie nie zachwyciła to odnawiane wieżyczki... Ok rozumiem stawiamy podczas bitwy tylko raz przed walką, ale żeby co chwilę móc postawić tak praktycznie z "dupy" za jakieś tam punkty, które dostajemy podczas bitwy? No nie wiem nie podchodzi mi to strasznie, ale jestem pewien że zostanie to zmienione, bo dużo graczy narzeka na możliwość spamu wieżyczek. Jeżeli nie masz jakiejś jednostki latającej w armii, strzelającej to nie rozwalisz takiej wieżyczki, choć możesz stać nawet obok niej jakimś dużym lordem, to niestety zapomnij. Słabo to jakoś przemyślane, coś muszą z tym zrobić.

Rozumiem też, że twórcy chcieli trochę urozmaicić oblężenia, fajnie że dodali normalne mapy do mniejszych osad, a nie puste pola to na wielki plus. Choć po jakimś czasie nie chce mi się toczyć takiej bitwy, gdzie widzę nasranych multum wieżyczek wroga, barykad, wąskich ścieżek po jakimś czasie tracę przyjemność z rozgrywki niestety biorę często bitwy na automacie, nawet jeżeli mam ponieść większe straty.

Wiem, że dużo rzeczy zostanie pozmienianych po aktualizacjach, ale na ten moment ocenić mogę tylko na 7.

24.02.2022 16:44
dzl
odpowiedz
2 odpowiedzi
dzl
82
John Deadspace

Wyszedł pierwszy patch (czy raczej hotfix) oznaczony numerkiem 1.0.1

U mnie na steam do pobrania 2GB

Lista zmian:
Fixed an issue where the multiplayer lobby would refresh too quickly, preventing players from being able to select and join a room.
Fixed an issue which prevented invites to a multiplayer lobby from working properly.
The game now runs in DirectX 11 compatibility mode for all users by default. This is to prevent instances where users inadvertently ran on the legacy implementation of the DirectX 12 beta.
Improved how 12th generation Intel CPUs (aka ‘Alder Lake’ family) interact with the game, providing more consistent framerates when running on these processors.

28.02.2022 09:49
dzl
👍
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
dzl
82
John Deadspace
Image

Lodowa Gwardia dosłownie roztapia wrogów jak cukier w wodzie.

01.03.2022 09:49
Wielki Gracz od 2000 roku
1
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
158
El Kwako

Gra się fajnie, ale optymalizacja biorąc pod uwagę, że to już trzecia część mogłaby być o niebo lepsza (a w takich Trzech Królestwach na premierę było praktycznie idealnie, w dwójce już także). I co najśmieszniejsze bitwy działają o wiele lepiej niż mapa kampanii, która potrafi po pewnym czasie grania zacinać się na chwilę po przeleceniu tur wszystkich przeciwników czy działać nagle z tyłka o połowę gorzej (najlepsze jest to, że restart gry potrafi tutaj często pomóc). Oby to w miarę szybko zaczęli naprawiać, bo jest to jednak w jakimś stopniu irytujące.

05.03.2022 12:31
Whisper_of_Ice
😍
1
odpowiedz
Whisper_of_Ice
79
Prawo i Sprawiedliwość

Gra jest wyśmienita, jeszcze mod mortal empires i mamy całe uniwersum WH w jednej części i gra na setki jak nie tysiące godzin. Na takie cudo czekałem. Fakt optymalizacja kuleję ale liczę że CA szybko to naprawi i będzie gierka hulała jak malina.

06.03.2022 15:40
Wielki Gracz od 2000 roku
odpowiedz
1 odpowiedź
Wielki Gracz od 2000 roku
158
El Kwako

No dobra, mały minus kampanii - ukończyłem jako Kislev, ale praktycznie od pewnego momentu to było ganianie jak głupi po swoim terenie, ponieważ atakowało mnie z 15 różnych frakcji, plus ich bohaterowie, plus portale. Ani zwiększyć swojego terytorium, ani zniszczyć wrogów, aby przestali mnie atakować, wroga armia jak się zbliżyło to uciekała i była zabawa w głupiego berka, a bohaterowie wroga wyczyszczeni po chwili wracali w tej samej ilości. Z jednej strony gra wciąż wciąga, z drugiej mam wrażenie że w dwójce oko wiru było lepiej przemyślane pod aspektem rozgrywki i mogło się bardziej grać pod swój styl, a nie tylko szaleńcza walka non-stop.

Jeszcze nie podobało mi się to, że w pewnym momencie z automatu przejmujesz frakcję partiarchy. To właśnie od tego momentu zaczęły się moje kłopoty o których wspominam wyżej (dodatkowe walki, większy teren który przejęty w trakcie portali jest trudny do obrony) i wolałbym, aby był wybór czy możesz ich przyłączyć lub pozbyć się Konstantyna i zachować tamtą frakcję jako sojuszników lub wasali.

