witam,
pewnie brać już zauważyła, że coraz częściej, wykopywane są przez "pseudo" marketingowców stare wątki w których promują oni swoje firmy.
czy Gry-online mają jakąś moc sprawczą aby temu zapobiec?
pzdr.
Czesterek
Czasem zgłaszam ich w wątku odnośnie złamań na forum, ale to nie ma końca.
Co więcej nie macie odczucia, że czasem na forum pojawiają się dziwne boty? Np. ostatnio widziałem kilka kont na zasadzie: wpisz kawał w wątkach od tego, a potem dodaj post w wątku o siłowni
To AI wkrótce przerosnie inteligencją człowieka i zniszczy nasz swiat za to ze bylo wykorzystywane w tak niecnych celach
To nie są żadne boty, tylko "fahofcy" od marketingu szeptanego. Gdzieś słyszeli, że coś takiego istnieje i mogą na tym zarobić, więc próbują choć nie mają o tym zielonego pojęcia. Jeden dureń wrzuca więc spam po 5 czy 10 groszy od wpisu, a drugi dureń mu za to płaci, bo liczy, że w ten sposób jego firma na tym skorzysta. Tego jest pełno na wielu forach, choć te duże mają sprawnych adminów, którzy natychmiast taki spam usuwają.
Nie mam nic przeciwko teku aby dopisywać się do starych wątków, do momentu gdy dopisująca się osoba pisze na temat.
Tak działa właśnie forum dyskusyjne. Problem z Windows XP aktualny 5 lat temu może nadal być dla kogoś aktualny.
Odpowiadając komuś na pytanie sprzed lat odpowiadamy również kolejnym osobom które kiedyś to przeczytają.
Bardzo cieszę się jak ludzie dopisują się do starych wątków z celnymi uwagami.
Co do marketingowców. Nie mam problemu z tym że ktoś dopisze się z linkiem w temacie wątku, jeżeli zrobi to raz. Jeżeli zaś dopisuje się mniej lub bardziej sprytnie do wielu wątków to zapewniam was że tylko kwestią czasu jest zniknięcie jego spamu. Czasami trwa to dzień, czasami miesiąc, czasami rok.
Czy posty marketingowe są kasowane? Oczywiście tak. Kasujemy miesięcznie tysiące takich postów.
Soul -> ja też nie mam nic przeciwko temu gdy ludzie dopisują się do wątku i robią to z głową, jednakże nie lubie jak ktoś dopisuje się do wątku, udając fachowca i zachęcając do zakupu w danym sklepie (specyficzna treść - tzw. marketing szeptany).