Data wydania: Anulowana
Universal Combat: Hostile Intent to osadzona w klimatach science-fiction gra akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Za produkcję tytułu, bazującego na silniku Universal Combat, odpowiada studio BC3000AD. Gracze mają okazję wziąć udział w konflikcie pomiędzy rywalizującymi o dominację w kosmosie frakcjami - Military oraz Insurgent. Tryb rozgrywki wieloosobowej pozwala na wspólną zabawę nawet 128 uczestnikom.
Hostile Intent to gra stworzona w oparciu o silnik Universal Combat, kładąca nacisk na czystą walkę. W porównaniu do pierwowzoru ulepszono w niej grafikę oraz algorytmy sztucznej inteligencji, usunięto również dość skomplikowany tryb kariery „Commander” oraz wszelkie funkcjonalności z nim związane.
Świat gry jest również znacząco mniejszy niż oryginał. W jego skład wchodzi m.in.:
Mimo iż w Universal Combat mogliśmy spotkać 13 grywalnych ras oraz 24 kasty/klasy (z których również 13 było grywalnych), Hostile Intent oferuje tylko jedną rasę grywalną, Terran, oraz dwie, wrogie kasty - Military oraz Insurgent. Asortyment broni jest imponujący i obejmuje przeróżne narzędzia brutalnej eksterminacji, począwszy od zwykłych pistoletów, a na wyrzutniach rakiet skończywszy. Większość z nich, znanych z poprzedniej części gry, zaprojektowano od nowa, dostosowując do wymogów nowocześniejszego silnika graficznego, natomiast 6 to zupełnie nowe konstrukcje. Nasza postać może skorzystać również ze sporego wachlarza użytecznych przedmiotów, takich jak jetpacki, okulary na podczerwień, różnorodne osłony itp. Twórcy oddali do naszej dyspozycji także szereg pojazdów: myśliwce, transportowce czy krążowniki.
Gra oferuje rozgrywkę dla jednego gracza a także tryby wieloosobowe. W trybie single player można stoczyć walkę w kampanii jako Elite Force Pilot lub też Elite Force Marine. Obie kampanie składają się z 10 misji każda. Oprócz tego możemy wybrać jeden z 10 niezwiązanych ze sobą scenariuszy, które możemy potraktować jako swego rodzaju trening. Dla rozgrywki wieloosobowej przewidziano dwa tryby:
Rozgrywki wieloosobowe mogą pomieścić do 128 graczy na jednym serwerze.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
Już w najbliższy poniedziałek, Derek Smart, "ojciec" znakomitych serii symulatorów kosmicznych Battlecruiser czy Universal Combat, oficjalnie poinformuje o nowej grze, którą zajmie się firma 3000AD. Będzie ona nosić nazwę Galactic Command i podejmie tematykę ... kosmiczną. Tym razem jednak otrzymamy grę akcji podobną do serii Freespace.
gry
Maciej Myrcha
2 grudnia 2006
Założona w 1992 roku i kierowana przez weterana (16 lat w branży) przemysłu komputerowego Dereka Smarta, firma 3000AD Inc jest prywatną i niezależną wytwórnią gier na platformę PC. Właśnie ujawniono trzy tytuły nad jakimi wspomniany team programistów obecnie pracuje: Universal Combat Gold (lipiec 2005), Universal Combat Online (wrzesień 2006) i Battlecruiser Next Gen (listopad 2007).
gry
Daniel Sodkiewicz
25 maja 2005
Mam doskonałą wiadomość dla fanów symulatorów kosmicznych, a szczególnie tych, którzy darzą sympatią serię Battlecruiser. Otóż gra Battlecruiser Millennium została udostępniona do pobrania zupełnie za darmo.
gry
Maciej Myrcha
22 maja 2005
Wymagania sprzętowe gry Universal Combat: Hostile Intent:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2.2 Ghz lub Athlon XP 2600+, 512MB RAM, 128MB akcelerator 3D (pixel oraz vertex shader 2.0), Windows 2000, XP.