10.03.2022 21:48
odpowiedz
Pasqd
36
Chorąży

Skończyłem Kislew, nie pasuje ten Happy End

13.03.2022 22:40
Wielki Gracz od 2000 roku
odpowiedz
2 odpowiedzi
Wielki Gracz od 2000 roku
158
El Kwako

Zacząłem dziś grę jako Cathay i powiem, że w porównaniu do gry jako Kislev to są wakacje. Wielki mur broniący cię przed wrogam (i trzymanie w nim sobie kilku armii prawie za darmo), przyjaźni sąsiedzi, o wiele mocniejsze jednostki w zwarciu jak i dystansowe, karawany zapewniające dodatkowy hajs za prawie nic. Jako Kislev to czułem się niczym Niemcy zamknięci w kotle pod Stalingradem, jako Cathay jestem jak ZSRR wchodzący w 1945 na tereny Niemiec. Ogólnie frakcja mi się mocno podoba (i to, że w końcu są magowie poza Geltem posługujący się magią metalu), ale szczerze to oni powinni być zalecaną frakcją dla początkujących, a nie Kislev.

16.03.2022 13:15
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Alherd
34
Pretorianin

Ponad 40 godzin na liczniku, pierwsza kampania za Katarinę z Kisleva w drugiej połowie, plus pierwsze rundy dla większości pozostałych frakcji rozegrane, więc można podzielić się pierwszymi wrażeniami.

Plusy:
- jeszcze chyba nigdy w całej serii Total War poszczególne frakcje nie były na tyle różnorodne. Widać że CA postarali się aby frakcje różniły się nie tylko jednostkami, ale i mechanikami na mapie globalnej. Duży plus za to.
- dyplomacja na plus, w końcu sojusze wojskowe mają sens. Podoba mi się możliwość budowania swoich poselstw u sojuszników, wykonania dla nich zadań oraz rekrutacja jednostek sojuszniczych. W końcu jest możliwość handlować regionami - tego gra potrzebowała od bardzo dawna!
- sporo pomniejszych usprawnień jak to możliwość sprzedawać lub przerabiać niepotrzebny ekwipunek albo opcja szybkiego dealu w dyplomacji
- nowa kampania odeszła od tradycyjnej dla serii rozgrywki "podbij 10x prowincji". Grając jako Kislev przez pierwsze około 6 tur miałem tylko 3 prowincji i nie czułem potrzeby robić ekspansję dalej, bo cały czas miałem coś do roboty na własnym terenie. Inwazję chaosu czuć tu o wiele lepiej niż w 1 czy 2 części gdzie sprowadzała się ona generalnie do łażenia hord chaosu gdzieś tam na północy mapy. Pod tym względem kampania daje nowe doświadczenie niż inne kampanie z Total War (może za wyjątkiem kampanii wichury z Warhammer 2). Jednak jest tu duże ALE...

Minusy:
- no właśnie co do kampanii. Czytałem już o tym w internecie i zgadzam się że sama mechanika bram i wszystko co jest z tym związane jest po prostu niedopracowane. Ten element gry jest powtarzalny, nie wynagradza gracza za dobrą grę, rozumiem też ludzi którzy chcą grać inaczej i im to po prostu przeszkadza. Już teraz wiem po rozegraniu kilka bitew za duszy chaosu że prawdopodobnie przy kolejnych kampaniach po prostu użyję automatycznej bitwy bo nie będę miał ochoty tracić na nie czas. CA na szczęście już odniosło się do tego i obiecają zmiany w łatce 1.1. Pożyjemy, zobaczymy, jak się to mówi.
-AI na mapie globalnej też często rznie głupa, niestety. Mając multum szczelin chodzą koło nich wojskiem i agentami i nie zamykają. Jets to mega irytujące, zwłaszcza jak widzisz że twoi sojusznicy wolą się zagłodzić na śmierć przez wysoki poziom spaczenia niż zamknąć portal.
- stan techniczny na razie kuleje. Tam gdzie bez problemu miałem stabilne 60 fps w rodzielczości 1080p w dwójce, w trójce mam skoki wydajności. Co najdziwniejsze, największe spadki są na mapie globalnej (!). Niby udało mi się pokombinować z ustawieniami tak żeby w miarę sprawnie i ładnie gra chodziła, ale ewidentnie coś tu muszą jeszcze deweloperzy poprawić.

Generalnie wiem już jedno na pewno: tak samo jak po zagraniu w drugą część nigdy już nie wróciłem do jedynki, to po trójce już nie wrócę do dwójki. Wiem też że to dopiero początek i czeka na nas wiele zawartości łącznie z kolejną odsłoną Mortal Empires.

