Data wydania: 19 października 2010
Produkcja MMORPG osadzona w fantastycznym świecie Still Land, w którym toczy się walka pomiędzy rasami orków, wampirów, ludzi, krasnoludów i elfów. Tytuł oparto na modelu biznesowym free-to-play, w którym gra dostępna jest za darmo, jednak można za prawdziwe pieniądze kupować dodatkowe przedmioty i punkty akcji.
Dragon's Call to gra z gatunku MMORPG oparta na modelu biznesowym free-to-play. Za jej produkcję odpowiada firma GameDP, która na swoim koncie ma inne tego typu projekty, w tym: Chrono Tales, Serenia Fantasy czy Soul of Guardian.
Historia opowiada o fantastycznym świecie, który od zarania dziejów zamieszkiwany był przez różne istoty. W zgodzie ze sobą żyli ludzie, krasnoludy, olbrzymy, a nawet smoki. Jednak do ich życia wkradły się mroczne siły, które zaczęły wywoływać mniejsze i większe konflikty, co doprowadziło do upadku wielu ras, a także zmian politycznych. Krasnoludy i elfy postanowiły zawiązać Sojusz Phiona, natomiast ludzie podzielili się na cztery królestwa (Glance, Disarn, Weirgburg, Stalla). Przez lata walczyli oni z Chaotycznymi Orkami, a po wygranej wojnie podpisali traktat mający na celu wspomagać się w razie niebezpieczeństwa.
Zło powróciło po kilku wiekach pokoju, gdy w Forcie Netherwind odkryto istnienie rasy wampirów. Jednak to nie oni okazali się tymi, których należy się lękać, gdyż z cienia ponownie wyszli Chaotyczni Orkowie. Wszystkie rasy świata połączyły więc siły, by przeciwstawić się okrutnym przeciwnikom.
Tytuł jest typowym przedstawicielem gier MMORPG. Na początku przygody wybieramy jedną z kilku dostępnych klas postaci. Można m.in. wcielić się w wampira, który doskonale panuje nad magią i potrafi leczyć. Wojownik z kolei świetnie sprawdza się w bliskich starciach, gdyż posiada ogromną siłę i bardzo odporny pancerz. Magowie kontrolują Moc, rażąc nią przeciwników z większych odległości. Dostępni są również zabójcy, atakujący szybko, skutecznie i po cichu.
Bohaterowie dysponują różnymi, unikalnymi umiejętnościami, które przypisuje się w odpowiednie pola w interfejsie gry. To samo wykonuje się przy okazji wybierania ekwipunku podopiecznego. Broń, pancerze, stroje, itd. można kupować i sprzedawać, a później przebierać w nich, przeciągając przedmioty z jednego okna do drugiego. Dodatkowo, dysponując odpowiednimi surowcami, możemy ulepszać ekwipunek, powodując wzrost jego właściwości i wartości.
Nasza postać wraz z biegiem czasu zdobywa punkty doświadczenia, przekładające się na lepsze właściwości bojowe, nowe czary i moce, większą ilość zdrowia czy many niezbędnej do rzucania zaklęć. Poruszanie się po udostępnionych lokacjach zabiera punkty akcji. Dziennie do dyspozycji grającej osobie oddano 200 takich punktów. Po ich wykorzystaniu zabawa się kończy, ewentualnie można dokupić kolejne czy to za walutę zdobytą w grze, czy za prawdziwe pieniądze.
Akcja gry ukazana jest w rzucie izometrycznym i charakteryzuje się dużą prostotą. Podczas walki kamera zmienia kąt widzenia i pokazuje starcia z „boku”.
Autor opisu gry: Kamil Zwijacz
Platformy:
PC WindowsAngielskie napisy i dialogi
Producent: GameDP
Wydawca: Aiyou Network Technology
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń