Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Forum: Zły klucz CD SC2

13.05.2012 12:32
1
zanonimizowany840851
1
Junior

Zły klucz CD SC2

Witam, niedawno kupiłem SC2 w empiku. Narazie mój blaszak jest w naprawie, więc piszę na laptopie. Otóż próbowałem aktywować już grę na eu.battle.net i odmawia mój klucz. Dokładniej, wychodzi:

"Klucz gry, który wpisałeś/aś nie może zostać wykorzystany. Spróbuj ponownie. Możesz także wykorzystać ten klucz dla innego regionu zmieniając początkowy element adresu URL www.battle.net URL (np. „eu.battle.net"). Możesz go również wykorzystać dla innego konta Battle.net."

Próbowałem także aktywować na www.battle.net, lecz nic to nie dało. Myślę że najlepiej będzie zareklamować grę, ponieważ nie chcę wyrzucać w błoto 116 zł.

13.05.2012 12:34
2
odpowiedz
zanonimizowany38189
107
Senator

Po pierwsze napisz do supporta blizzarda, po drugi w empiku mogli zwinąć klucz i zafoliować pudełko na nowo, więc w drugiej kolejności reklamuj u nich.

13.05.2012 12:40
3
odpowiedz
zanonimizowany3972
87
Legend

Po trzecie sprawdź, czy na 100% wpisujesz dobrze klucz. Może mylisz I z 1, O z 0 itp.

13.05.2012 12:41
4
odpowiedz
zanonimizowany836486
4
Pretorianin

[3] To raczej po pierwsze. Zresztą jak dostaje taki komunikat zwrotny to raczej wątpię żeby źle wpisywał.

13.05.2012 13:16
5
odpowiedz
zanonimizowany38189
107
Senator

Tia, jak pisze że klucz wykorzystany to na pewno dobrze wpisuje, inaczej pokazałoby że klucz jest błędny. A ogólnie nie ma szans żeby dwa klucze różniły się tylko O i 0. Albo jakiś błąd systemu albo pracownik empiku podprowadził, żeby to pierwszy raz.

13.05.2012 13:37
Raistand
😐
6
odpowiedz
Raistand
185
Legend

Empik, klucze...
Eh...

13.05.2012 13:44
7
odpowiedz
zanonimizowany38189
107
Senator

Zresztą ciekawi mnie - jak można wymusić reklamacje na empiku/jakimkolwiek sklepie w takim przypadku? Nie ma szans udowodnić, że to nie my aktywowaliśmy ten klucz. Więc jak to zrobić, zakładając że sklep będzie się stawiał?

13.05.2012 13:53
Raistand
😒
8
odpowiedz
Raistand
185
Legend

No niestety IMHO nie mamy szans.
Klasyczny przypadek "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"

Dlatego pod żadnym pozorem nie wyrzucać paragonów do momentu rejestracji gry.

13.05.2012 14:00
9
odpowiedz
DUNCAN_83
172
Generał

Karde--> tez sie nad tym zastanawialem.

Moze prosba do Blizza o informacje o dacie rejestracji klucza. Wtedy jak na paragonie jest data zakupu dajmy na to dzisiejsza, a klucz zostal przypisany do jakiegos konta tydzien temu to mamy czarno na bialym, ze empik sprzedal wadliwy i bezuzyteczny towar i wina lezy po ich stronie.

13.05.2012 14:36
10
odpowiedz
zanonimizowany840851
1
Junior

Dobra, napisałem, i wysłałem zdjęcie klucza :) teraz czekam.

13.05.2012 18:43
👍
11
odpowiedz
zanonimizowany840851
1
Junior

Mogę powiedzieć że mam nowy kod który w pełni działa :) Bardzo jestem zadowolony z supportu blizzarda, szybki i sensowny.

13.05.2012 18:47
12
odpowiedz
zanonimizowany836486
4
Pretorianin

Szkoda tylko że kur** co za**ała klucz z empiku nic nie zrobią. Ukręciłbym kark.

13.05.2012 19:11
😐
13
odpowiedz
zanonimizowany840851
1
Junior

@up

Prawda, już często miałem problemy w empiku :S. Muszę powiedzieć że wolę kupować gry w Tesco, Saturnie itp.

Forum: Zły klucz CD SC2