Do tych co jeszcze nie mają a się zastanawiają: możecie spokojnie poczekać do najbliższej wyprzedaży. Gra ma potencjał na dobrego Total Wara, ale jest jeszcze w niektórych miejscach w stanie dość surowym i trzeba to brać pod uwagę. Ci co mają poprzednie części w bibliotece mogą spokojnie zaczekać aż wyjdzie dodatek z Mortal Empires.

Teraz bym ocenił grę jako 7/10, ale wiem że to nie jest ocena finalna i liczę że z czasem ocena wzrośnie.

18.03.2022 16:35
Wielki Gracz od 2000 roku
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
158
El Kwako

Jest info odnośnie patcha 1.1. Najciekawsze to chyba zmiana z debuffami na armiach po wyjściu z krain chaosu, utrata wszystkich dusz przez AI po pokonaniu w Kuźni Dusz i zmiana budynku który przyspieszał usuwanie debuffów. No i że lordowie chaosu nie dostają po tyłkach w krainach ich patronów.

03.04.2022 23:34
Wielki Gracz od 2000 roku
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
158
El Kwako

Już trzy kampanię ograne, dwa razy jako Kislev (raz carycą, raz jej ojcem, ale on jest przekoks) i raz jako Cathay. I na razie bawię się w podbój jako Borys. Jakoś te frakcje demonów niby spoko, ale jednak nie pasuje mi ich gameplay. Może jeszcze raz ogram kampanię jako Cathay, tym razem wybiorę jednak drugą frakcję.

Dawać mi już ME, może w końcu dokończę kampanię jako Gelt i Isabela von Carstein XD

post wyedytowany przez Wielki Gracz od 2000 roku 2022-04-03 23:35:13
04.04.2022 16:42
odpowiedz
Alherd
34
Pretorianin

Ja tymczasem ukończyłem swoją kampanię jako Kislev i muszę szczerze powiedzieć że na ten moment odtsaiwam i będę czekał na patch 1.1.
Docieniam że CA próbowało zrobić kampanię która się różni od standardowych rozgrywek Total War. Doceniam że włożyli wysiłek w to aby każda frakcja faktycznie odczuwała się inaczej, w odróżnieniu od starszych historycznych tytułów gdzie różnice były faktycznie minimalne. Jednak realizacja tego pomysłu w wyścigu o dusze jest po prostu kulawa. Pierwsze dwa królestwa chaosu jeszcze jakoś było ciekawie przechodzić. Przy ostatnich dwóch po prostu czekałem aż rozłamy pojawią się znowu (i wolałbym aby była możliwość jakoś to przyśpieszyć), wskakiwałem jak najszybciej i pędziłem do finalnej bitwy. A to co się dzieje po zdobyciu wszystkich 4 dusz przechodzi wszelakie pijęcie: rozłamy po prostu się pojawiają raz na 2-3 tury w tych samych miejscach, więc wszystkie armie i bohaterowie non stop latają od jednego rozłamu do drugiego próbując je zamknąć. Jest to kompletnie nieciekawe i mega nużące.
Jak już pisałem wyżej, AI sobie bardzo źle radzi z rozłamami. Nie jest w stanie efektywnie zamykać rozłamy w swoich prowincjach, przez co jest non stop zalewany przez siły chaosu. Przez to dyplomacja nie na wiele się przydaje, bo zamiast dostać pomóc od sojuszników musisz pilnować aby nie zostały wyeliminowane.
Jeszcze autopodsumowanie bitw jest skopane obecnie. Często udawało mi się wygrać bitwy gdzie autopodsumowanie twierdziło że będzie to porażka. To jest tym bardziej dziwne, że w finalnych buildach Warhammer 2 autopodsumowanie było już blisko perfekcji.
Tak że czekam na 1.1. Jeśli nie dadzą rady poprawić kampanii w sensowny sposób to będę czekał na Mortla Empires.

04.05.2022 09:24
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Rotaderp
1
Junior

Mnóstwo błędów (zdążało mi się przejść ostatnią bitwę kampanii tylko po to by zobacz że WH się wysypał;/ / utrata save)
mapa kampanii i sama kampania nie przemyślana z mało interesującym scenariuszem w którym gramy tak naprawdę na czas a po pewnej turze spawn wroga z poza mapy jest tak silny że tylko obserwujemy rozpad naszego państwa (spawn jest w każdej prowincji twojego państwa część się da powstrzymać ale nigdy wszystko)
nowe nacje są źle zbalansowane
zachowano stare nacje z WH2 ale są one nie grywalne i często są silniejsze od nowych co sprawia wrażenie gry w WH2 tyle że na innej mapie

na obronne tej gry mogę dodać że na + zmienili system oblężeń ale to tyle

całość prezentuje się raczej jak duży dlc niż inna gra (były już dlc w innych grach mocno zmieniające mechanikę gry)

tak wiec jeśli się zastanawiasz czy kupić powiem wprost nie warto zostań przy WH2

04.05.2022 13:22
😂
odpowiedz
MonTaren
58
Pretorianin

Na immortal empires i dlc na krew trochę sobie poczekamy xD

26.05.2022 21:46
odpowiedz
polonus10
1
Junior

Po kilku patchach gra nareszcie ma przyjemną kampanię. Brak wyskakujących portali po wybudowaniu odpowiedniej budowli w prowincji, autorozgrywanie końcowych bitew w krainach chaosu, automatyczne wierzchowce po osiągnięciu odpowiedniego poziomu. Po premierze gra była mordega, teraz to dużo przyjemniejsze przeżycie.

