Witam, niedawno kupiłem SC2 w empiku. Narazie mój blaszak jest w naprawie, więc piszę na laptopie. Otóż próbowałem aktywować już grę na eu.battle.net i odmawia mój klucz. Dokładniej, wychodzi:
"Klucz gry, który wpisałeś/aś nie może zostać wykorzystany. Spróbuj ponownie. Możesz także wykorzystać ten klucz dla innego regionu zmieniając początkowy element adresu URL www.battle.net URL (np. „eu.battle.net"). Możesz go również wykorzystać dla innego konta Battle.net."
Próbowałem także aktywować na www.battle.net, lecz nic to nie dało. Myślę że najlepiej będzie zareklamować grę, ponieważ nie chcę wyrzucać w błoto 116 zł.
Po pierwsze napisz do supporta blizzarda, po drugi w empiku mogli zwinąć klucz i zafoliować pudełko na nowo, więc w drugiej kolejności reklamuj u nich.
Po trzecie sprawdź, czy na 100% wpisujesz dobrze klucz. Może mylisz I z 1, O z 0 itp.
[3] To raczej po pierwsze. Zresztą jak dostaje taki komunikat zwrotny to raczej wątpię żeby źle wpisywał.
Tia, jak pisze że klucz wykorzystany to na pewno dobrze wpisuje, inaczej pokazałoby że klucz jest błędny. A ogólnie nie ma szans żeby dwa klucze różniły się tylko O i 0. Albo jakiś błąd systemu albo pracownik empiku podprowadził, żeby to pierwszy raz.
Zresztą ciekawi mnie - jak można wymusić reklamacje na empiku/jakimkolwiek sklepie w takim przypadku? Nie ma szans udowodnić, że to nie my aktywowaliśmy ten klucz. Więc jak to zrobić, zakładając że sklep będzie się stawiał?
No niestety IMHO nie mamy szans.
Klasyczny przypadek "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"
Dlatego pod żadnym pozorem nie wyrzucać paragonów do momentu rejestracji gry.
Karde--> tez sie nad tym zastanawialem.
Moze prosba do Blizza o informacje o dacie rejestracji klucza. Wtedy jak na paragonie jest data zakupu dajmy na to dzisiejsza, a klucz zostal przypisany do jakiegos konta tydzien temu to mamy czarno na bialym, ze empik sprzedal wadliwy i bezuzyteczny towar i wina lezy po ich stronie.
Dobra, napisałem, i wysłałem zdjęcie klucza :) teraz czekam.
Mogę powiedzieć że mam nowy kod który w pełni działa :) Bardzo jestem zadowolony z supportu blizzarda, szybki i sensowny.
Szkoda tylko że kur** co za**ała klucz z empiku nic nie zrobią. Ukręciłbym kark.
@up
Prawda, już często miałem problemy w empiku :S. Muszę powiedzieć że wolę kupować gry w Tesco, Saturnie itp.