21.06.2022 19:22
😍
odpowiedz
MonTaren
58
Pretorianin

W końcu pokazali mapę i jest gigantyczna, dawajcie mi to już.

10.08.2022 18:57
dzl
odpowiedz
1 odpowiedź
dzl
82
John Deadspace
Image

Ale bydle (That's what she said)

Przy okazji pojawiło się pierwsze DLC, z czterema LL frakcji chaosu. Cena niestety jak za pełną rasę (60 Polskich marek, 53 do 30 sierpnia), ale dostajemy dwa razy więcej contentu niż w poprzednich Lord Packach, coś za coś.

https://store.steampowered.com/app/1824060/Total_War_Warhammer_III__Champions_of_Chaos/

O TYM DLC
Pakiet lordów „Czempioni Chaosu” wprowadza do gry Total War: WARHAMMER III czterech nowych, grywalnych, legendarnych lordów, których można wykorzystać w kampaniach Królestwo Chaosu i Imperia Nieśmiertelnych.

Dołącz do walki o dominację jako Krwawa Valkia, Festus Pan Pijawek, Azazel Książę Potępienia i Vilitch Przeklęty. Z lordów tych możesz skorzystać w kampaniach Królestwo Chaosu i Imperia Nieśmiertelnych w WARHAMMER III. Posiadają oni jednak swoje własne mechaniki kampanii i cele niezwiązane z historią Ursuna w kampanii Królestwo Chaosu.

Z czasem gracze dostają możliwość awansowania w szeregach Chaosu pomniejszych, śmiertelnych jednostek, takich jak Grasanci, aby uczynić z nich potężne sługi mrocznych bogów, takie jak Rycerze Chaosu i Wybrańcy. Lordowie Chaosu i bohaterowie mogą także zyskać status Demonicznego Księcia, a nawet być na służbie jednego z Mrocznych Bogów.

• 4 nowych legendarnych lordów do wyboru…
• ...każdy z zestawem nowych, związanych z Chaosem mechanik kampanii
• Czempioni Chaosu są dostępni do wyboru w kampanii Imperia Nieśmiertelnych i Królestwo Chaosu
• Ponad 50 nowych jednostek na polu bitwy"

post wyedytowany przez dzl 2022-08-10 19:07:34
12.08.2022 16:09
dzl
16.08.2022 17:20
dzl
odpowiedz
dzl
82
John Deadspace
Wideo

KREW DLA BOGA KRWII. CZASZKI NA TRON CZASZEK!
https://youtu.be/WgUHb2GUFuo

23.08.2022 12:20
A.l.e.X
😍
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
150
Alekde

VIP

dzieli nas już niecałe 3 godziny od KOSMOSU !

23.08.2022 15:04
dzl
odpowiedz
dzl
82
John Deadspace

Jeszcze tylko godzinka!

post wyedytowany przez dzl 2022-08-23 15:04:27
23.08.2022 16:01
A.l.e.X
😍
odpowiedz
A.l.e.X
150
Alekde

VIP

Mamy to 19 GB update 2.0 :)

24.08.2022 12:47
Klimot221
😜
odpowiedz
2 odpowiedzi
Klimot221
14
Centurion

Czy można zacząć grać od trójki czy najlepiej zacząć od pierwszej części po kolej czy to zupełnie inne historie w każdej części?

16.10.2022 13:41
😊
odpowiedz
Tupolew
62
Centurion

Bardzo fajna odsłona. :)

09.12.2022 12:15
1
odpowiedz
ArkadioMorelas
14
Legionista
Wideo

Może kogoś zainteresuje temat. Jest petycja do CA aby umożliwić grę w tryb Immortal empires w trójce, bez konieczności posiadania jedynki i dwójki młotka. Oczywiście tylko dostępnymi nacjami z trzeciej części.
Poniżej link do filmiku gościa z YT, który tłumaczy powody i dlaczego petycja w takiej formie. Nie wygląda to na jakiś przekręt z wyłudzaniem .
https://www.youtube.com/watch?v=Z0yS8AvKKdk

Petycja:
https://chng.it/hpKFn2L9xz

post wyedytowany przez ArkadioMorelas 2022-12-09 12:19:09
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze